Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2074/AZ/262/2023 Dostawa i montaż mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu – liczba części 8.

Agnieszka Bartkowiak
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu Oddział: Dział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 21-07-2023 16:00:00
Składania : 31-07-2023 09:00:00
Otwarcia : 31-07-2023 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu21072023.pdf pdf 291.8 2023-07-21 16:00:00 Postępowanie
SWZ.docx docx 81.83 2023-07-21 16:00:00 Postępowanie
Zal nr 4 do umowy_Protokół zdawczo-odbiorczy.doc doc 86 2023-07-21 16:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ_Formularz oferty.docx docx 33.03 2023-07-21 16:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ dla cz. 2_Formularz cenowy.docx docx 404.37 2023-07-21 16:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ dla cz. 3_Formularz cenowy.docx docx 184.19 2023-07-21 16:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ dla cz. 4_Formularz cenowy.docx docx 88.58 2023-07-21 16:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ dla cz. 5_Formularz cenowy.docx docx 103.71 2023-07-21 16:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ dla cz. 6_Formularz cenowy.docx docx 60.33 2023-07-21 16:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ dla cz. 8_Formularz cenowy.docx docx 57.81 2023-07-21 16:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ dla cz.1_Formularz cenowy.docx docx 142.29 2023-07-21 16:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ_Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia.doc doc 79 2023-07-21 16:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.docx docx 42.61 2023-07-21 16:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ dla cz. 7_Formularz cenowy.docx docx 51.93 2023-07-21 16:00:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 224.91 2023-07-31 10:14:20 Publiczna wiadomość
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT – po uwzględnieniu poprawek rachunkowych.pdf pdf 94.82 2023-08-04 14:05:13 Publiczna wiadomość
Wynik postępowania_16082023.pdf pdf 596.86 2023-08-16 11:17:28 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-16 11:17 Agnieszka Bartkowiak Wynik postępowania_16082023

Wynik postępowania_1 [...].pdf

2023-08-04 14:05 Zamówienia Publiczne INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT – po uwzględnieniu poprawek rachunkowych

INFORMACJA Z OTWARCI [...].pdf

2023-07-31 10:14 Zamówienia Publiczne Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-07-31 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, iż na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć:
Część nr 1: 27.987,42 brutto
Część nr 2: 18.830,07 brutto
Część nr 3: 60.514,77 brutto
Część nr 4: 8.390,45 brutto
Część nr 5: 30.100,00 brutto
Część nr 6: 11.284,63 brutto
Część nr 7: 25.276,50 brutto
Część nr 8: 12.000,00 brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 448