Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-03-2024 08:50:00 |
Składania : | 04-04-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 04-04-2024 12:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-04-17 12:37 | Ewa Ksiądz | w załączeniu ogłoszenie o wyborze oferty |
2024-04-04 12:57 | Ewa Ksiądz | W załączeniu informacja z otwarcia ofert |
2024-04-04 12:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania 8 mln złotych. |
2024-04-02 14:54 | Ewa Ksiądz |
W
odpowiedzi
na
pytania
o
treści
" Zgodnie z § 14 ust. 7 projektowanych postanowień umowy Zamawiający ma prawo zaspokoić z Zabezpieczenia wszelkie roszczenia z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, w tym kary umowne, niezależnie, czy wynikają z umowy czy przepisów prawa oraz roszczenia z rękojmi za wady i gwarancji jakości. Zgodnie z § 14 ust. 1 projektu umowy wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy winno nastąpić w jednej z form przewidzianych w art. 450 ust. 1 PZP, tj. w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej. Banki i ubezpieczyciele wystawiają na zlecenie wykonawców gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe do określonej kwoty, która zabezpiecza ściśle oznaczone roszczenia z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz roszczenia z rękojmi za wady i gwarancji jakości. Wprowadzenie do gwarancji dodatkowej kategorii roszczeń wynikających z przepisów prawa jest nie tylko niezgodne z utrwaloną na rynku gwarancyjnym praktyką, ale skutkuje również istotnym zwiększeniem katalogu roszczeń beneficjentów zabezpieczanych wystawioną gwarancją, co nie tylko może zwiększyć koszty wystawienia takiej gwarancji (a tym samym cenę oferty), ale może również spowodować, że żaden podmiot nie będzie zainteresowany wystawieniem gwarancji z w zasadzie nieograniczoną ekspozycją na ryzyko. W związku z powyższym, Wykonawca wnosi o wykreślenie z§ 14 ust. 7 projektowanych postanowień umowy zwrotu o treści: „niezależnie, czy wynikają z umowy czy przepisów prawa”. 1. Zwracamy się z prośbą o wyjaśnienie zapisów projektu umowy par. 7 ust. 2 pkt. 1. Czy ubezpieczenie budowy CAR ma zostać zawarte na sumę ubezpieczenia 3.000.000, czy na wartość Kontraktu? Zwracamy się z prośbą o wykreślenie z projektu umowy ust. 1 w całości w par. 7. Wykonawca zawsze podejmuje wszelkie działania zapobiegawcze wymagane rzetelną praktyką budowlaną." Ad 1. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę § 14 ust. 7 umowy. Ad 2. Zgodnie z § 7 ust. 2 pkt 1 - ubezpieczenie budowy CAR ma zostać zawarte na sumę ubezpieczenia 3.000.000 zł Ad 3. Zamawiający nie wyraża zgody na usunięcie § 7 ust. 1. umowy. |
2024-04-02 13:18 | Ewa Ksiądz |
ODPOWIEDZI
ŚWIERZNO-
GOSTYNIEC
-
KM
2+365 PYTANIE: W nawiązaniu do udzielonej przez Zamawiającego odpowiedzi w dniu 22.03.2024 dotyczącej konieczności uwzględnienia w projekcie przebudowy przepustu w km ok. 2+365 prosimy o uszczegółowienie PFU w zakresie przebudowy przepustu w szczególności o rodzaj/średnicę/długość rur przepustowych , sposobu wykonania ścianek czołowych , wyposażenia obiektu itp. ODPOWIEDŹ: pod koroną drogi w km 2+365 znajduje się przepust żelbetowy fi 80 cm, dł. ok. 11m, zamulony, rury po krawędzi przepustu spękane, wykruszone, ścianki czołowe w złym stanie, odchylone od rur przepustu, przepust ten wymaga