Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DRG.271.26.2023 Świadczenie usług przeprowadzania przeglądów konserwacyjnych urządzeń dźwigowych znajdujących się w budynkach Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego w 2024 i 2025 roku

Marzena Kubera
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Oddział: DRG
Termin:
Zamieszczenia : 03-11-2023 10:15:00
Składania : 10-11-2023 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


W imieniu Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego zapraszam do złożenia oferty na:  


świadczenie usług przeprowadzania przeglądów konserwacyjnych urządzeń dźwigowych znajdujących się w budynkach Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego w 2024 i 2025 roku

Treść zapytania oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia w załącznikach. 


Informujemy, że postępowanie prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.


W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty w postaci elektronicznej wraz z załącznikami w postaci elektronicznej,

natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

* zadawania pytań Zamawiającemu,

* odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień.


Oferty złożone po terminie lub złożone nie poprzez formularz na platformie zakupowej (za pośrednictwem innych dostępnych kanałów komunikacji elektronicznej) nie będą brane pod uwagę.

Zapraszamy do złożenia oferty.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"

lub pod nr tel. 44 732 77 88 lub 44 732 18 70 lub 44 732 77 73.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym

od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 225.15 2023-11-03 10:15:00 Postępowanie
Kryteria oceny ofert.pdf pdf 149.58 2023-11-03 10:15:00 Postępowanie
Formularz oferty.pdf pdf 107.69 2023-11-03 10:15:00 Kryterium
Formularz oferty.docx docx 30.04 2023-11-03 10:15:00 Kryterium
Załącznik nr 1 do formularza oferty.pdf pdf 74.74 2023-11-03 10:15:00 Kryterium
Załącznik nr 1 do formularza oferty.xlsx xlsx 11.94 2023-11-03 10:15:00 Kryterium
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.pdf pdf 96.72 2023-11-03 10:15:00 Kryterium
Projekt umowy.zip zip 300.3 2023-11-03 10:15:00 Kryterium
Zestawienie złożonych ofert.pdf pdf 147.93 2023-11-13 09:10:34 Publiczna wiadomość
Informacja o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 167.64 2023-12-13 10:16:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-13 10:16 Marzena Kubera W załączeniu „Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty i udzieleniu zamówienia”.

Informacja o udziele [...].pdf

2023-11-13 09:10 Marzena Kubera W załączeniu „Zestawienie złożonych ofert”.
W imieniu Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego dziękuję za złożenie ofert.

Zestawienie złożonyc [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie usług przeprowadzania przeglądów konserwacyjnych urządzeń dźwigowych Zgodnie z opisem w "Zapytaniu ofertowym" oraz z zapisami w projekcie umowy 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2748 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Czas reakcji serwisowej 40% Czas wyrażony w minutach, jaki upłynie od momentu zgłoszenia wystąpienia awarii przez Zamawiającego do momentu podjęcia działań przez Wykonawcę, w celu usunięcia awarii lub zdiagnozowania jej przyczyny. Zamawiający zastrzega sobie, iż czas reakcji nie może przekraczać 180 minut (3 godzin). Proszę zadeklarować swój czas reakcji (w minutach) (0)
3 Warunki płatności - Przelew 14 dni, licząc od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury (lub e-faktury). Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję" (0)
4 Termin realizacji - Od dnia 1 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2025 r. Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję" (0)
5 Projekt umowy - Zapoznałam(-em) się i akceptuję projekt umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Projekt umowy.zip

(0)
6 Formularz oferty - Proszę wydrukować/wypełnić, podpisać i dołączyć do oferty (do Państwa dyspozycji załącznik w wersji PDF lub w wersji edytowalnej) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz oferty.pdf

Formularz oferty.doc [...].docx

(0)
7 Załącznik nr 1 do formularza oferty (formularz cenowy) - Proszę wydrukować/wypełnić, podpisać i dołączyć do oferty (do Państwa dyspozycji załącznik w wersji PDF lub w wersji edytowalnej) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 do fo [...].pdf

Załącznik nr 1 do fo [...].xlsx

(0)
8 Kopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy) certyfikatów wydanych przez Urząd Dozoru Technicznego, uprawniające do przeprowadzania konserwacji, napraw i modernizacji przedmiotowych urządzeń - Proszę dołączyć scan-y do oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Kopia polisy ubezpieczenia OC (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł wraz z dokumentem potwierdzającym opłacenie składki - Proszę dołączyć scan do oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Kopia (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy) aktualnego wyciągu z KRS lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - Proszę dołączyć scan do oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
11 Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych - Zapoznałam(-em) się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych, proszę potwierdzić, wpisując "TAK"

Informacja dotycząca [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 437