Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2023/BZP 00168550/01 Zakup sprzętu komputerowego w ramach Projektu pn. „PPUZ w Nowym Targu uczelnią bez barier” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr umowy o dofinansowanie projektu: POWR.03.05.00-00-A065/21-00 - 3 części.

Termin:
Zamieszczenia : 06-04-2023 16:03:00
Składania : 28-04-2023 10:00:00
Otwarcia : 28-04-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Przedmiotem postępowania jest:

Zakup sprzętu komputerowego w ramach Projektu pn. „PPUZ w Nowym Targu uczelnią bez barier
współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020,
nr umowy o dofinansowanie projektu: POWR.03.05.00-00-A065/21-00.

Przedmiotem zamówienia jest zakup:

·      Część I:

a)      Zakup komputera ze specjalistycznym oprogramowaniem dla OzN (oprogramowanie powiększające z mową) – 1 szt.

b1)  Notebook konwertowalny (tj. z funkcją tabletu), który umożliwia obsługę oprogramowania z pkt. b3) – 2 szt.

b2)  Torba na notebook konwertowalny do przechowywania sprzętu z pkt b1) –
2 szt.

b3)  Oprogramowanie powiększająco-udźwiękawiające do notebooków umożliwiające obsługę komputera OzN wzroku – 2 szt.

 

·      Część II:

a)      Zakup myszki specjalistycznej-odwróconej i powiększonej myszy komputerowej umożliwiającej OzN poruszanie kursorem po ekranie monitora – 4 szt.

b)      Zakup lupy powiększającej przenośnej na zajęcia dla osób niedowidzących –
4 szt.

c)       Klawiatura jednoręczna ergonomiczna dla studentów z niepełnosprawnościami ruchu – 2 szt.

d)      Słuchawki z niezależną regulacją głośności do korzystania z programu powiększająco - udźwiękawiającego oraz audiobooków dla OzN słuchu – 4 szt.

e)       Urządzenie umożliwiające odtwarzanie książek z technologią nawigacji dla studentów z niepełnosprawnościami wzroku – 4 szt.

 

·    Część III:

Zakup tabletów na potrzeby realizacji usług tłumacza języka migowego on-line dla osób z niepełnosprawnościami – 10 szt.

 

1)       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych, wymaganych parametrów stanowi Załącznik nr 1 do SWZ tj. Szczegółowy opis parametrów technicznych wraz z ich potwierdzeniem oraz załącznik nr 5 SWZ tj. Wzór umowy.

2)      Podany wyżej Załącznik nr 1 do SWZ tj. Szczegółowy opis parametrów technicznych wraz z ich potwierdzeniem zawiera w sobie trzy pliki z opisem parametrów dla każdej z części zamówienia: OPZ_1, OPZ_2, OPZ_3 do SWZ. Zawarte w nich minimalne wymagania i parametry techniczne wynikają z potrzeby zachowania jednolitości sprzętu. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za ich kompatybilność.

3)        Ilekroć w Załączniku nr 1 do SWZ t.j. w Szczegółowym opisie parametrów technicznych wraz z ich potwierdzeniem wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, a także normy – oznacza to, iż Zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i dopuszcza rozwiązanie równoważne. Wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu jest jedynie przykładowe i służy określenia minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać materiały, produkty, urządzenia aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązanie, które pod względem technologii, wydajności i funkcjonalności przez to rozwiązanie oferowanych, nie odbiega znacząco od technologii funkcjonalności i wydajności wyszczególnionych w rozwiązaniu wyspecyfikowanym, przy czym nie podlegają porównaniu cechy rozwiązania właściwe wyłącznie dla rozwiązania wyspecyfikowanego, takie jak: zastrzeżone patenty, własnościowe rozwiązania technologiczne, własnościowe protokoły itp., a jedynie te, które stanowią o istocie całości zakładanych rozwiązań technologicznych i posiadają odniesienie w rozwiązaniu równoważnym. Za rozwiązanie równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wykazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Przez bardzo zbliżoną wartość użytkową rozumie się podobne, z dopuszczeniem nieznacznych różnic nie wpływających w żadnym stopniu na całokształt rozwiązania, zachowanie oraz realizowanie podobnych funkcjonalności w danych warunkach, identycznych dla obu rozwiązań, dla których to warunków rozwiązania te są dedykowane.

