Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DPS.AG.3310.7.22.AM Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie ul. Przebendowskiego 1, w roku 2023

Andrzelina Mach
Starostwo Powiatowe w Wejherowie Oddział: Dom Pomocy Społecznej w Wejherowie
Termin:
Zamieszczenia : 01-12-2022 17:07:00
Składania : 19-12-2022 10:00:00
Otwarcia : 19-12-2022 10:10:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
08dad39c-df2f-170f-8f0b-3400102fc59e (2) Ogłoszenie.pdf pdf 227.17 2022-12-01 17:07:00 Postępowanie
Specyfikacja_Warunków_Zamówienia.pdf pdf 4956.74 2022-12-01 17:07:00 Postępowanie
Załacznik nr 1 FORMULARZ OFERTOWY.odt odt 12.88 2022-12-01 17:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.docx docx 20.88 2022-12-01 17:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów.rtf rtf 51.72 2022-12-01 17:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 Wzór umowy.odt odt 21.36 2022-12-01 17:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia OPZ.docx docx 26.62 2022-12-01 17:07:00 Postępowanie
Załącznik 1 OPZ dla części nr 1.xlsx xlsx 23.56 2022-12-01 17:07:00 Postępowanie
Załącznik 2 OPZ dla części nr 2.xlsx xlsx 19.25 2022-12-01 17:07:00 Postępowanie
Załącznik 3 OPZ dla części nr 3.xlsx xlsx 15.77 2022-12-01 17:07:00 Postępowanie
Załącznik 6 OPZ dla części nr 6.xlsx xlsx 14.3 2022-12-01 17:07:00 Postępowanie
Załącznik 7 OPZ dla części nr 7.xlsx xlsx 13.86 2022-12-01 17:07:00 Postępowanie
Załącznik 4 OPZ dla części nr 4.xlsx xlsx 16.53 2022-12-01 17:07:00 Postępowanie
Załącznik 5 OPZ dla części nr 5.xlsx xlsx 14.14 2022-12-01 17:07:00 Postępowanie
Załącznik 8 OPZ dla części nr 8.xlsx xlsx 11.87 2022-12-01 17:07:00 Postępowanie
SWZ - KOREKTA TREŚCI.pdf pdf 4834.55 2022-12-08 16:02:36 Postępowanie
Informacja o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 185.61 2022-12-14 15:00:32 Postępowanie
08daddd5-a785-7c24-3b43-79001011430b (3).pdf pdf 26.54 2022-12-14 15:00:45 Postępowanie
kwota na sinansowanie zamówienia.pdf pdf 152.84 2022-12-19 08:55:52 Postępowanie
SWZ - KOREKTA TREŚCI.pdf pdf 4834.55 2022-12-08 16:08:54 Publiczna wiadomość
zapytanie oferenta IGLOTEX.pdf pdf 32.91 2022-12-13 21:02:32 Publiczna wiadomość
Informacja o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 185.61 2022-12-14 15:06:19 Publiczna wiadomość
kwota na sinansowanie zamówienia.pdf pdf 152.84 2022-12-19 08:53:19 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 616.58 2022-12-19 14:29:58 Publiczna wiadomość
Sprostowanie informacji z otwarcia ofert.pdf pdf 609.81 2022-12-19 15:35:55 Publiczna wiadomość
Wynik postępowania dla czesci 4_5_6.pdf pdf 351.47 2022-12-23 15:14:13 Publiczna wiadomość
Wynik postępowania dla części 1_3_7.pdf pdf 359.18 2022-12-27 15:20:10 Publiczna wiadomość
Wynik postępowania 2_8.pdf pdf 207.45 2022-12-29 19:04:22 Publiczna wiadomość
Ponowne badanie ofert.pdf pdf 158.59 2023-01-11 21:06:31 Publiczna wiadomość
INFORMACJA WEJHEROWO 2023R..pdf pdf 156.43 2023-01-11 21:06:31 Publiczna wiadomość
WNIOSEK O WYDŁUŻENIU TERMINU.pdf pdf 172.46 2023-01-13 11:18:12 Publiczna wiadomość
Wynik postępowania dla części 2.pdf pdf 210.83 2023-01-18 12:30:17 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-01-18 12:30 Andrzelina Mach Zamawiający podaje do informacji publicznej wynik postępowania dla części 2: Owoce, warzywa.
Z poważaniem
Andrzelina Mach

Wynik postępowania d [...].pdf

2023-01-13 11:18 Andrzelina Mach Dom Pomocy Społecznej składa wniosek do wykonawców biorących udział w postępowaniu dla części 2 : Owoce i warzywa
o wydłużenie terminu związanego z ofertą.


Z poważaniem
Andrzelina Mach

WNIOSEK O WYDŁUŻENIU [...].pdf

2023-01-11 21:06 Andrzelina Mach Zamawiający informuje o ponownym badaniu i ocenie ofert, które będzie przeprowadzone do zamówienia dla części 2: Owoce i warzywa.
Z poważaniem
Andrzelina Mach

Ponowne badanie ofer [...].pdf

INFORMACJA WEJHEROWO [...].pdf

2022-12-29 19:04 Andrzelina Mach Zamawiający ogłasza wynik postępowania dla części 2 i 8.
Z poważaniem
Andrzelina Mach

Wynik postępowania 2 [...].pdf

2022-12-27 15:20 Andrzelina Mach Zamawiający ogłasza wynik postępowania dla części 1,3,7.