odmulenia i remontu. Przepust przebiega pod korpusem drogi, służy on do przepływu nadmiaru wód opadowych i roztopowych z jednej strony korpusu drogi na drugą. Jeżeli zajdzie konieczność wymiany części przelotowej , to należy zaprojektować w istniejącym przewodzie rurę o średnicy 630mm PP lub PVC i zainstalować ją w istniejącym przewodzie oraz wykonać nowe ścianki czołowe prefabrykowane betonowe lub wzmocnienia skarp ściankami kamiennymi. Przestrzeń pomiędzy rurami na wlocie i wylocie należy uszczelnić np.: żywicami epoksydowymi. PYTANIE: Zgodnie z udzielonymi przez Zamawiającego odpowiedziami , w wycenie należy ująć budowę kanału technologicznego. Na przedmiotowym odcinku drogi (w śladzie projektowanej drogi dla rowerów ) zlokalizowane są sieci teletechniczne. Czy w związku z tym w wycenie należy ująć przeniesienie ich do projektowanego kanału technologicznego , czy należy je pozostawić w obecnej lokalizacji? ODPOWIEDŹ: Należy pozostawić w obecnej lokalizacji |
2024-03-28 07:44 | Ewa Ksiądz |
Odpowiedzi
na
pytania
z
dnia
22.03.2024
1. Czy Zamawiający przewiduje zastosowanie dla tych sieci przepisów Art. 28.1 ustawy o drogach publicznych „Istniejące w pasie drogowym urządzenia obce, które nie powodują zagrożenia i utrudnień ruchu drogowego oraz nie zakłócają wykonywania zadań zarządcy drogi, mogą pozostać w dotychczasowym stanie.” Odpowiedź: Tak 2. Czy operator sieci został poinformowany o konieczności wykonania robót utrzymaniowych bądź inwestycyjnych na sieciach znajdujących się w pasie drogowym, przed rozpoczęciem robót budowlanych związanych z rozbudową (zgodnie z Art. 39.5 ustawy o drogach publicznych), w związku z planowanym przykryciem tych sieci nawierzchnią bitumiczną i uzyskał Odpowiedź: Nie 3. Czy umieszczona w pasie drogowym infrastruktura telekomunikacyjna ma mniej niż 4 lata od wydania decyzji zgody na jej umieszczenie w pasie drogowym i zachodzą przesłanki z Art 39.5a podpunkt 1 w zakresie przebudowy tej infrastruktury Odpowiedź: Nie 4. Czy Zamawiający zamierza pomimo powyższych przepisów zrealizować jakiekolwiek prace na sieciach teletechnicznych na swój koszt i należy te prace (jakie?) uwzględnić w ofercie. Odpowiedź: Nie 5. Na trasie objętej pracami znajduje się urządzenie wodne w postaci przepustu. - Czy Zamawiający posiada aktualny przegląd okresowy przepustu? Odpowiedź: Nie - Czy zostały wydane jakiekolwiek zalecenia dla wykonania napraw które należy ująć w zakresie prac? Odpowiedź: Nie - Czy Zamawiający przewiduje konieczność wykonania prac wymagających uzyskania zgody wodnoprawnej Odpowiedź: Nie W ramach usprawnienia przepływu wody należy w istniejących rurach betonowych o średnicy 800 mm zainstalować rury o średnicy 630mm karbowane - 3 rzędy rur (przywrócenie funkcji przepustu) Całość zakończyć robotami wzmacniającymi wyloty przepustu, skarpę i dno rowu – wzmocnienie z kamienia lub z elementów betonowych prefabrykowanych. Po zakończonych robotach zamontować bariery energochłonne po obu stronach jezdni. |
2024-03-22 14:32 | Ewa Ksiądz |
w
odpowiedzi
na
pytanie
o
treści
"Dokumentacja
przetargowa
(SWZ,PFU,etc)
nie
uwzględnia
przebudowy
przepustu
pod
drogą
w
km
ok
2+365.
Proszę
o
potwierdzenie,
iż
w
ofercie
nie
należy
uwzględniać
kosztów
projektowania
i
przebudowy/remontu/budowy
nowego
przepustu
wraz
z
jego
wyposażeniem
(np.
bariery)."
