Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-07-2022 14:34:00 |
Składania : | 19-07-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 19-07-2022 09:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.).
Zamawiający:
Szkoła Podstawowa nr 12
ul. Szkolna 1
43-196 Mikołów
NIP: 635-170-53-38
dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.) postępowanie prowadzone jest przez:
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów
ul. Karola Miarki 9
43-190 Mikołów
tel. (32) 226 20 54;
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-08-10 16:08 | Aleksandra Hnida | Informacja o wyborze oferty. |
2022-08-08 13:21 | Aleksandra Hnida |
Informacja
z
otwarcia
ofert
dodatkowych
w
części
7
-
jaja. |
2022-07-19 12:51 | Aleksandra Hnida | Informacja z otwarcia ofert. |
2022-07-19 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
Na
realizację
przedmiotu
zamówienia
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć:
170
364,87
zł
brutto.
W
tym: Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE, WĘDLINY: 29 235,14 zł brutto. Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 21 484,60 zł brutto. Część 3: NABIAŁ: 15 137,65 zł brutto. Część 4: WARZYWA I OWOCE: 28 919,10 zł brutto. Część 5: MROŻONKI: 14 240,48 zł brutto. Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 31 422,06 zł brutto. Część 7: JAJA: 2 720,00 zł brutto. Część 8: PIECZYWO: 5 178,34 zł brutto. Część 9: RYBY: 17 100,00 zł brutto. Część 10: DANIA GOTOWE (świeże): 4 927,50 zł brutto. |
2022-07-13 14:34 | Aleksandra Hnida |
W
załączeniu
wyjaśnienia
treści
SWZ,
zmiana
treści
SWZ,
ogłoszenie
o
zmianie
ogłoszenia
oraz
dokumenty
po
zmianie
z
dnia
13.07.2022:
-
SWZ,
-
Załącznik
nr
1.6
formularz
ofertowy,
-
załącznik
nr
4
OPZ.
TP_1_2022_SP12 Ogłos [...].pdf TP_1_2022_SP12 SWZ - [...].pdf TP_1_2022_SP12 Wyjaś [...].pdf TP_1_2022_SP12 Załąc [...].docx |
Komunikaty