4)     Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane części, lecz nie dopuszcza możliwości składania ofert na dowolnie wybrane pozycje w danej części. W poszczególnych częściach musi być wyceniony pełen asortyment w ilościach podanych przez Zamawiającego.

5)        Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.

6)        Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

7)      Dostarczany przedmiot zamówienia w momencie dostawy, winien być fabrycznie nowy, kompletny i gotowy do użycia – bez dodatkowych nakładów finansowych ze strony Zamawiającego.

8)        Dostawę należy wykonać do siedziby Zamawiającego, tj. 34-400 Nowy Targ, ul. Kokoszków 71, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.

9)        Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepowystawowe, bez wad i uszkodzeń i pochodzić z bieżącej produkcji. Urządzenia muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2022  r. poz. 1854) – do każdej części zamówienia (o ile sprzęt takie dokumenty posiada). Dokumenty te muszą być dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy.

10)   Do wszystkich urządzeń (sprzętu) musi być dołączona szczegółowa instrukcja obsługi w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz karty gwarancyjne.

11)    Warunki wykonania zamówienia oraz serwisu gwarancyjnego zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.

12)   Wymagany minimalny okres gwarancji jakości za wady na dostarczone urządzenia, licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy wynosi:

-  dla części I minimum 36 miesięcy

-  dla części II i III minimum 24 miesiące

(Gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert).

 Oferty w których Wykonawca zaoferował krótszy okres gwarancji zostaną odrzucone jako niespełniające warunków określonych w SWZ.


13)   Gwarancja obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, wliczoną w cenę oferty, naprawę oraz ewentualną konserwację oraz przeglądy jeśli wynikają z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym realizowane w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów.


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu sprzętu - 3 części 06.04.2023.pdf pdf 196.91 2023-04-06 16:03:00 Postępowanie
SWZ Przetarg informatyczny_05.04.2023.docx docx 200.3 2023-04-06 16:03:00 Postępowanie
Zał 1 Szczegółowy opis parametrów technicznych wraz z ich potwierdzeniem - OPZ.zip zip 207.22 2023-04-06 16:03:00 Postępowanie
Zał 2-8 do SWZ.zip zip 642.24 2023-04-06 16:03:00 Postępowanie
zmiana SWZ komunikat.docx docx 54.99 2023-04-14 09:57:08 Publiczna wiadomość
08db3cbe-c87f-d9d4-91b4-050010bbe7e1.pdf pdf 37.24 2023-04-14 10:20:20 Publiczna wiadomość
08db4003-3332-b9df-6d3f-8000126ff2b1.pdf pdf 35.1 2023-04-18 14:18:42 Publiczna wiadomość
zmiana SWZ komunikat 2.docx docx 55.1 2023-04-18 14:21:16 Publiczna wiadomość
Zał 2 Formularz ofertowy - Sprzęt komputerowy ZMIANA.docx docx 138.75 2023-04-18 14:51:39 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 3 - 21.04.2023.pdf pdf 36.05 2023-04-21 15:35:35 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 3 - logo.docx docx 50.32 2023-04-21 15:35:35 Publiczna wiadomość
zmiana SWZ komunikat 3.docx docx 55.12 2023-04-21 15:37:07 Publiczna wiadomość
Zał 2 Formularz ofertowy - Sprzęt komputerowy aktualny.docx docx 138.77 2023-04-21 15:38:22 Publiczna wiadomość
08db4570-7c38-dd40-58e2-2400128274df.pdf pdf 36.05 2023-04-25 11:59:52 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 4 - logo 25.04.2023.docx docx 50.42 2023-04-25 11:59:53 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania i zmiana SWZ 25.04.2023 - komunikat.docx docx 59.41 2023-04-25 12:01:11 Publiczna wiadomość
AKTUAL~1.DOC DOC 63.69 2023-04-25 12:03:02 Publiczna wiadomość
Zał 2 Formularz ofertowy - Sprzęt komputerowy aktualny 25.04.2023.docx docx 138.79 2023-04-25 12:04:11 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert KZP.382.05.2023 — komunikat.docx docx 61.13 2023-04-28 14:49:33 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze na str., 18.05.2023.pdf pdf 163.47 2023-05-18 14:35:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-05-18 14:35 Sabina Krauzowicz-Gazda
Informacja dot. wyboru ofert w postępowaniu dot. Zakupu sprzętu komputerowego w ramach Projektu pn. „PPUZ w Nowym Targu uczelnią bez barier” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr umowy o dofinansowanie projektu: POWR.03.05.00-00-A065/21-00.