Należy uwzględnić remont przepustu w wycenie. |
2024-03-21 10:39 | Ewa Ksiądz | W odpowiedzi na pytanie zamawiającego o treści " uwagi na ogłoszone postępowanie w formule zaprojektuj i wybuduj, zwracamy się z prośbą o przesuniecie terminu składania ofert o dwa tygodnie w celu sporządzenia rzetelnej wyceny.." Zamawiający wyraża zgodę i zmienia treść SWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu. |
2024-03-21 08:52 | Ewa Ksiądz |
W
odpowiedzi
na
pytanie
o
treści"
W
nawiązaniu
do
w
Rozporządzenia
Ministra
Infrastruktury
w
sprawie
przepisów
techniczno
-
budowlanych
dotyczących
dróg
publicznych
zwracamy
się
z
prośbą
o
udzielnie
odpowiedzi
na
następujące
pytanie.: Ponieważ droga rowerowa została w PFU wrysowana bezpośrednio przy jezdni drogi z oddzieleniem tylko linią krawędziową (0,24 m), brak jest zachowania skrajni poziomej jezdni drogi powiatowej zgodnie z ww. warunkami, prosimy o udzielenie odpowiedzi, w jaki sposób mają zostać spełnione ww. warunki. Czy droga rowerowa może zostać zawężona na całej długości do 2 m szerokości z jednoczesnym wyraźnym oddzieleniem jezdni od drogi rowerowej opaską z innego materiału, barierą energochłonną lub np. separatorem typu U25a? " Zamawiający dopuszcza zwężenie drogi rowerowej do 2 m szerokości z jednoczesnym oddzieleniem jezdni od drogi rowerowej np. separatorem typu U25a |
2024-03-20 08:47 | Ewa Ksiądz |
W
odpowiedzi
na
pytanie
o
treści:
"Czy
Zamawiający
wyraża
zgodę,
aby
do
wykonania
warstwy
wyrównawczo-wiążącej
gr.
średnio
7cm (6-8cm) dla jezdni oraz warstwy wiążącej gr. 7cm dla drogi rowerowej – pkt 1.3. Szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe PFU – alternatywnie zastosować mieszankę mineralnoemulsyjną 0/16, która posiada takie same właściwości jak beton asfaltowy AC16W?" Zamawiający nie wyraża zgody na zamianę. |
2024-03-15 08:46 | Ewa Ksiądz |
W
odpowiedzi
na
pytanie
o
treści
"
Zgodnie
z
SWZ
termin
wykonania
zadania
to
13
m-cy.
Okres
projektowania
zakończy
się
październiku
lub
listopadzie,
a
okres
budowlany
przypadnie
na
sezon
zimowy.
Warunki
atmosferyczne
mogą
nie
pozwolić na wykonanie robót zgodnie z technologią i wpłyną negatywnie na jakość i trwałość wybudowanej drogi. Wnioskujemy o przedłużenie terminu realizacji do 20 miesięcy, a projektowania do 8 miesięcy." Zamawiający zmienia treść SWZ oraz załącznik do SWZ - projekt umowy. W załączeniu: nowy SWZ, załącznik nr 2, zmiana ogłoszenia oraz zamiana treści SWZ swz zp.271.2.2024.do [...].docx załącznik nr 2 do SW [...].docx |
2024-03-15 08:06 | Ewa Ksiądz |
W
odpowiedzi
na
pytania
o
treści
„Na
okoliczność
wizji
lokalnej
w
terenie
Wykonawca
ma
wątpliwości,
czy
na
całej
długości
inwestycji
w
zakresie
pasa
drogowego
będzie
możliwość
zaprojektowania
jezdni
o
wymaganych
parametrach,
pobocza
i
ścieżki
rowerowej.
Wobec
tego
wnosi
o
informację
czy
Inwestor
czy
właściciel
drogi
będzie
prowadził
stosowną
procedurę
w
przypadku
konieczności
przekroczenia
granic,
w
jakim
czasie
i
na
czyj
koszt” Analiza przeprowadzona do PFU nie przewiduje wychodzenia inwestycji poza pas drogowy. |
2024-03-15 08:02 | Ewa Ksiądz | W odpowiedzi na pytania o treści „Wykonawca wnosi o wyjaśnienie zakresu treści PFU. W spisie treści są następujące pozycje: 1.2 Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia, 1.3.3. Odwodnienie, 1.4.2.2. Wymagania dotyczące architektury, brakuje ich w części opisowej przedmiotowego dokumentu.” Punty 1.2 , 1.3.3 , 1.4.2.2 – nie dotyczy w/w zadania |
2024-03-15 08:00 | Ewa Ksiądz |
W
odpowiedzi
na
pytania
o
treści
„
Wykonawca
podczas
analizy
dokumentacji
przetargowej
stwierdził
następujące
rozbieżności:
1.
