Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGP.ZO.271.1.2023.JFD Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych stanowiących własność Gminy Santok w roku 2024

Joanna Forster-Delikowska
Gmina Santok
Termin:
Zamieszczenia : 01-12-2023 11:22:00
Składania : 08-12-2023 13:00:00
Otwarcia : 08-12-2023 13:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 95 728 75 17

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAŁĄCZNIK NR 1_wykaz nieruchomości_GMINA SANTOK.doc doc 55 2023-12-01 11:22:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 2_wykaz ilościowy_GMINA SANTOK.xlsx xlsx 12.41 2023-12-01 11:22:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 3_szczegółowe ilości_GMINA SANTOK.xlsx xlsx 22.1 2023-12-01 11:22:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 4_zestawienie zbiorcze miesięczne_GMINA SANTOK.xlsx xlsx 22.19 2023-12-01 11:22:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 5_oświadczenie.doc doc 28 2023-12-01 11:22:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 6 _oświadczenie_Ukraina.doc doc 31.5 2023-12-01 11:22:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 7_formularz ofertowy.doc doc 60 2023-12-01 11:22:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 8_umowa_PROJEKT.docx docx 66.29 2023-12-01 11:22:00 Przedmiot zamówienia
ZAPYTANIE OFERTOWE.docx docx 55.64 2023-12-01 11:22:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 1_wykaz nieruchomości_GMINA SANTOK.doc doc 55 2023-12-01 11:22:00 Kryterium
ZAŁĄCZNIK NR 2_wykaz ilościowy_GMINA SANTOK.xlsx xlsx 12.41 2023-12-01 11:22:00 Kryterium
ZAŁĄCZNIK NR 3_szczegółowe ilości_GMINA SANTOK.xlsx xlsx 22.1 2023-12-01 11:22:00 Kryterium
ZAŁĄCZNIK NR 4_zestawienie zbiorcze miesięczne_GMINA SANTOK.xlsx xlsx 22.19 2023-12-01 11:22:00 Kryterium
ZAŁĄCZNIK NR 5_oświadczenie.doc doc 28 2023-12-01 11:22:00 Kryterium
ZAŁĄCZNIK NR 6 _oświadczenie_Ukraina.doc doc 31.5 2023-12-01 11:22:00 Kryterium
ZAŁĄCZNIK NR 7_formularz ofertowy.doc doc 60 2023-12-01 11:22:00 Kryterium
ZAŁĄCZNIK NR 8_umowa_PROJEKT.docx docx 66.29 2023-12-01 11:22:00 Kryterium
ZAPYTANIE OFERTOWE.docx docx 55.64 2023-12-01 11:22:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych stanowiących własność Gminy Santok CPV/90500000-2

ZAŁĄCZNIK NR 1_wykaz [...].doc

ZAŁĄCZNIK NR 2_wykaz [...].xlsx

ZAŁĄCZNIK NR 3_szcze [...].xlsx

ZAŁĄCZNIK NR 4_zesta [...].xlsx

ZAŁĄCZNIK NR 5_oświa [...].doc

ZAŁĄCZNIK NR 6 _oświ [...].doc

ZAŁĄCZNIK NR 7_formu [...].doc

ZAŁĄCZNIK NR 8_umowa [...].docx

ZAPYTANIE OFERTOWE.d [...].docx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od 1 stycznia 2024r. do 31 grudnia 2024r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Szczegóły ujęte w zapytaniu ofertowym. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

ZAŁĄCZNIK NR 1_wykaz [...].doc

ZAŁĄCZNIK NR 2_wykaz [...].xlsx

ZAŁĄCZNIK NR 3_szcze [...].xlsx

ZAŁĄCZNIK NR 4_zesta [...].xlsx

ZAŁĄCZNIK NR 5_oświa [...].doc

ZAŁĄCZNIK NR 6 _oświ [...].doc

ZAŁĄCZNIK NR 7_formu [...].doc

ZAŁĄCZNIK NR 8_umowa [...].docx

ZAPYTANIE OFERTOWE.d [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 282