Z poważaniem
Andrzelina Mach

Wynik postępowania d [...].pdf

2022-12-23 15:14 Andrzelina Mach Zamawiający ogłasza wynik postępowania dla części 4,5,6.

Z poważaniem
Andrzelina Mach

Wynik postępowania d [...].pdf

2022-12-20 08:28 Andrzelina Mach Informujemy, że firma STEMAR zwróciła się do Zamawiającego o udostepnienie informacji informacji publicznej, tj. Protokołu postępowania oraz oferty wykonawców.
Zamawiający informuje, że z uwagi na dużą ilość ofert jesteśmy na etapie przygotowania dokumentacji, którą udostępnimy w możliwie najkrótszym dla Zamawiającego terminie.

Z poważaniem
Andrzelina Mach
2022-12-19 15:35 Andrzelina Mach Zamawiający przesyła sprostowanie danych zawartej w informacji z otwarcia ofert.

Oferta nr 13 nie dotyczy firmy MARIT Julita Laga ul. Jana Karwasza 19, 84-107 Starzyński Dwór NIP 587 123 89 31, lecz :
MLH Marita Laga
ul. Gdańska 65
84-120 Władysławowo
NIP 587 172 07 63

Sprostowanie informa [...].pdf

2022-12-19 14:29 Andrzelina Mach Zamawiający informuje, że do dnia 19.12.2022 r. do godz. 10:00 wpłynęło 13 ofert.
W załączniku " Informacja z otwarcia ofert" znajduje się zestawienie ofert, które do nas wpłynęły.

Z poważaniem
Andrzelina Mach

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-12-19 08:53 Andrzelina Mach Zamawiający na sfinansowanie zamówienia na " Sukcesywną dostawę artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie, ul. Przebendowskigo 1, w roku 2023" przeznaczył kwotę 501 660,00 zł.

Z poważaniem
Andrzelina Mach

kwota na sinansowani [...].pdf

2022-12-14 15:06 Andrzelina Mach Zamawiający informuje o zmianie ogłoszenia i przesunięciu terminu składania ofert.
Z poważaniem
Andrzelina Mach

Informacja o zmianie [...].pdf

2022-12-13 21:02 Andrzelina Mach Dnia 07.12,2022 r. firma IGLOTEX złożyła zapytanie , której treść można odczytać w załączniku.

Dnia 08.12,2022 r. Zamawiający zmienił treść w SWZ w rozdziale XV pkt. 2

"Zgodnie z ugruntowanym stanowiskiem Sądu Najwyższego, wskazanym m.in w uchwale z dnia 20 października 2011 r., sygn. akt III CZP 53/11, podstawowym dokumentem, który jest niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia jest SWZ. Na podstawie zawartych w nim warunków, wykonawcy przygotowują ofertę, jej bowiem treść jest wiążąca tak dla wykonawcy jak i dla zamawiającego. W specyfikacji zamawiający, podając sposób obliczenia ceny, może również określić stawkę podatku VAT, co uczynił w niniejszym postępowaniu. Zamawiający zażądał, by w ofercie przyjąć stawki VAT obowiązujące dotychczas na podstawie przepisów prawa ogólnie obowiązujących, do czasu wprowadzenia tarczy antyinflacyjnej. Zapis ten jest jasny i nie budzący wątpliwości- Wykonawcy nie mają przyjmować stawki 0%, jeżeli została wprowadzona w związku z tarczą antyinflacyjną. Zamawiający zakłada możliwość waloryzacji stawek w określonych sytuacjach, a odpowiednie zapisy umieścił w umowie stanowiącej załącznik do SWZ. Zamawiający musi przygotować się finansowo na sytuację, w której stawki 0% wzrosną, tym samym znacząco zmieniając wartość zamówienia. Należy przy tym dodać, że wartość przedmiotu zamówienia urealnia się z momentem wyboru Wykonawcy, a wartość zamówienia szacowana przez Zamawiającego, nawet w przypadku zachowania maksymalnej staranności, może odbiegać od zaproponowanej kwoty".

Z poważaniem
Andrzelina Mach

zapytanie oferenta I [...].pdf

2022-12-08 16:08 Andrzelina Mach Zamawiający informuje, że w dniu 08.12.2022 r. dokonał zmiany treści w Specyfikacji Warunków Zamówienia
w rozdziale XV pkt.2 :
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ. Stawka podatku VAT w przedmiotowym postępowaniu ma być przyjęta na podstawie przepisów prawa ogólnie obowiązujących, do czasu wprowadzenia tarczy antyinflacyjnej.

Z poważaniem
Andrzelina Mach

SWZ - KOREKTA TREŚCI [...].pdf

2022-12-07 12:30 Andrzelina Mach W związku z zapytaniem wykonawców dotyczącymi stawki podatku VAT w formularzu asortymentowo-cenowym wystąpiliśmy do naszego prawnika o interpretację przepisów. Z poważaniem Andrzelina Mach
2022-12-07 12:09 Andrzelina Mach Zamawiający informuje, że stawki podatku VAT w formularzu asortymentowo-cenowym powinny być podane sprzed tarczy antyinflacyjnej.
Andrzelina Mach

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1431