Rozbieżność
między
przekrojem
konstrukcyjnym
a
planem
sytuacyjnym.
Przekrój
konstrukcyjny
zakłada
wykonanie
jezdni
o
szerokości
6m,
dalej
po
stronie
drogi
rowerowej
do
zaprojektowania:
-
pas
o
szerokości
0.24;
-
drogę
dla
rowerów
o
szerokości
2.5m;
-
obrzeże
o
szerokości
0.08m;
-
pobocze
o
szerokości
0.75m;
-
skarpa
o
szerokości
1.0m.
Razem
szerokość
zainwestowanego
terenu
3.57
+
1.0
m
Wg
rysunku
planu
sytuacyjnego
szerokość
wszystkich
elementów
drogi
rowerowej
wynosi
2,5m
Rozbieżność
1,57m
2.
Rozbieżność
między
przekrojem
konstrukcyjnym
a
obowiązującymi
przepisami.
§
42.3
–
szerokość
drogi
dla
rowerów
–
szerokość
2.5m
(2.0
w
trudnych
warunkach)
§
79.1
szerokość
skrajni
jezdni
wynosi
0.5m
§
79.3
szerokość
skrajni
drogi
dla
rowerów
wynosi
0.5m
(0.5
w
trudnych
warunkach)
§
78.7
skrajnie
nie
mogą
na
siebie
zachodzić.
Jednocześnie
w
szerokości
należy
uwzględnić
pas
terenu
na
urządzenia
BRD
(znaki,
barierki
itp.)
o
szerokości
około
0.1m
W
świetle
powyższego
szerokość
drogi
dla
rowerów
z
uwzględnieniem
wymaganych
skrajni
powinna
wynosić
0.5+0.5+2.5+0.1
=
3.6m
(w
trudnych
warunkach
0.5
+
0.25
+
2.0
=
2.85m).
Z
wymaganym
poboczem
minimalna
szerokość
korony
drogi
po
stronie
drogi
rowerowej
wynosi
3.5m
(przy
założeniu
trudnych
warunków).
3.
Wnioski
Analizując
załączony
plan
sytuacyjny
należy
stwierdzić,
że
nie
uwzględniono
wymaganych
szerokości
zarówno
przyjętych
w
przekroju
konstrukcyjnym,
jak
i
obowiązujących
przepisach.
Projektowana
skarpa
rozpoczyna
się
bezpośrednio
za
krawędzią
drogi
rowerowej.
Przy
uwzględnieniu
pobocza
konieczne
będzie
przeprofilowanie
rowu
drogowego
na
całej
długości.
Po
analizie
pasa
drogowego
należy
założyć
konieczność
jego
poszerzenia.
Pytania:
1)
Prosimy
o
przedstawienie
skorygowanych
rysunków
PFU.
W
przypadku
przyjęcia
„trudnych
warunków”,
zgodnie
z
§2.5
rozporządzenia
prosimy
o
podanie
podstawy
jego
zastosowania
(do
wprowadzenia
w
projekcie).
2)
Prosimy
o
informację
w
zakresie
konieczności
budowy
kanału
technologicznego.
W
przypadku
rezygnacji
z
jego
budowy
prosimy
o
podanie
podstawy
prawnej
(decyzja
zwalniająca
z
obowiązku)
3)
Czy
Zamawiający
przewiduje
poszerzenie
pasa
drogowego,
co
wiązać
się
będzie
między
innymi
z
wydłużeniem
uzyskiwania
niezbędnych
decyzji/uzgodnień
i
dodatkowymi
kosztami
dla
Zamawiającego
związanych
z
nabywaniem
gruntów. Gmina Informuję a) w miejscach trudnych -zbyt wąski pas drogowy dopuszcza się zwężenie drogi rowerowej do 2,00 oraz zmniejszenie szerokości pobocza za drogą rowerową. b) Należy założyć przeprofilowanie rowu drogowego c) Należy przewidzieć budowę kanału technologicznego. d) Zamawiający nie przewiduje poszerzenia Pasa drogowego e) Inwestor planuje na całej długości drogę rowerową – f) parametry drogi rowerowej jak na rysunku nr 3 przekrój konstrukcyjny. |
Komunikaty