Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 272.3.4.5.2023 Remont sali konferencyjnej wraz z modernizacją i przystosowaniem dla potrzeb sali multimedialnej oraz remont pomieszczeń laboratoryjno-biurowych w poddaszu budynku B Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie i przystosowanie ich do potrzeb biurowych

Termin:
Zamieszczenia : 12-06-2023 22:44:00
Składania : 28-06-2023 09:00:00
Otwarcia : 28-06-2023 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
08db6b38-1639-9b2b-467d-7700116f2744_opublikowane.pdf pdf 123.01 2023-06-12 22:44:00 Postępowanie
20230612 SWZ 2 zadania..pdf pdf 768.69 2023-06-12 22:44:00 Postępowanie
202306012_Zalacznik nr 4 Projekt Umowy.docx docx 1296.91 2023-06-12 22:44:00 Postępowanie
20230612 edytowalne załączniki.docx docx 1266.24 2023-06-12 22:44:00 Postępowanie
Zał. 5.zip zip 30273.51 2023-06-12 22:44:00 Postępowanie
20230628_informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 184.97 2023-06-29 12:59:39 Publiczna wiadomość
20230706_PLIK NA STRONĘ_WYNIKI_cz. 1 (zadanie I).pdf pdf 234 2023-07-06 14:27:18 Publiczna wiadomość
20230706_PLIK NA STRONE_WYNIKI_cz. 2 (zadanie III).pdf pdf 246.4 2023-07-06 14:27:18 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-06 14:27 Damian Redliński Szanowni Państwo;
W załączeniu pisma w sprawie przedmiotowego postępowania.


Pozdrawiam

20230706_PLIK NA STR [...].pdf

20230706_PLIK NA STR [...].pdf

2023-06-29 12:59 Damian Redliński Informacja z otwarcia ofert.

20230628_informacja [...].pdf

2023-06-28 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający planuje przeznaczyć następujące kwoty:
Część 1 zamówienia (Zadanie I) - 214545,67 (netto) 263891,17 (brutto)
Część 2 zamówienia (Zadanie III) - 81069,87 (netto) 99715,57 (brutto)
2023-06-26 08:44 Damian Redliński Dzień dobry;
Odpowiadając na kolejne pytania;

Pytania:
1. Proszę o wskazanie typu oprawy architektonicznej, która ma zostać zamontowana w sali konferencyjnej.
2. Czy dopuszczają Państwo możliwość przesunięcia terminu składania ofert?

Odp.
1. Specyfikacja techniczna dotycząca opraw została zamieszczona w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
2. Nie.

Z wyrazami szacunku
2023-06-23 14:51 Damian Redliński Szanowni Państwo;
Poniżej publikuję odpowiedź na kolejne pytanie.

Pytanie:
Proszę o podanie modelu i specyfikacji rolet jakie zostaną przekazane.

Odpowiedź:
Zamawiający, informuje, iż same rolety i system sterownia nie są przedmiotem niniejszego postępowania (stanowią przedmiot innego postępowania). Po stornie Wykonawcy, zgodnie z pozycją załączonego do postępowania przedmiaru jest jedynie montaż rolet i uruchomienie systemu sterowania. Rolety wraz z systemem zostaną przekazane przez Zamawiającego Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Na chwilę obecną Zamawiający nie dysponuje widzą co do modelu rolet.

2023-06-22 10:47 Damian Redliński Szanowni Państwo;
W związku z pojawiającymi się pytaniami, przedstawiam odpowiedzi:

Pytania:
1. Czy dysponują Państwo przedmiarem robót elektrycznych dla pomieszczeń laboratorium?
2. W zamówieniu jest mowa o wykonaniu systemu sterowania roletami okiennymi, jednak brak pozycji samych rolet. Czy wchodzą one w zakres zamówienia? Jeżeli tak to proszę o udostępnienie specyfikacji.
3. W kosztorysie znajduje się pozycja "Montaż rolet". Czy zostaną one przekazane do montażu w trakcie realizacji zamówienia?

Odpowiedzi:
1. We wskazanym zadaniu, dotyczącym remontu laboratorium w budynku B, nie przewidziano zakres robót z branży elektrycznej.
2. Rolety nie wchodzą w zakres zamówienia.
3. Zamawiający przekaże rolety w trakcie realizacji zadania.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 568