Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Kz-II.2380.15.2024 - sukcesywne świadczenie usług przeglądów, napraw, konserwacji sprzętu biurowego w postaci niszczarek wraz z wymianą części zamiennych

Agnieszka Strzechowska vel Strzeszewska
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Wydział Gospodarki Materiałowo- Technicznej
Termin:
Zamieszczenia : 06-02-2024 14:28:00
Składania : 14-02-2024 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego".  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Wymagania i specyfikacja

1.   Szczegółowy zakres usług został określony w Formularzu asortymentowo - cenowym, Formularzu ofertowym oraz opisie przedmiotu zamówienia.

2.   Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia, zostały określone w projekcie umowy.

3.   Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszty transportu leżą po stronie Wykonawcy.

4.   Płatność – przelew z odroczonym terminem do 30 dni od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu.

5.   Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/

6.   Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.


Osoba do kontaktu:
Agnieszka Strzechowska vel Strzeszewska
Wydział GMT KWP w Łodzi
Tel. 47 841 32 32
E-mail: zzpgmt@ld.policja.gov.pl



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Kz-II.2380.15.2024 - FORMULARZ ASORTYMENTOWO - CENOWY - przeglądy, naprawy niszczarek.xls xls 44.5 2024-02-06 14:28:00 Przedmiot zamówienia
Kz-II.2380.15.2024 - FORMULARZ OFERTOWY - przeglądy, naprawy niszczarek.docx docx 21.62 2024-02-06 14:28:00 Przedmiot zamówienia
Kz-II.2380.15.2024 - OGŁOSZENIE - przeglądy, naprawy niszczarek.pdf pdf 307.51 2024-02-06 14:28:00 Przedmiot zamówienia
Kz-II.2380.15.2024 - PROJEKT UMOWY - przeglądy, naprawy niszczarek.pdf pdf 401.49 2024-02-06 14:28:00 Przedmiot zamówienia
KZ-II.2380.15.2024 - RODO - serwis, naprawa niszczarek.pdf pdf 449.18 2024-02-06 14:28:00 Przedmiot zamówienia
zał. 2 - Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 18.81 2024-02-06 14:28:00 Przedmiot zamówienia
zał. 3 - Wykaz sprzętu oraz adresów jednostek będących w użytkowaniu sprzętu.docx docx 18.17 2024-02-06 14:28:00 Przedmiot zamówienia
zał. 4 - Wzór zlecenia.doc doc 70.5 2024-02-06 14:28:00 Przedmiot zamówienia
zał. 5 - Wzór protokołu ekspertyzy.docx docx 15.46 2024-02-06 14:28:00 Przedmiot zamówienia
zał. 7 - Oświadczenie gwarancyjne.docx docx 13.61 2024-02-06 14:28:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sukcesywne świadczenie usług przeglądów, napraw, konserwacji sprzętu biurowego w postaci niszczarek wraz z wymianą części zamiennych 1.Szczegóły dotyczące zapytania znajdują się w załącznikach: a) formularz asortymentowo - cenowy; b) opis przedmiotu zamówienia; c) wykaz sprzętu oraz adresów jednostek będących w użytkowaniu sprzętu; d) wzór zlecenia; e) wzór protokołu serwisowego; f) formularz ofertowy, g) oświadczenie gwarancyjne; h) klauzula RODO, i) projekt umowy i ogłoszenie. 2. Ofertę należy złożyć na platformie zakupowej. 3. Podając cenę oferty, proszę o wpisanie końcowej wartości z Formularza asortymentowo - cenowego. 4. Wraz z ofertą należy złożyć następujące załączniki: Formularz asortymentowo - cenowy, Formularz ofertowy, Klauzula RODO. Wszystkie wymienione załączniki muszą być podpisane przez osobę do tego uprawnioną.

Kz-II.2380.15.2024 - [...].xls

Kz-II.2380.15.2024 - [...].docx

Kz-II.2380.15.2024 - [...].pdf

Kz-II.2380.15.2024 - [...].pdf

KZ-II.2380.15.2024 - [...].pdf

zał. 2 - Opis przedm [...].docx

zał. 3 - Wykaz sprzę [...].docx

zał. 4 - Wzór zlecen [...].doc

zał. 5 - Wzór protok [...].docx

zał. 7 - Oświadczeni [...].docx

1 usługa Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi (III)
ul. Stokowska 21/25
92-104, Łódź
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2930 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji 40% Realizacja usługi w terminie wskazanym w Formularzu ofertowym. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 392