Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-06-2023 15:55:00 |
Składania : | 11-07-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 11-07-2023 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
1. Przedmiotem zamówienia jest „REMONT ELEWACJI BUDYNKÓW GORCE I TATRY PODHALAŃSKIEJ PAŃSTWOWEJ UCZELNI ZAWODOWEJ W NOWYM TARGU”.
2. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zgodnie z przepisami technicznymi i normami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.), a także:
1) dokumentacją projektową wraz z przedmiarem robót,
2) specyfikacją warunków zamówienia,
3) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych,
4) projektowanymi postanowieniami umowy.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
3.1. Remont elewacji budynków Gorce i Tatry Podhalańskiej Państwowej Uczelni Zawodowej w Nowym Targu;
1. Obiektem objętym zadaniem jest budynek "GORCE" stanowiący cześć kompleksu Podhalańskiej Państwowej Uczelni Zawodowej w Nowym Targu.
Parametry techniczne:
- długość obiektu 77,5 m,
- szerokość obiektu 33,2 m,
- wysokość obiektu 18,2 m;
Zakres prac:
Remont fragmentów elewacji obiektu w zakresie:
- elementów kamiennych,
- ocieplenia i tynków strukturalnych,
- elementów drewnianych elewacji,
- wyposażenia elewacyjnego;
Remont elementów pokrycia dachowego:
- przegląd i remont łapaczy śniegu,
- wykonanie instalacji rozmrażania rynien i rur spustowych.
2. Obiektem objętym zadaniem jest budynek "TATRY" stanowiący cześć kompleksu Podhalańskiej Państwowej Uczelni Zawodowej w Nowym Targu.
Parametry techniczne:
- długość obiektu 95,3 m,
- szerokość obiektu 40,1 m,
- wysokość obiektu 15,98 m;
Zakres prac:
Remont elewacji obiektu w zakresie:
- elementów kamiennych,
- ocieplenia i tynków strukturalnych,
- elementów drewnianych elewacji,
- wyposażenia elewacyjnego;
Remont pokrycia dachowego strefy świetlika:
- przegląd i remont łapaczy śniegu,
- remont świetlika,
- wymiana pokrycia dachowego wokół świetlika,
- wykonanie podestów technologicznych.
3.2. Wykonawca wykona wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, techniczna oraz przedmiary robót - stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ.
5. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest ponadto do:
5.1. Wykonania dokumentacji powykonawczej, w formie zbroszurowanego operatu kolaudacyjnego;
5.2. Wykonanie przez wszelkich prac przygotowawczych, związanych z wymogami BHP, organizacją placu budowy;
5.3. Uporządkowanie terenu budowy;
5.4. Likwidacje placu budowy;
5.5. Wykonanie wszelkich innych prac nieobjętych SWZ, a koniecznych do wykonania ze względu na obowiązujące przepisy i sztukę budowlaną.
6. Prace winny być prowadzone zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym.
7. Zamawiający będzie wymagał szczególnie sprawnego wykonania prac powodujących wyłączenie pomieszczeń administracyjnych.
8.
Wymagany
minimalny okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wady, na wykonane roboty
i zabudowane materiały wynosi minimum 36
miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego (parametr punktowany). Oferty z krótszym niż wymagany oferowanym
okresem gwarancji zostaną odrzucone jako niespełniające warunków udziału w
postępowaniu.
9. Wykonawca musi dołączyć do oferty tabelę elementów rozliczeniowych (TER), sporządzony metodą ogólną wg sporządzonego przez siebie przedmiaru robót lub skorzystać z materiału pomocniczego w postaci przedmiaru robót załączonego do SWZ.
10.
Wykonawca jest odpowiedzialny za zapewnienie
bezpiecznych warunków na placu budowy
i w jego otoczeniu.
11. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w roboczych konsultacjach i dokonywania bieżących uzgodnień z Zamawiającym.
12. Obowiązującym sposobem rozliczenia robót jest rozliczenie dokonywane na podstawie kosztorysu powykonawczego. Wykonawca ma prawo na etapie sporządzania oferty zgłosić Zamawiającemu zauważone, pominięte roboty, zwłaszcza jeżeli ich waga lub znaczenie jest istotne dla prawidłowej wyceny – jednak, bez wyraźnej dyspozycji Zamawiającego w formie oficjalnej korekty przedmiaru nie ma prawa samodzielnie zmieniać wycenianego przedmiaru robót poprzez dopisywanie dodatkowych pozycji kosztorysowych lub zmienianie ilości robót.
13.
Jeżeli Wykonawca pominie, w kosztorysie
ofertowym, którąkolwiek z pozycji ujętych
w przedmiarze robót, tj. nie wyceni pozycji (będzie pusta kolumna cena i
wartość w jakiejś pozycji) – Zamawiający taką ofertę odrzuci uznając, że jej
treść jest niezgodna z warunkami zamówienia (istotna zmiana zakresu przedmiotu
zamówienia) – na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy. Zamawiający nie
odrzuci oferty jeśli Wykonawca w jakiejś pozycji cena i wartość wpisze 0
zł.
14. Kosztorysy ofertowe należy sporządzać w układzie, kolejności i uszczegółowieniu pobranych przedmiarów robót. Nie dopuszcza się możliwości tworzenia dodatkowych pozycji kosztorysu, innych od tych zawartych w przekazanych przedmiarach robót.
15. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udokumentowania sposobu zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zadania, jako warunek dokonania odbioru końcowego zadania.
Szanowni Państwo,w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-07-24 14:26 | Sabina Krauzowicz-Gazda | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - 20.07.2023 |
2023-07-20 14:21 | Sabina Krauzowicz-Gazda | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2023-07-11 15:39 | Sabina Krauzowicz-Gazda | Informacja z otwarcia ofert. |
2023-07-11 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 941 282,44 zł brutto. |
Komunikaty