Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Dostawa projektu typowego dla zadania : „Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 20m x 40m wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji” w ramach Programu Olimpia – program budowy przyszkolnych hal sportowych na 100 lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich

Mateusz Krajewski
Gmina Miasta Dębica
Deadlines:
Published : 06-11-2023 14:49:00
Placing offers : 15-11-2023 11:00:00
Offers opening : 15-11-2023 11:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications


 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

                   Zamówienie zgodnie z Regulaminem Wydatkowania Środków Finansowych dla zamówień
o wartości poniżej 130 000zł netto tj. dla zamówień wskazanych art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy oraz Oddział 2 Wyłączenia stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. w Dz. U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm.)

 

                   W ramach realizacji inwestycji w Programie Olimpia – Program budowy przyszkolnych hal sportowych na 100-lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich ,

             Gmina Miasta Dębica ul. Ratuszowa 2, 39-200 Dębica składa zapytanie ofertowe o cenę na:

„Dostawę projektu typowego dla zadania : „Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 20m x 40m wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji” w ramach Programu Olimpia – program budowy przyszkolnych hal sportowych na 100-lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich.

 

Zakres, skrócony opis przedmiotu zamówienia:

1)      Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 egzemplarzy kompletnego projektu typowego zawierającego :

A.      Część architektoniczno – budowlaną

B.      Część techniczną , obejmującą :

·         Architekturę

·         Konstrukcję

·         Instalacje sanitarne

·         Instalacje elektryczne

C.       Kosztorys inwestorski i przedmiar robót

D.      Specyfikacje techniczne

E.       Specyfikację wyposażenia

F.       Uzgodnienia

G.      Uprawnienia wraz z wpisami do izb

2)      Dostawa dotyczy wersji papierowej oraz wersji na płycie CD (format pdf, dwg, Word)

 

3)      Zakres zamówienia obejmować powinien :

A.      Oferowany projekt typowy powinien obejmować :

- projekt architektoniczno-budowlany hali sportowej z zapleczem socjalno-bytowym wraz
       z opracowaniem p.poż.  dla hali

- projekty techniczne wszystkich branż : architektura, konstrukcja, instalacje : wodno –
     kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, wentylacyjna, elektryczna, panele fotowoltaiczne,
     słaboprądowe (w tym monitoring)

- opinia rzeczoznawcy p.poż.,

- opinia rzeczoznawcy ds. higieniczno-sanitarnych,

- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych

- specyfikacja wyposażenia sportowego i pozostałego,

- kosztorys i przedmiar robót.

B.      Niezbędne parametry obiektu :

- budowa łukowego zadaszenia boiska o powierzchni do 800m2

- budowa boiska wielofunkcyjnego do 800m2

- budowa zaplecza sanitarno – szatniowego poniżej 180 m2

- zakup 4 stanowisk strzelnicy laserowej.

C.      Parametry szczegółowe :

- instalacja wentylacji mechanicznej,

- instalacja centralnego ogrzewania (najlepiej : zasilana z przyłącza ciepłowniczego); hala
    sportowa dodatkowo dogrzewana poprzez centralę wentylacyjną lub aparatami grzewczo -    
    wentylacyjnymi

- instalacja wodna i kanalizacyjna,

- instalacja fotowoltaiki

- wyposażenie sportowe (koszykówka (konstrukcja jezdna), siatkówka, piłka ręczna, tenis ziemny,  
   w tym tablica wyników; oraz : kozioł gimnastyczny, odskocznia gimnastyczna, skrzynia
   gimnastyczna, ławeczki gimnastyczne, drabina sznurowa z koszem, drążek gimnastyczny
   zakładany

- szatnie dla ok. 40 uczniów - 2 szatnie po ok. 20 osób wraz z toaletami,

- pomieszczenie dla trenera wraz z zapleczem sanitarnym

- magazyn na sprzęt sportowy

- niezbędne pomieszczenia techniczne

- wszystkie pomieszczenia - poza pomieszczeniami technicznymi - mają być dostępne dla osób
    niepełnosprawnych,

- współczynnik energii pierwotnej zgodnie z aktualnymi warunkami technicznymi (poniżej 45
    kWh/rok/m2).

4)      Warunki wykonywania dostawy

1.       Termin wykonania dostawy to 14 dni od dnia podpisania umowy.

2.       Oferta powinna zawierać cenę netto, kwotę Vat oraz cenę brutto za komplet.

3.       Oferta musi zawierać rzut poziomu „0”, dwa przekroje i 4 wizualizacje z zewnątrz proponowanego rozwiązania.

4.       Autor projektu musi wyrazić zgodę na adaptację projektu i zmiany w dokumentacji do miejscowych warunków lokalizacyjnych.

5.       Ofertę należy złożyć do dnia 15.11.2023r. do godz. 11.00 na portalu  http://platformazakupowa.pl/pn/um_debica

6.       Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się :

·         Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie deycjzi i w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r. pos. 835)

·         Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym  w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu prania pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835);

·         Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taka jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka , o którym mowa w art.  1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835).

·         Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do Zapytania.

·         Dodatkowe załączniki : Regulamin Programu OLIMPIA.

 

3. Załączniki:

- druk oferty – załącznik  nr 1.

- wzór umowy – załącznik nr 2.

- wzór oświadczenia – załącznik nr 3.

- regulamin Programu Olimpia – załącznik nr 4.

 

Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

4. Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty:

W zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie
i miejscu zawarcia umowy.

Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile to umocowanie nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.

Uprawniony do kontaktu z oferentami:

 Urszula Rodzoń , tel. (0-14) 68-38-230, e-mail: urszula.rodzon@umdebica.pl













Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Formularz oferty - zał 1.docx docx 19.6 2023-11-06 14:49:00 Proceeding
GOT Opis przedmiotu zamówienia 22.docx docx 17.39 2023-11-06 14:49:00 Proceeding
Regulamin naboru wniosków - załącznik do Programu Olimpia-1.pdf pdf 158.7 2023-11-06 14:49:00 Proceeding
Wzór umowy za zakup proj typowego.pdf pdf 161.51 2023-11-06 14:49:00 Proceeding
Załącznik nr 1 do SWZ - oświadczenie (1).docx docx 1996.64 2023-11-06 14:49:00 Proceeding
Zaproszenie 12.docx docx 286.3 2023-11-06 14:49:00 Proceeding
07_11_2023_GOT Opis przedmiotu zamówienia 22.docx docx 17.45 2023-11-07 12:09:17 Public message
07_11_2023_Zaproszenie.docx docx 288.13 2023-11-07 12:09:17 Public message
08_11_2023_ZAŁĄCZNIK NR 1 do Zapytania v1.docx docx 16.43 2023-11-08 09:20:18 Public message
Unieważnienie.pdf pdf 235.97 2023-11-16 12:36:25 Public message

Announcements

2023-11-16 12:36 Mateusz Krajewski W załączeniu informacja o unieważnieniu postępowania

Unieważnienie.pdf

2023-11-08 09:20 Mateusz Krajewski W załączeniu zaktualizowane oświadczenie Wykonawcy.

08_11_2023_ZAŁĄCZNIK [...].docx

2023-11-07 12:09 Mateusz Krajewski Aktualizacja z dnia 07-11-2023 r. zmiany zaznaczono kolorem czerwonym

07_11_2023_GOT Opis [...].docx

07_11_2023_Zaproszen [...].docx

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2977 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 10017