Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/TP/13/24 Dostawa sprzętu jednorazowego użytku

Termin:
Zamieszczenia : 16-09-2024 14:33:00
Składania : 27-09-2024 10:00:00
Otwarcia : 27-09-2024 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 461.83 2024-09-16 14:33:00 Postępowanie
SWZ.doc doc 90.58 2024-09-16 14:33:00 Postępowanie
dodatek nr 1 - oferta.doc doc 213.5 2024-09-16 14:33:00 Postępowanie
dodatek nr 2 - załącznik cenowy.xls xls 137 2024-09-16 14:33:00 Postępowanie
dodatek nr 3 - oświadczenie wykonawcy-wykonawców wspólnie ubiegających się o udz.zam.art. 125 ust. 1.doc doc 42.5 2024-09-16 14:33:00 Postępowanie
dodatek nr 4 - oświadczenie art. 125 ust. 5 (podmiot udestępn.zasoby).doc doc 63.5 2024-09-16 14:33:00 Postępowanie
dodatek nr 5 - zobowiązanie podmiotu udostępniajacego zasoby-wzór.doc doc 47.5 2024-09-16 14:33:00 Postępowanie
dodatek nr 6 - oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia.doc doc 42.5 2024-09-16 14:33:00 Postępowanie
dodatek nr 7 - wzór pełnomocnictwa.doc doc 45 2024-09-16 14:33:00 Postępowanie
dodatek nr 8 - grupa kapitałowa.doc doc 46.5 2024-09-16 14:33:00 Postępowanie
dodatek nr 9 - wzór umowy.doc doc 123.5 2024-09-16 14:33:00 Postępowanie
dodatek nr 10 - oświadczenie o aktualności inf.zawartych w oświadcz.docx docx 19.52 2024-09-16 14:33:00 Postępowanie
odpowiedzi na pytania 1.doc doc 259.5 2024-09-19 12:04:10 Publiczna wiadomość
dodatek nr 2 - załącznik cenowy (po modyfikacji z dnia 19.09.2024).xls xls 136 2024-09-19 12:04:10 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania 2.doc doc 253 2024-09-19 13:56:55 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania 3.doc doc 253.5 2024-09-20 10:33:50 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania 4.doc doc 375.5 2024-09-23 11:47:19 Publiczna wiadomość
dodatek nr 2 - załącznik cenowy (po modyfikacji z dnia 23.09.2024).xls xls 136.5 2024-09-23 11:47:19 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania 5.doc doc 264 2024-09-23 14:28:08 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania 6.doc doc 269.5 2024-09-24 12:30:43 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.doc doc 66 2024-09-27 13:48:24 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 51.06 2024-09-27 13:48:24 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 51.08 2024-09-30 08:46:50 Publiczna wiadomość
wybór i unieważnienie - strona.doc doc 350.5 2024-10-10 13:15:27 Publiczna wiadomość
wybór i unieważnienie - strona.pdf pdf 151.21 2024-10-10 13:15:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-10-10 13:15 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ZAWIADOMIENIE W SPRAWIE WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ ORAZ UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 14, 15, 16, 17, 30 i 31 - 10.10.2024r.

wybór i unieważnieni [...].doc

wybór i unieważnieni [...].pdf

2024-09-30 08:46 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia informacja z otwarcia ofert/
z uwagi na ucięcie tabeli podczas formatowania dokumentu do .pdf w załączeniu ponownie zamieszczamy informację z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2024-09-27 13:48 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia informacja z otwarcia ofert (27.09.2024r.)

informacja z otwarci [...].doc

informacja z otwarci [...].pdf

2024-09-27 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wynosi: 366.182,38 PLN, w tym:
CZĘŚĆ NR 1 - 6.717,60 zł brutto
CZĘŚĆ NR 2 - 50.641,20 zł brutto
CZĘŚĆ NR 3 - 11.664,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 4 - 5.400,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 5 - 999,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 6 - 8.424,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 7 - 6.862,32 zł brutto
CZĘŚĆ NR 8 - 7.776,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 9 - 1.490,40 zł brutto
CZĘŚĆ NR 10 - 22.032,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 11- 31.965,84 zł brutto
CZĘŚĆ NR 12 - 2.980,58 zł brutto
CZĘŚĆ NR 13 - 14.688,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 14 - 48.924,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 15 - 540,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 16 - 940,68 zł brutto
CZĘŚĆ NR 17 - 5.141,40 zł brutto
CZĘŚĆ NR 18 - 6.480,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 19 - 48.060,22 zł brutto
CZĘŚĆ NR 20 - 12.571,20 zł brutto
CZĘŚĆ NR 21 - 11.675,34 zł brutto
CZĘŚĆ NR 22 - 2.728,08 zł brutto
CZĘŚĆ NR 23 - 4.139,86 zł brutto
CZĘŚĆ NR 24 - 8.110,80 zł brutto
CZĘŚĆ NR 25 - 4.374,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 26 - 563,22 zł brutto
CZĘŚĆ NR 27 - 5.292,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 28 - 9.720,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 29 - 20.736,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 30 - 2.937,60 zł brutto
CZĘŚĆ NR 31 - 1.607,40 zł brutto
2024-09-24 12:30 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia odpowiedzi na pytania nr 6 - 24.09.2024r.

odpowiedzi na pytani [...].doc

2024-09-23 14:28 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia odpowiedzi na pytania nr 5 - 23.09.2024r.

odpowiedzi na pytani [...].doc

2024-09-23 11:47 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia odpowiedzi na pytania nr 4 - 23.09.2024r.

odpowiedzi na pytani [...].doc

dodatek nr 2 - załąc [...].xls

2024-09-20 10:33 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia odpowiedzi na pytania nr 3 - 20.09.2024r.

odpowiedzi na pytani [...].doc

2024-09-19 13:56 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia odpowiedzi na pytania nr 2 - 19.09.2024r.

odpowiedzi na pytani [...].doc

2024-09-19 12:04 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia odpowiedzi na pytania nr 1 - 19.09.2024r.

odpowiedzi na pytani [...].doc

dodatek nr 2 - załąc [...].xls

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 791