Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 9/20 Obudowa wiaty kompostowni i wykonanie układu ujmowania i dezodoryzacji powietrza poprocesowego na płuczkach chemicznych

Termin:
Zamieszczenia : 04-11-2020 09:53:00
Składania : 24-11-2020 12:00:00
Otwarcia : 24-11-2020 12:05:00
Tryb:
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Tomyślu Spółka z  o.o. zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu - 

Obudowa wiaty kompostowni  i wykonanie układu ujmowania i dezodoryzacji powietrza poprocesowego na płuczkach chemicznych

 

A. Budowa  budynku maszynowni  jednokondygnacyjnego i jednoprzestrzennego o powierzchni zabudowy 188,52 m2 i kubaturze 1508,16 m3. Budynek  przykryty dachem  wysokim , dwuspadowym, kąt nachylenia połaci 12,5o, konstrukcja dachu wiązary stalowe, pokrycie dachu  płyta warstwowa.  Poziom posadowienia budynku na poziomie  projektowanego terenu przyległego. Konstrukcji  murowanej, ścienny zewnętrzne wzmocnione żelbetowymi  pilastrami.

 

B. Hermetyzacja  istniejącej wiaty kompostowni poprzez wykonanie obudowy istniejącej połowy wiaty przeznaczonej na  prowadzenie  procesu  intensywnego. Obudowę wykonać przy zastosowaniu  plandek  PCV.  Zachodnia i wschodnia  ściana wiaty ma  być wykonana z plandeki o wymiarach długość 25m, wysokość 5,65-6,6m.  W celu umożliwienia wjazdu do hali ładowarka czy przerzucarką  należy wykonać    w nowej obudowie dwóch bram wjazdowych wykonanych z rozsuwanych plandek pasowych PCV  o wymiarach 6,0m x 6,0m.  Ma być wykonana ściana  dzieląca wiatę na nawy o wymiarach : długość 70m, wysokość ok. 6,6m.

 

C.  Do ujmowania powietrza w istniejącej wiacie ma być wykonana wentylacja mechaniczna dostosowana do  prowadzonych procesów technologicznych:

- w trakcie przerzucania pryzm  40 000m3/h ( trzy wymiany objętości połowy wiaty)

- w trakcie normalnej pracy (bez przerzucania pryzm) – 20 000 m3/h (1,5 wymiany objętości połowy wiaty)Wykonanie  czterech ciągów  przewodów wentylacyjnych w poprzek wiaty.

Ujęte powietrze poprocesowe przed odprowadzeniem do atmosfery poddane zostanie procesowi   oczyszczania w płuczkach chemicznych.

Wyposażenie:

- płuczka chemiczna – 2 szt.

- wentylator – 2 szt.

- wymiennik ciepła – 1 szt.

- elektryczna nagrzewnica kanałowa – 2 szt.

- oczomyjka z prysznicem  bezpieczeństwa – 1 szt.

- armatura : przepustnica z napędem elektrycznym DN 1000 3 szt.,  przepustnice  nożowe odcinające DN700 4 szt.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje także:

-  inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza

-  wykonanie pomiarów elektrycznych

-  oznakowanie i oświetlenie  miejsca robót

- odtworzenie terenu po wykonanych robotach

 

 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany  wykonawczy, specyfikacja istotnych warunków zamówienia, specyfikacja  techniczna wykonania i odbioru robót, projekt umowy.  

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu na podstawie Regulaminu Udzielania Zamówień Zamawiającego. Zamówienie niniejsze     nie jest zamówieniem publicznym  w rozumieniu ustawy  Prawo zamówień publicznych gdyż jego wartość  nie przekracza  kwoty określonej     w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, która dla robót budowlanych wynosi 5.350.000 euro.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

W niniejszym postępowaniu nie przysługują środki ochrony prawnej.

Zamawiający  informacje o warunkach  zmiany treści umowy zawarł w § 14 projektu umowy.

W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, przed upływem terminu do składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami. Wprowadzone w ten sposób zmiany lub uzupełnienia będą wiążące przy składaniu ofert.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 44 21 507 lub 61 44 21 512

