Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: RGP.ZO.271.1.2023.JFD Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych stanowiących własność Gminy Santok w roku 2024

Joanna Forster-Delikowska
Gmina Santok
Deadlines:
Published : 01-12-2023 11:22:00
Placing offers : 08-12-2023 13:00:00
Offers opening : 08-12-2023 13:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 95 728 75 17

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
ZAŁĄCZNIK NR 1_wykaz nieruchomości_GMINA SANTOK.doc doc 55 2023-12-01 11:22:00 Subject of the order
ZAŁĄCZNIK NR 2_wykaz ilościowy_GMINA SANTOK.xlsx xlsx 12.41 2023-12-01 11:22:00 Subject of the order
ZAŁĄCZNIK NR 3_szczegółowe ilości_GMINA SANTOK.xlsx xlsx 22.1 2023-12-01 11:22:00 Subject of the order
ZAŁĄCZNIK NR 4_zestawienie zbiorcze miesięczne_GMINA SANTOK.xlsx xlsx 22.19 2023-12-01 11:22:00 Subject of the order
ZAŁĄCZNIK NR 5_oświadczenie.doc doc 28 2023-12-01 11:22:00 Subject of the order
ZAŁĄCZNIK NR 6 _oświadczenie_Ukraina.doc doc 31.5 2023-12-01 11:22:00 Subject of the order
ZAŁĄCZNIK NR 7_formularz ofertowy.doc doc 60 2023-12-01 11:22:00 Subject of the order
ZAŁĄCZNIK NR 8_umowa_PROJEKT.docx docx 66.29 2023-12-01 11:22:00 Subject of the order
ZAPYTANIE OFERTOWE.docx docx 55.64 2023-12-01 11:22:00 Subject of the order
ZAŁĄCZNIK NR 1_wykaz nieruchomości_GMINA SANTOK.doc doc 55 2023-12-01 11:22:00 Criterion
ZAŁĄCZNIK NR 2_wykaz ilościowy_GMINA SANTOK.xlsx xlsx 12.41 2023-12-01 11:22:00 Criterion
ZAŁĄCZNIK NR 3_szczegółowe ilości_GMINA SANTOK.xlsx xlsx 22.1 2023-12-01 11:22:00 Criterion
ZAŁĄCZNIK NR 4_zestawienie zbiorcze miesięczne_GMINA SANTOK.xlsx xlsx 22.19 2023-12-01 11:22:00 Criterion
ZAŁĄCZNIK NR 5_oświadczenie.doc doc 28 2023-12-01 11:22:00 Criterion
ZAŁĄCZNIK NR 6 _oświadczenie_Ukraina.doc doc 31.5 2023-12-01 11:22:00 Criterion
ZAŁĄCZNIK NR 7_formularz ofertowy.doc doc 60 2023-12-01 11:22:00 Criterion
ZAŁĄCZNIK NR 8_umowa_PROJEKT.docx docx 66.29 2023-12-01 11:22:00 Criterion
ZAPYTANIE OFERTOWE.docx docx 55.64 2023-12-01 11:22:00 Criterion

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych stanowiących własność Gminy Santok CPV/90500000-2

ZAŁĄCZNIK NR 1_wykaz [...].doc

ZAŁĄCZNIK NR 2_wykaz [...].xlsx

ZAŁĄCZNIK NR 3_szcze [...].xlsx

ZAŁĄCZNIK NR 4_zesta [...].xlsx

ZAŁĄCZNIK NR 5_oświa [...].doc

ZAŁĄCZNIK NR 6 _oświ [...].doc

ZAŁĄCZNIK NR 7_formu [...].doc

ZAŁĄCZNIK NR 8_umowa [...].docx

ZAPYTANIE OFERTOWE.d [...].docx

1 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od 1 stycznia 2024r. do 31 grudnia 2024r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Szczegóły ujęte w zapytaniu ofertowym. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" Attachment required

ZAŁĄCZNIK NR 1_wykaz [...].doc

ZAŁĄCZNIK NR 2_wykaz [...].xlsx

ZAŁĄCZNIK NR 3_szcze [...].xlsx

ZAŁĄCZNIK NR 4_zesta [...].xlsx

ZAŁĄCZNIK NR 5_oświa [...].doc

ZAŁĄCZNIK NR 6 _oświ [...].doc

ZAŁĄCZNIK NR 7_formu [...].doc

ZAŁĄCZNIK NR 8_umowa [...].docx

ZAPYTANIE OFERTOWE.d [...].docx

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 283