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-04-28 14:49 Sabina Krauzowicz-Gazda Informacja z otwarcia ofert - 28.04.2023

Informacja z otwarci [...].docx

2023-04-28 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia to:
w części 1: 29 479,56 zł
w części 2: 46 682,57 zł
w części 3: 22 088,97 zł
Łącznie: 98 251,10 zł
2023-04-25 12:04 Sabina Krauzowicz-Gazda Zał. 2 - Aktualny formularz ofertowy - 25.04.2023

Zał 2 Formularz ofer [...].docx

2023-04-25 12:03 Sabina Krauzowicz-Gazda Aktualny opis i potwierdzenie parametrów - 25.04.2023 - część 2, w zakresie „Urządzenie umożliwiające odtwarzanie książek z technologią nawigacji dla studentów z niepełnosprawnościami wzroku – 4 szt.”.

AKTUAL~1.DOC

2023-04-25 12:01 Sabina Krauzowicz-Gazda Odpowiedzi na pytania oraz zmiana SWZ - 25.04.2023

Odpowiedzi na pytani [...].docx

2023-04-25 11:59 Sabina Krauzowicz-Gazda Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 4 - 25.04.2023

08db4570-7c38-dd40-5 [...].pdf

ogłoszenie o zmianie [...].docx

2023-04-21 15:38 Sabina Krauzowicz-Gazda Aktualny zał. nr 2 Formularz Oferty - 21.04.2023 r.

Zał 2 Formularz ofer [...].docx

2023-04-21 15:37 Sabina Krauzowicz-Gazda Zmiana SWZ - Komunikat - 21.04.2023 r.

zmiana SWZ komunikat [...].docx

2023-04-21 15:35 Sabina Krauzowicz-Gazda Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 3 - 21.04.2023

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

ogłoszenie o zmianie [...].docx

2023-04-18 14:51 Sabina Krauzowicz-Gazda AKTUALNY ZAŁ. NR 2 - FORMULARZ OFERTY - 18.04.2023

Zał 2 Formularz ofer [...].docx

2023-04-18 14:21 Sabina Krauzowicz-Gazda Ponowna zmiana terminu składania i otwarcia ofert oraz zmiana okresu związania ofertą - 18.04.2023

zmiana SWZ komunikat [...].docx

2023-04-18 14:18 Sabina Krauzowicz-Gazda Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - 18.04.2023

08db4003-3332-b9df-6 [...].pdf

2023-04-14 10:20 Sabina Krauzowicz-Gazda Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - 14.04.2023

08db3cbe-c87f-d9d4-9 [...].pdf

2023-04-14 09:57 Sabina Krauzowicz-Gazda Zmiana terminu składania i otwarcia ofert oraz zmiana terminu związania ofertą.

zmiana SWZ komunikat [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 781