Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GUM2021 ZP0108 Dostawa cykloergometru oraz sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego

Termin:
Zamieszczenia : 24-09-2021 08:30:00
Składania : 11-10-2021 09:00:00
Otwarcia : 11-10-2021 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu_24.09.2021.pdf pdf 149.68 2021-09-24 08:30:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 515.98 2021-09-24 08:30:00 Postępowanie
zał. 1 - formularz ofertowy.docx docx 33.24 2021-09-24 08:30:00 Postępowanie
zał. 2 - oświadczenie.doc doc 93.5 2021-09-24 08:30:00 Postępowanie
zał. 3- Pakiet 1.doc doc 81 2021-09-24 08:30:00 Postępowanie
zał. 3- Pakiet 2.doc doc 86.5 2021-09-24 08:30:00 Postępowanie
zał. 3- Pakiet 3.docx docx 27.76 2021-09-24 08:30:00 Postępowanie
zał. 3- Pakiet 4.doc doc 95 2021-09-24 08:30:00 Postępowanie
zał. 3- Pakiet 5.docx docx 27.93 2021-09-24 08:30:00 Postępowanie
zał. 4- projekt umowy.docx docx 54.85 2021-09-24 08:30:00 Postępowanie
Odpowiedzi_29.09.2021.docx docx 123.4 2021-09-29 08:24:24 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi_04.10.2021.docx docx 124.66 2021-10-04 11:03:11 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie_29.09.2021.pdf pdf 39.48 2021-09-29 12:20:53 Publiczna wiadomość
zał. 3-Pakiet 3- modyfikacja z dnia 29.09.2021.docx docx 28.42 2021-09-29 12:20:53 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi_29.09.2021-2.docx docx 123.59 2021-09-29 12:20:53 Publiczna wiadomość
modyfikacja_06.10.2021.docx docx 123.38 2021-10-06 08:28:47 Publiczna wiadomość
ogloszenie o zmianie_06.10.2021.pdf pdf 39.48 2021-10-06 08:28:47 Publiczna wiadomość
zał. 5 - formularz cenowy.docx docx 18.22 2021-10-06 08:28:47 Publiczna wiadomość
zestawienie_ofert_GUM2021 ZP 0108.docx docx 25.24 2021-10-11 10:17:06 Publiczna wiadomość
Wyniki.docx docx 129.11 2021-10-19 10:17:46 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-19 10:17 Paulina Kowalska Wyniki postępowania

Wyniki.docx

2021-10-11 10:17 Paulina Kowalska Zestawienie z otwarcia ofert

zestawienie_ofert_GU [...].docx

2021-10-11 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto w wysokości: 79 870,72 zł, w tym:
Pakiet 1- 3 500,00 zł
Pakiet 2- 3 321,00 zł
Pakiet 3- 40 299,72 zł
Pakiet 4- 2 750,00 zł
Pakiet 5- 30 000,00 zł
2021-10-06 08:28 Paulina Kowalska Modyfikacja-dodanie załącznika nr 5 do SWZ

modyfikacja_06.10.20 [...].docx

ogloszenie o zmianie [...].pdf

zał. 5 - formularz c [...].docx

2021-10-04 11:03 Paulina Kowalska Odpowiedzi_04.10.2021

Odpowiedzi_04.10.202 [...].docx

2021-09-29 12:20 Paulina Kowalska Odpowiedzi_29.09.2021- 2

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

zał. 3-Pakiet 3- mod [...].docx

Odpowiedzi_29.09.202 [...].docx

2021-09-29 08:24 Paulina Kowalska Odpowiedzi_29.09.2021

Odpowiedzi_29.09.202 [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 657