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Klauzula RODO.pdf pdf 141.92 2020-11-04 09:53:00 Postępowanie
umowa - projekt.pdf pdf 145.53 2020-11-04 09:53:00 Postępowanie
SIWZ.pdf pdf 542.33 2020-11-04 09:53:00 Postępowanie
STWiORB.pdf pdf 5209.87 2020-11-04 09:53:00 Postępowanie
opis.pdf pdf 3672.62 2020-11-04 09:53:00 Postępowanie
Architektura Rysunki.pdf pdf 1244.33 2020-11-04 09:53:00 Postępowanie
Konstrukcjna Rysunki.pdf pdf 1876.26 2020-11-04 09:53:00 Postępowanie
Sanitarna rysunki.pdf pdf 14826.48 2020-11-04 09:53:00 Postępowanie
Elektryczna rysunki.pdf pdf 13597.23 2020-11-04 09:53:00 Postępowanie
Technologia Rysunki.pdf pdf 14306.25 2020-11-04 09:53:00 Postępowanie
Przedmiary.pdf pdf 180.98 2020-11-04 09:53:00 Postępowanie
Oświadczenie o posiadanym ubezpieczeniu.pdf pdf 106.93 2020-11-04 09:53:00 Kryterium
Oświadczenia, że osoby posiadają uprawnienia.pdf pdf 147.1 2020-11-04 09:53:00 Kryterium
Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.pdf pdf 112.59 2020-11-04 09:53:00 Kryterium
Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.pdf pdf 111.72 2020-11-04 09:53:00 Kryterium
informacja o zmianie terminu.pdf pdf 43.28 2020-11-13 12:47:40 Publiczna wiadomość
odpowiedź na pytania2.pdf pdf 70.7 2020-11-23 10:43:23 Publiczna wiadomość
pozwolenie na budowę.pdf pdf 205.14 2020-11-23 10:43:23 Publiczna wiadomość
przedmiar2.pdf pdf 1098.15 2020-11-19 13:47:40 Publiczna wiadomość
odpowiedź na pytanie.pdf pdf 83.86 2020-11-19 13:47:40 Publiczna wiadomość
unieważanienie postępowania.pdf pdf 48.64 2020-12-01 13:10:38 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-12-01 13:10 Irena Hojsler Zamawiający w załączeniu umieszcza informację o unieważnieniu postępowania.

unieważanienie postę [...].pdf

2020-11-23 10:43 Irena Hojsler Zamawiający umieszcza odpowiedzi na pytania to treści SIWZ.

odpowiedź na pytania [...].pdf

pozwolenie na budowę [...].pdf

2020-11-19 13:50 Irena Hojsler Uwaga - Zamawiający zmienił termin składania ofert na dzień 24.11.2020 r. godzina 12:00
2020-11-19 13:47 Irena Hojsler Zamawiający umieszcza odpowiedź na pytanie złożone do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

przedmiar2.pdf

odpowiedź na pytanie [...].pdf

2020-11-13 12:47 Irena Hojsler UWAGA ! - zmiana terminu składania ofert

informacja o zmianie [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie całego przedmiotu zamówienia - 1 robota budowlana Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Tomyślu Spółka z o.o.
Targowa 8
64-300, Nowy Tomyśl
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 95% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni, licząc od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. Rozliczenia za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie faktury częściowej i faktury końcowej. Wykonawca będzie uprawniony będzie wystawienia a/ faktury częściowej do dnia 31.12.2020 r., na roboty budowlane wykonane do tej daty, jednakże w wysokości nie wyższej niż 50% wynagrodzenia określonego w ofercie, na podstawie protokołu częściowego odbioru wykonanych robót, b/ faktury końcowej w wysokości wynagrodzenia określonego w ofercie umniejszonego o wartość faktury częściowej, po wykonaniu całego zakresu przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru końcowego. (0)
3 Okres gwarancji 5% Należy podać o jaki okres zostanie wydłużony podstawowy 36 miesięczny okres gwarancji . Należy podać w miesiącach. Ocenie podlegać będzie okres od 1 do 24 miesięcy. (0)
4 Wykonawca oświadcza, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w myśl § 30 w powiązaniu z § 28 Regulaminu Udzielania Zamówień Zamawiającego - Proszę dołączyć podpisane oświadczenie (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oświadczenia o braku [...].pdf

Oświadczenia o spełn [...].pdf

(0)
5 Termin wykonania - Wykonania całego przedmiotu zamówienia obejmującego wykonanie całego zakresu zamówienia upływa w dniu 30.04.2021 r. Plac budowy zamawiający przekaże wykonawcy w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy. Proszę potwierdzić (0)
6 Wadium - Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,- (dziesięć tysięcy złotych) w jednej z form określonych w punkcie nr 9.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium a w przypadku wniesienia go w innej formie niż gotówka skan dokumentu należy dołączyć do oferty przesyłanej przez Platformę zakupową a oryginał dokumentu należy przesłać listownie przed terminem otwarcia ofert w zamkniętej kopercie z adnotacją - nazwa postępowania z dopiskiem "wadium- nie otwierać przed dniem 18.11.2020 r. godz. 10:00" lub przesłać dokument poprzez platformę zakupową potwierdzony podpisem elektronicznym. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Udział podwykonawców - Wykonawca ma wpisać jaką część zamówienia wykonywał będzie z udziałem podwykonawcy. W przypadku nie korzystania z udziału podwykonawców należy wpisać "nie dotyczy" (0)
8 Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie osobami w zakresie niżej przedstawionym, które będą pełniły niżej wskazane funkcje: 1. Kierownika Budowy – 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej , W celu potwierdzenia spełniania warunku należy złożyć oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia według wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia o postępowaniu. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oświadczenia, że os [...].pdf

(0)
9 Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca ma posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w wysokości, co najmniej 500 000 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia. - Wykonawca ma posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w wysokości, co najmniej 1.000 000 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu wymaganego ubezpieczenia według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza będzie zobowiązany do przedłożenia polisy do wglądu przez Zamawiającego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oświadczenie o posia [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1024