Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-02-2023 14:41:00 |
Składania : | 06-03-2023 08:00:00 |
Otwarcia : | 06-03-2023 08:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-04-06 11:19 | Izabela Morawiec | Ogłoszenie o wyniku postępowania nr 2023/BZP 00167307/01 |
2023-03-30 15:02 | Izabela Morawiec | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na część III |
2023-03-30 15:02 | Izabela Morawiec | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na część II |
2023-03-30 15:01 | Izabela Morawiec |
Informacja
o
wyborze
ofert
na
część
I,
IV,
V,
VI |
2023-03-06 13:57 | Izabela Morawiec | Informacja z otwarcia ofert |
2023-03-06 08:00 | Komunikat Zamawiającego |
Działając
na
podstawie
art.
222
ust.
4
ustawy
z
11
września
2019
roku
–
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.U.
z
2022
r.,
poz.
1710
z
późn.
zm.)
Zamawiający
informuje,
że
na
sfinansowanie
zamówienia
zamierza
przeznaczyć
kwotę
w wysokości 790.000,00 złotych brutto, z czego: 1) część I – Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej branży drogowej dla zadania pn. „Budowa drogi gminnej Stare Miasto – Marianowo”: 120.000,00 zł brutto, 2) część II – Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej branży drogowej dla zadania pn. „Rozbudowa ul. Mickiewicza w m. Wronki”: 200.000,00 zł brutto, 3) część III – Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej branży drogowej dla zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej w m. Biezdrowo-Osady”: 240.000,00 zł brutto, 4) część IV – Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej branży drogowej dla zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej w m. Marianowo”: 50.000,00 zł brutto, 5) część V – Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej branży drogowej dla zadania pn. „Budowa drogi wewnętrznej w m. Popowo (dz. nr 160/3)”: 80.000,00 zł brutto, 6) część VI – Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej branży drogowej dla przebudowy przejść dla pieszych na ul. Mickiewicza w m. Wronki w ramach zadania pn. „Poprawa bezpieczeństwa przejść dla pieszych”: 100.000,00 zł brutto. |
Komunikaty