Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RZ.272.18.2022 Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do jednostek oświatowych Powiatu Głogowskiego, niezbędnych do realizacji procesu kształcenia zawodowego; w podziale na części

Agnieszka Krawczyk
Powiat Głogowski
Termin:
Zamieszczenia : 18-07-2022 12:24:00
Składania : 08-08-2022 10:00:00
Otwarcia : 08-08-2022 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ_zakup i dostawa pomocy dydaktycznych_PRACOWNIE_7.2.docx docx 243.41 2022-07-18 12:24:00 Postępowanie
UMOWA PROJEKT.docx docx 113.94 2022-07-18 12:24:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 A_CZĘŚĆ I.xlsx xlsx 20.6 2022-07-18 12:24:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 B_CZĘŚĆ II.xlsx xlsx 15.04 2022-07-18 12:24:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 C_CZĘŚĆ III.xlsx xlsx 12.74 2022-07-18 12:24:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 D_CZĘŚĆ IV.xlsx xlsx 12.49 2022-07-18 12:24:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 E_CZĘŚĆ V.xlsx xlsx 14.09 2022-07-18 12:24:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 F_CZĘŚĆ VI.xlsx xlsx 18 2022-07-18 12:24:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 G_CZĘŚĆ VII.xlsx xlsx 18.36 2022-07-18 12:24:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 H_CZĘŚĆ VIII.xlsx xlsx 24.2 2022-07-18 12:24:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 I_CZĘŚĆ IX.xlsx xlsx 13.19 2022-07-18 12:24:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 J_CZĘŚĆ X.xlsx xlsx 19.35 2022-07-18 12:24:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 K_CZĘŚĆ XI.xlsx xlsx 14.14 2022-07-18 12:24:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 L_CZĘŚĆ XII.xlsx xlsx 13.73 2022-07-18 12:24:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 M_CZĘŚĆ XIII.xlsx xlsx 14.81 2022-07-18 12:24:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 N_CZĘŚĆ XIV.xlsx xlsx 29.84 2022-07-18 12:24:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 O_CZĘŚĆ XV.xlsx xlsx 11.88 2022-07-18 12:24:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 327.21 2022-07-18 12:24:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 34.59 2022-07-28 12:29:25 Postępowanie
Załącznik nr 1 M_CZĘŚĆ XIII.xlsx xlsx 16.06 2022-07-28 12:29:52 Postępowanie
Załącznik nr 1 F_CZĘŚĆ VI.xlsx xlsx 18.18 2022-07-28 12:30:01 Postępowanie
Odp. na wniosek 1 i 2 i zmiana SWZ.pdf pdf 1057.25 2022-07-28 12:18:01 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.docx docx 35.82 2022-08-09 13:59:33 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.docx docx 34.17 2022-08-24 15:30:50 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania w częściach I,II oraz XV.pdf pdf 191.31 2022-08-26 15:06:29 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty_dotyczy części III, IV, VII, VIII, IX, X, XII, XIII.pdf pdf 1169.38 2022-09-01 14:56:21 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty w częściach V, VI, XI, XIV.pdf pdf 709.77 2022-09-06 11:54:43 Publiczna wiadomość
informacja o unieważnieniu postepowania_CZĘŚĆ VII, IX, XIV.pdf pdf 406.36 2022-10-05 15:14:46 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-10-05 15:14 Agnieszka Krawczyk INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA_DOTYCZY CZĘŚCI:
CZĘŚĆ VII - Pracownia anatomiczno-zootechniczna w ZSPiB;
CZĘŚĆ IX - Pracownia geodezyjna w ZSPiB;
CZĘŚĆ XIV - Pracownia matematyczno - przyrodnicza w ZSSiB;

informacja o unieważ [...].pdf

2022-09-06 11:54 Agnieszka Krawczyk Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w częściach V, VI, XI, XIV

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-09-01 14:56 Agnieszka Krawczyk Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w częściach III, IV, VII, VIII, IX, X, XII, XIII

informacja o wyborze [...].pdf

2022-08-26 15:06 Iwona Sajkowska INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA W CZĘŚCIACH I, II ORAZ XV

Informacja o unieważ [...].pdf

2022-08-24 15:30 Agnieszka Krawczyk SPROSTOWANIE INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT

Zamawiający informuje, iż dnia 8 sierpnia 2022r. omyłkowo opublikował błędną informację z otwarcia ofert.
W załączeniu właściwa informacja z otwarcia ofert.

informacja z otwarci [...].docx

2022-08-09 13:59 Iwona Sajkowska INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

informacja z otwarci [...].docx

2022-08-08 10:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 558 080,27 zł, w tym na poszczególne części zamówienia:
CZĘŚĆ I – 66 401,08 zł;
CZĘŚĆ II – 16 032,97 zł;
CZĘŚĆ III – 6 321,68 zł;
CZĘŚĆ IV – 17 443,28 zł;
CZĘŚĆ V – 12 234,10 zł;
CZĘŚĆ VI –74 031,73 zł;
CZĘŚĆ VII – 20 295,52 zł;
CZĘŚĆ VIII – 41 806,48 zł;
CZĘŚĆ IX – 8 829,65 zł;
CZĘŚĆ X – 12 168,84 zł;
CZĘŚĆ XI – 8 500,56 zł;
CZĘŚĆ XII – 10 896,26 zł;
CZĘŚĆ XIII – 142 886,03 zł;
CZĘŚĆ XIV – 71 032,01 zł;
CZĘŚĆ XV – 49 200,09 zł.
2022-07-28 12:18 Iwona Sajkowska ODPOWIEDŹ NA WNIOSEK NR 1 i 2 O WYJAŚNIENIE TREŚĆI SWZ ORAZ ZMIANA SWZ

Odp. na wniosek 1 i [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1571