Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-12-2023 12:31:00 |
Składania : | 18-12-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 18-12-2023 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego, którym jest Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, w trybie zapytania ofertowego w oparciu o wewnętrzny Regulamin zamówień publicznych Uczelni.
Przedmiot postępowania: Dostawa wyposażenia do sali dydaktycznej audio/wideo dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Zamawiający zaznacza, że wartość niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest niższa niż kwota wskazana w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2023 r. poz. 1605, zw. dalej ustawą Pzp).
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadkach wskazanych w zapytaniu ofertowym.
Postępowanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. „Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu wiodącym ośrodkiem kształcenia ekonomicznego na Dolnym Śląsku" o numerze POWR.03.05.00-00-Z221/18 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.
Wykaz dokumentów składających się na ofertę:
· wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – Formularz ofertowy;
· wypełniony Załącznik nr 1a do zapytania ofertowego – Specyfikacja asortymentowo-cenowa;
· pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania tej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy;
· ew. informacja o zwolnieniu z VAT.
Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy:
· czytelnym podpisem lub nieczytelnym podpisem wraz z imienną pieczątką podpisującego – w przypadku oferty składanej w formie skanu;
· kwalifikowanym podpisem elektronicznym – w przypadku oferty składanej w formie elektronicznej,
· podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – w przypadku oferty składanej w postaci elektronicznej.
W przypadku pytań:
· merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".
· związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt za pośrednictwem z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 nr tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl Odpowiedzi na pytania zadane w ramach niniejszego postępowania, ewentualne zmiany treści zapytania ofertowego, informacja z otwarcia ofert oraz informacja o rozstrzygnięciu bądź unieważnieniu postępowania zostaną opublikowane w sekcji "Komunikaty".
Osobą prowadzącą niniejsze postępowanie jest: pracownik Działu Zamówień Publicznych Renata Nazimek
Numery telefonów do pracowników DZP znajdują się na stronie: http://bip.ue.wroc.pl/51/81/dane-kontaktowe.html
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-12-19 09:43 | Renata Nazimek | Informacja z wyboru oferty |
2023-12-18 10:12 | Renata Nazimek | Sprostowanie informacji z otwarcia ofert. |
2023-12-18 09:39 | Renata Nazimek | Informacja z otwarcia ofert |
2023-12-18 09:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający na sfinansowanie zamówienia 108 000,00 zł brutto. |
Komunikaty