Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-04-2023 16:03:00 |
Składania : | 28-04-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 28-04-2023 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Przedmiotem postępowania jest:
Zakup sprzętu
komputerowego w ramach Projektu pn. „PPUZ w Nowym Targu uczelnią bez barier”
współfinansowanego przez Unię
Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Programu
Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020,
nr umowy o dofinansowanie projektu: POWR.03.05.00-00-A065/21-00.
· Część I:
a) Zakup komputera ze specjalistycznym oprogramowaniem dla OzN (oprogramowanie powiększające z mową) – 1 szt.
b1) Notebook konwertowalny (tj. z funkcją tabletu), który umożliwia obsługę oprogramowania z pkt. b3) – 2 szt.
b2) Torba na notebook konwertowalny do
przechowywania sprzętu z pkt b1) –
2 szt.
b3) Oprogramowanie powiększająco-udźwiękawiające do notebooków umożliwiające obsługę komputera OzN wzroku – 2 szt.
· Część II:
a) Zakup myszki specjalistycznej-odwróconej i powiększonej myszy komputerowej umożliwiającej OzN poruszanie kursorem po ekranie monitora – 4 szt.
b)
Zakup lupy powiększającej
przenośnej na zajęcia dla osób niedowidzących –
4 szt.
c) Klawiatura jednoręczna ergonomiczna dla studentów z niepełnosprawnościami ruchu – 2 szt.
d) Słuchawki z niezależną regulacją głośności do korzystania z programu powiększająco - udźwiękawiającego oraz audiobooków dla OzN słuchu – 4 szt.
e) Urządzenie umożliwiające odtwarzanie książek z technologią nawigacji dla studentów z niepełnosprawnościami wzroku – 4 szt.
· Część III:
Zakup tabletów na potrzeby realizacji usług tłumacza języka migowego on-line dla osób z niepełnosprawnościami – 10 szt.
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych, wymaganych parametrów stanowi Załącznik nr 1 do SWZ tj. Szczegółowy opis parametrów technicznych wraz z ich potwierdzeniem oraz załącznik nr 5 SWZ tj. Wzór umowy.
2) Podany wyżej Załącznik nr 1 do SWZ tj. Szczegółowy opis parametrów technicznych wraz z ich potwierdzeniem zawiera w sobie trzy pliki z opisem parametrów dla każdej z części zamówienia: OPZ_1, OPZ_2, OPZ_3 do SWZ. Zawarte w nich minimalne wymagania i parametry techniczne wynikają z potrzeby zachowania jednolitości sprzętu. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za ich kompatybilność.
3) Ilekroć w Załączniku nr 1 do SWZ t.j. w Szczegółowym opisie parametrów technicznych wraz z ich potwierdzeniem wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, a także normy – oznacza to, iż Zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i dopuszcza rozwiązanie równoważne. Wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu jest jedynie przykładowe i służy określenia minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać materiały, produkty, urządzenia aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązanie, które pod względem technologii, wydajności i funkcjonalności przez to rozwiązanie oferowanych, nie odbiega znacząco od technologii funkcjonalności i wydajności wyszczególnionych w rozwiązaniu wyspecyfikowanym, przy czym nie podlegają porównaniu cechy rozwiązania właściwe wyłącznie dla rozwiązania wyspecyfikowanego, takie jak: zastrzeżone patenty, własnościowe rozwiązania technologiczne, własnościowe protokoły itp., a jedynie te, które stanowią o istocie całości zakładanych rozwiązań technologicznych i posiadają odniesienie w rozwiązaniu równoważnym. Za rozwiązanie równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wykazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Przez bardzo zbliżoną wartość użytkową rozumie się podobne, z dopuszczeniem nieznacznych różnic nie wpływających w żadnym stopniu na całokształt rozwiązania, zachowanie oraz realizowanie podobnych funkcjonalności w danych warunkach, identycznych dla obu rozwiązań, dla których to warunków rozwiązania te są dedykowane.
4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane części, lecz nie dopuszcza możliwości składania ofert na dowolnie wybrane pozycje w danej części. W poszczególnych częściach musi być wyceniony pełen asortyment w ilościach podanych przez Zamawiającego.
5) Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7) Dostarczany przedmiot zamówienia w momencie dostawy, winien być fabrycznie nowy, kompletny i gotowy do użycia – bez dodatkowych nakładów finansowych ze strony Zamawiającego.
8) Dostawę należy wykonać do siedziby Zamawiającego, tj. 34-400 Nowy Targ, ul. Kokoszków 71, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
9) Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepowystawowe, bez wad i uszkodzeń i pochodzić z bieżącej produkcji. Urządzenia muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1854) – do każdej części zamówienia (o ile sprzęt takie dokumenty posiada). Dokumenty te muszą być dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy.
10) Do wszystkich urządzeń (sprzętu) musi być dołączona szczegółowa instrukcja obsługi w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz karty gwarancyjne.
11) Warunki wykonania zamówienia oraz serwisu gwarancyjnego zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
12) Wymagany minimalny okres gwarancji jakości za wady na dostarczone urządzenia, licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy wynosi:
- dla części I minimum 36 miesięcy
- dla części II i III minimum 24 miesiące
(Gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert).
Oferty w których Wykonawca zaoferował krótszy okres gwarancji zostaną odrzucone jako niespełniające warunków określonych w SWZ.
13) Gwarancja obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, wliczoną w cenę oferty, naprawę oraz ewentualną konserwację oraz przeglądy jeśli wynikają z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym realizowane w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-05-18 14:35 | Sabina Krauzowicz-Gazda |
Informacja dot. wyboru ofert w postępowaniu dot. Zakupu sprzętu komputerowego w ramach Projektu pn. „PPUZ w Nowym Targu uczelnią bez barier” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr umowy o dofinansowanie projektu: POWR.03.05.00-00-A065/21-00. |
2023-04-28 14:49 | Sabina Krauzowicz-Gazda | Informacja z otwarcia ofert - 28.04.2023 |
2023-04-28 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Kwota
przeznaczona
na
sfinansowanie
zamówienia
to:
w części 1: 29 479,56 zł w części 2: 46 682,57 zł w części 3: 22 088,97 zł Łącznie: 98 251,10 zł |
2023-04-25 12:04 | Sabina Krauzowicz-Gazda | Zał. 2 - Aktualny formularz ofertowy - 25.04.2023 |
2023-04-25 12:03 | Sabina Krauzowicz-Gazda | Aktualny opis i potwierdzenie parametrów - 25.04.2023 - część 2, w zakresie „Urządzenie umożliwiające odtwarzanie książek z technologią nawigacji dla studentów z niepełnosprawnościami wzroku – 4 szt.”. |
2023-04-25 12:01 | Sabina Krauzowicz-Gazda | Odpowiedzi na pytania oraz zmiana SWZ - 25.04.2023 |
2023-04-25 11:59 | Sabina Krauzowicz-Gazda | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 4 - 25.04.2023 |
2023-04-21 15:38 | Sabina Krauzowicz-Gazda | Aktualny zał. nr 2 Formularz Oferty - 21.04.2023 r. |
2023-04-21 15:37 | Sabina Krauzowicz-Gazda | Zmiana SWZ - Komunikat - 21.04.2023 r. |
2023-04-21 15:35 | Sabina Krauzowicz-Gazda | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 3 - 21.04.2023 |
2023-04-18 14:51 | Sabina Krauzowicz-Gazda | AKTUALNY ZAŁ. NR 2 - FORMULARZ OFERTY - 18.04.2023 |
2023-04-18 14:21 | Sabina Krauzowicz-Gazda | Ponowna zmiana terminu składania i otwarcia ofert oraz zmiana okresu związania ofertą - 18.04.2023 |
2023-04-18 14:18 | Sabina Krauzowicz-Gazda | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - 18.04.2023 |
2023-04-14 10:20 | Sabina Krauzowicz-Gazda | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - 14.04.2023 |
2023-04-14 09:57 | Sabina Krauzowicz-Gazda | Zmiana terminu składania i otwarcia ofert oraz zmiana terminu związania ofertą. |
Komunikaty