Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP.271.3.2023.M.M. Dostawa i montaż kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego na terenie gminy Siechnice w podziale na zadania.

Monika Małecka
Gmina Siechnice
Termin:
Zamieszczenia : 14-02-2023 15:02:00
Składania : 23-02-2023 10:00:00
Otwarcia : 23-02-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
3_SWZ Dostawa i montaż lamp fotowoltaicznych.pdf pdf 460.35 2023-02-14 15:02:00 Postępowanie
3_SWZ Dostawa i montaż lamp fotowoltaicznych.docx docx 87.39 2023-02-14 15:02:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 122.03 2023-02-14 15:02:00 Postępowanie
Projekt umowy.docx docx 71.29 2023-02-14 15:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - OPZ - oświetlenie fotowoltaiczne.docx docx 35.55 2023-02-14 15:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.1. do OPZ - oświetlenie fotowoltaiczne.docx docx 31.4 2023-02-14 15:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - OPZ - oświetlenie hybrydowe.docx docx 34.57 2023-02-14 15:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - Procedura - dokumentacja powykonawcza.docx docx 21.22 2023-02-14 15:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 - Wzór naklejki na słupy.docx docx 37.86 2023-02-14 15:02:00 Postępowanie
ZARZĄDZENI Nr 123-2015 z dnia 2.12.2015 r. w sprawie trybu odbioru robót budowlanych, częściowego odbioru robót budowlanych lub odbioru robót remontowych ....pdf pdf 889.97 2023-02-14 15:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 - Zapisy RODO do umowy.doc doc 52 2023-02-14 15:02:00 Postępowanie
Wyjaśnienia nr 1.pdf pdf 173.36 2023-02-20 13:57:13 Publiczna wiadomość
Informacja z sesji otwarcia ofert.pdf pdf 154.48 2023-02-23 11:00:59 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie strona internetowa.pdf pdf 480.4 2023-03-17 09:07:39 Publiczna wiadomość
Ogłosznie o wyniku postępowania.pdf pdf 62.43 2023-04-14 12:21:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-04-14 12:21 Monika Małecka Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłosznie o wyniku p [...].pdf

2023-03-17 09:07 Monika Małecka Zgodnie z art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zmianami) Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę nr 2 złożoną przez Wykonawcę RMS Polska Sp. z o.o., Ul. Mickiewicza 107, 39-100 Ropczyce

Z poważaniem
Monika Małecka
Starszy Inspektor
Biura Zamówień Publicznych i Umów
Urząd Miejski w Siechnicach
Ul. Jana Pawła II
55-011 Siechnice
tel. 71/ 7860948
Realizując obowiązki informacyjne wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o 2016/679 (RODO) informujemy, że w serwisie internetowym Gminy Siechnice w zakładce „RODO” umieściliśmy informacje dot. sposobu przetwarzania i ochrony danych osobowych w UM w Siechnicach. W przypadku wątpliwości dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem: iod@umsiechnice.pl lub pod telefonem: +48 731 303 621.

Zawiadomienie strona [...].pdf

2023-02-23 11:00 Monika Małecka Zestawienie z otwarcia ofert.

Informacja z sesji o [...].pdf

2023-02-23 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 533 333,00 zł brutto
2023-02-20 13:57 Monika Małecka Zamawiający udziela wyjaśnień.

Wyjaśnienia nr 1.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 1188