Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 0801-ILZ.260.38.2019 Dostawa mebli biurowych tj. szaf aktowych, biurek z kontenerem mobilnym, foteli obrotowych do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze oraz jednostek podległych zlokalizowanych w województwie lubuskim

Termin:
Zamieszczenia : 21-11-2019 16:21:00
Składania : 02-12-2019 10:00:00
Otwarcia : 02-12-2019 10:15:00
Tryb:
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

UWAGA - Zmiana terminu składania ofert.


Zamówienie zostaje podzielone na 3 części. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane części zamówienia, tj:.,

Część 1 SZAFA AKTOWA (z zamkiem) - wykonana zgodnie z wymogami Zamawiającego przedstawionymi w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 1.1 do SIWZ -311 sztuk;

Część 2 BIURKO PROSTE z półką na klawiaturę i kontenerem na kółkach z 3 szufladami (z zamkiem) - wykonane zgodnie z wymogami Zamawiającego przedstawionymi w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 1.2 do SIWZ - 204 kpl;

Część 3 FOTEL OBROTOWY - wykonany zgodnie z wymogami Zamawiającego przedstawionymi w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 1.3 do SIWZ - 458 sztuk.


Zamawiający dopuszcza zrealizowanie dostawy w ramach danej Części zamówienia w następujący sposób:

1) Dostawa mebli z montażem – polegająca na dostarczeniu mebli biurowych wraz z ich rozładunkiem, montażem i ustawieniem w pomieszczeniach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze i jednostek podległych zlokalizowanych w województwie lubuskim zgodnie z Wykazem ilościowym i miejscowym stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ; Poprzez montaż Zamawiający rozumie należyte, zgodne z zasadami sztuki i przyjętymi normami zmontowanie i rozstawienie dostarczonych mebli, gwarantujące ich pełną funkcjonalność oraz usunięcie opakowań. (montaż mebli stanowi dodatkowe kryterium poza cenowe oceny ofert opisane w Rozdziale XXIII). Lub

2) Dostawa mebli biurowych bez montażu- dostawa polegająca na dostarczeniu mebli biurowych w paczkach wraz z ich rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego zgodnie z Wykazem ilościowym i miejscowym stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.


Link do ogłoszenia o zamówieniu: Ogłoszenie nr 626178-N-2019 z dnia 2019-11-21 r.

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=8a6a6095-81b7-4747-8893-f4f75060ddb4


Link do ogłoszenia o zmianie ogłoszenia : https://bzp.uzp.gov.pl/ZP406/Preview/c358a5c7-5d42-46c2-b736-5196b5889fed


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. SIWZ_meble.pdf pdf 664.2 2019-11-21 16:21:00 Postępowanie
2. Zalącznik nr 2 do SIWZ_ projekt umowy.pdf pdf 621.35 2019-11-21 16:21:00 Postępowanie
Załacznik nr 1.1 do SIWZ_ szafa aktowa OPZ.pdf pdf 241.52 2019-11-21 16:21:00 Postępowanie
Załacznik nr 1.2 do SIWZ_ biurko z kontenerem OPZ.pdf pdf 307.68 2019-11-21 16:21:00 Postępowanie
Załacznik nr 1.3 do SIWZ_ fotel obrotowy OPZ.pdf pdf 317.78 2019-11-21 16:21:00 Postępowanie
3. Załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz ofertowy meble.docx docx 35.98 2019-11-21 16:21:00 Postępowanie
4. Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia meble.docx docx 22.14 2019-11-21 16:21:00 Postępowanie
5. Załącznik nr 5 do SIWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania _meble.docx docx 21.25 2019-11-21 16:21:00 Postępowanie
6. Załącznik nr 6 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.docx docx 21.42 2019-11-21 16:21:00 Postępowanie
7. Załącznik nr 7 do SIWZ – Wykaz jednostek – rozdzielnik miejscowy i ilościowy.xlsx xlsx 25.06 2019-11-21 16:21:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 498.57 2019-12-02 14:17:04 Publiczna wiadomość
załacznik nr 1.3 do SIWZ_ fotel obrotowy OPZ- modyfikacja z 27112019.pdf pdf 320.53 2019-11-27 15:44:22 Publiczna wiadomość
załacznik nr 1.2 do SIWZ_ biurko z kontenerem OPZ-modyfikacja z 27112019.pdf pdf 309.02 2019-11-27 15:44:22 Publiczna wiadomość
załacznik nr 1.1 do SIWZ_ szafa aktowa OPZ- modyfikacja z 27112019.pdf pdf 243.29 2019-11-27 15:44:22 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 27 11 2019.pdf pdf 503.09 2019-11-27 15:44:22 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej cz. 3_platforma.pdf pdf 417.4 2019-12-09 11:32:02 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej cz. 2_ platforma.pdf pdf 435.67 2019-12-09 11:32:02 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert -Sprostowanie 03122019.pdf pdf 580 2019-12-03 15:12:49 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert -Sprostowanie omyłek pisarskich 04122019.pdf pdf 577.95 2019-12-04 11:20:00 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej cz. 1_platforma.pdf pdf 434.52 2019-12-11 09:07:21 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-12-11 09:07 Julita Malinowska INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ _ Część 1 Szafa aktowa (z zamkiem)

informacja o wyborze [...].pdf

2019-12-09 11:32 Julita Malinowska INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ _ Część 2- Biurko proste z półką na klawiaturę i kontenerem na kółkach z 3 szufladami (z zamkiem).
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ _ Część 3- Fotel obrotowy.

informacja o wyborze [...].pdf

informacja o wyborze [...].pdf

2019-12-04 11:20 Julita Malinowska Informacja z otwarcia_Sprostowanie omyłek pisarskich

Informacja z otwarci [...].pdf

2019-12-03 15:12 Julita Malinowska Informacja z otwarcia ofert _Sprostowanie

Informacja z otwarci [...].pdf

2019-12-02 14:17 Julita Malinowska INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT_2.12.2019 r.

Informacja z otwarci [...].pdf

2019-11-27 15:44 Julita Malinowska Wyjaśnienie treści SIWZ, Modyfikacja SIWZ z dnia 27.11.2019 r. oraz Informacja o zmianie ogłoszenia

link do zmiany ogłoszenia https://bzp.uzp.gov.pl/ZP406/Preview/c358a5c7-5d42-46c2-b736-5196b5889fed

załacznik nr 1.3 do [...].pdf

załacznik nr 1.2 do [...].pdf

załacznik nr 1.1 do [...].pdf

Wyjaśnienie treści S [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 2131