Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-09-2023 14:28:00 |
Składania : | 02-10-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 02-10-2023 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie okresowej rocznej – zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 a i b ustawy Prawo Budowlane kontroli stanu technicznego budynków będących w zasobach ZGM w Lubawce.
2. Instalacje gazowe, sanitarne, elektryczne i przewody kominowe nie podlegają kontroli w ramach niniejszego zapytania ofertowego.
3. Kontroli podlegają:
- budynki mieszkalne wielorodzinne:
o komunalne – 73 budynki,
o budynki wspólnot mieszkaniowych – 147 budynków,
- budynki gospodarcze – 22 budynki,
- kaplice cmentarne – 2 budynki,
- mur cmentarny – 1 obiekt
- budynek biurowo-magazynowy (siedziba Zakładu Gospodarki Miejskiej) – 1 budynek,
- budynek dawnej szkoły podstawowej (wyłączony z użytkowania) – 1 budynek,
- budynek dawnego przedszkola (wyłączony z użytkowania) – 1 budynek,
- budynki i lokale świetlic wiejskich i domów kultury – 11 budynków i lokali.
Razem 259 obiektów.
4. W przypadku budynków i lokali świetlic wiejskich i domów kultury należy sporządzić protokół kontroli budynku (4 adresy wskazane w załączniku) i odrębne protokoły kontroli lokalu (11 lokali).
5. Zamawiający wymaga sporządzenia protokołów kontroli w formie papierowej (1 egz.) oraz w formie elektronicznej w formacie pdf i dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
6. Protokoły należy sporządzić według szablonów stanowiących załącznik do niniejszego zapytania ofertowego. Do każdego protokołu należy dołączyć przynajmniej 5 zdjęć przedstawiających zauważone usterki lub braki, wydrukowane w kolorze.
7. Kontrole stanu technicznego mogą przeprowadzać wyłącznie osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności i w odpowiednim zakresie.
8. Osoba dokonująca kontroli będzie zobowiązana do dokonania stosownych wpisów w książkach obiektów budowlanych.
9. Obowiązującym wynagrodzeniem będzie wynagrodzenie ryczałtowe na podstawie przedstawionej oferty niezależnie od liczby lokali mieszkalnych i użytkowych znajdujących się w danym budynku.
10. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na budynkach objętych przedmiotem zamówienia.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
UWAGA: Zamawiający podpisze z Wykonawcą dwie umowy:
- umowę na realizację przedmiotu zamówienia w budynkach komunalnych,
- umowę na realizację przedmiotu zamówienia w budynkach wspólnot mieszkaniowych.
W przypadku wspólnot mieszkaniowych Wykonawca zobowiązany będzie wystawić fakturę na każdą wspólnotę mieszkaniową oddzielnie.
Termin i miejsce wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia: do dnia 30.11.2023 r.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 517 298 167.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-10-02 11:34 | Maciej Kosal | Szanowni Państwo! W załączeniu zestawienie złożonych ofert. |
Komunikaty