Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-10-2021 08:23:00 |
Składania : | 18-10-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 18-10-2021 10:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ID272.2.29.2021 Kamienna Góra, dnia 13.10.2021 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Powiat Kamiennogórski zaprasza do składania ofert cenowych na zadania:
wykonanie usługi polegającej na wycince 68 sztuk drzew,
rosnących w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu kamiennogórskiego,
wykonanie sfrezowania pni oraz uporządkowanie terenu po przeprowadzonych
pracach i wykonanie nasadzeń zgodnie z opisem zamieszczonym
w przedmiocie zamówienia.
ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Kamiennogórski
ul. Wł. Broniewskiego 15
58-400 Kamienna Góra
NIP: 614 14 74 708
REGON: 230821300
Tel. 75 64 50 100
e-mail: powiat@kamienna-gora.pl
strona internetowa: www.kamienna-gora.pl
I. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
· Wycinka drzew do 30.11.2021 r. (Drzewo jesion na ul.
Spacerowej w m. Kamienna Góra,
dz. nr 16 – wycinka do 31.10.2021 r.)
· Sfrezowanie pni z posprzątaniem terenu do dnia 31.12.2021 r.
· Wykonanie nasadzeń do dnia 30.04.2022 r.
Utrzymanie nasadzeń przez okres roku.
II. RODZAJ I TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA:
1. Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego, z wyłączeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Rodzaj zamówienia: usługa.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiot zamówienia dotyczy:
wykonania usługi polegającej na wycince 68 sztuk drzew,
rosnących w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu kamiennogórskiego,
wykonanie sfrezowania pni oraz uporządkowanie terenu po przeprowadzonych
pracach i wykonanie nasadzeń zgodnie z opisem zamieszczonym
w przedmiocie zamówienia.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1 do Zapytania ofertowego.
2. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym części zamówienia, którego wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy podwykonawców.
3. Warunki płatności:
Podstawą wystawienia faktury będzie należycie wykonana usługa potwierdzona obustronnie podpisanym protokołem odbioru.
Płatność faktury będzie podzielone na dwie części tj.: 70%wartości zamówienia po wykonaniu wycinki, sfrezowaniu pni z posprzątaniem terenu pomniejszona o wartość wykupu drewna na zasadzie kompensaty oraz 30% wartości zamówienia po wykonaniu nasadzeń.
Termin płatności faktury – do 30 dni.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują:
3.1. wymogi osobowe:
osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: co
najmniej dwoma osobami
z uprawnieniami operatora pilarki, co najmniej dwoma osobami z aktualnymi
uprawnieniami do kierowania ruchem na drogach (za organizację ruchem oraz
bezpieczeństwem na drogach podczas ścinki drzew odpowiada Wykonawca) , co
najmniej jedną osobą z uprawnieniami operatora podnośnika koszowego, co
najmniej jedną osobą z uprawnieniami prawo jazdy kat. C, co najmniej jedną osobą z
uprawnieniami operatora HDS wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik Nr 3 do Zapytania ofertowego;
oraz
3.2.wymogi sprzętowe:
pilarkami spalinowymi minimum 3 sztuki, podnośnikiem koszowym – 1 szt., samochodem ciężarowym z dźwigiem HDS – 1 szt., frezarką do pni – 1 szt. - – Załącznik Nr 3 do Zapytania ofertowego.
V. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Formularz oferty powinien być zgodny ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do Zapytania ofertowego lub zawierający wszystkie informacje wskazane w treści Załącznika Nr 2 do Zapytania ofertowego.
2. Dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli oferta została podpisana przez osoby upoważnione dokumentem rejestrowym.
3. Zaoferowana cena musi być wyrażona jako cena brutto w złotych polskich, wraz z kosztami Wykonawcy, wg obowiązujących przepisów na dzień sporządzania oferty i określać wartość przedmiotu zamówienia w sposób kompletny i jednoznaczny.
4. Ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Oferta, jak również wszystkie oświadczenia i wykazy oraz inne dokumenty, stanowiące integralną część oferty (załączniki) winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, zgodnie z wpisem w odpowiednim dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy.
6. W razie rozbieżności w cenie podanej liczbą i słownie za prawidłową uznaje się cenę podaną słownie.
7. Wszystkie strony oferty muszą być parafowane.
8. Zamawiający poprawia w ofercie:
8.1.oczywiste omyłki pisarskie,
8.2.oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
8.3.inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym niepowodujące istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona,
8.4.w przypadku błędnego przeniesienia jakiejkolwiek kwoty z formularza cenowego na formularz oferty Zamawiający może, biorąc pod uwagę okoliczności danego przypadku, potraktować te omyłki, jako oczywiste omyłki pisarskie i poprawić je zgodnie z formularzem ofertowym. W przypadku błędnych działań matematycznych polegających na błędnym wyliczeniu kwoty netto lub brutto, Zamawiający może uznać te omyłki za oczywiste omyłki rachunkowe i dokonać w tym zakresie koniecznych poprawek. Powyższe poprawki będą wiążące, o ile Wykonawca niezwłocznie nie sprzeciwi się ich wprowadzeniu, informując o tym Zamawiającego.
VI. KRYTERIA I SPOSÓB OCENY OFERT:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
- cena brutto oferty – 100%
Do oceny zostanie przyjęta cena brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
a. Oferty w tym kryterium będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny zaoferowanej przez wykonawców,
b. Oferta z najniższą ceną otrzyma największą ilość punktów,
c. Zamawiający dokona oceny punktowej tego kryterium na podstawie następującego wzoru:
wartość punktowa oferty = 100 pkt x (cena najkorzystniejszej oferty (najtańszej) / cena oferty badanej
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów.
Za
najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, spośród ofert spełniających warunki
określone
w zapytaniu ofertowym, oraz nie podlegająca odrzuceniu, która uzyska najwyższa
sumę punktów przyznanych w/w kryterium, t.j. „cena brutto oferty”.
3. Zamawiający wskazuje, że oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu w następujących przypadkach:
3.1.niezgodności treści oferty z zapytaniem ofertowym,
3.2.niewyrażenia zgody na poprawienie omyłek, w sposób wskazany w rozdz. VI.
3.3. niezłożenia wraz z ofertą wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożenia nieprawidłowych dokumentów i oświadczeń, mimo wezwania Zamawiającego w zakresie wskazanym w rozdz. XII.
3.4. Błędnie podanej stawki VAT.
4. Cena zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
VII. ZAWARTOŚĆ OFERTY:
1. Oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt IV i V Zapytania ofertowego,
2. Formularz ofertowy (Załącznik Nr 2 do Zapytania ofertowego),
3. Dokument potwierdzający umocowanie osoby lub osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy (pełnomocnictwo) – jeśli dotyczy.
VIII. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę należy złożyć bezpośrednio przez platformę zakupową: Open Nexus, gdzie zostało wystawione postępowanie. Termin składania ofert upływa 12 października 2021 r., godz. 10.00.
IX. OSOBY DO KONTAKTÓW W SPRAWIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO:
Osobą uprawnioną do kontaktów jest Ewa Exner, tel. 75 64 50 102, e-mail: ewa.exner@kamienna–gora.pl,
X. OKREŚLENIE WARUNKÓW ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA:
1. Po przeprowadzeniu postępowania Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę, której istotne postanowienia zawarto w projekcie stanowiącym Załącznik Nr 4 do Zapytania ofertowego.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy. Warunki zmiany umowy szczegółowo określono w § 4 Projektu umowy.
XI. UWAGI KOŃCOWE:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od wybrania Wykonawcy bądź unieważnienia ogłoszenia bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego zapytania ofertowego.
2. Dokumenty złożone po terminie lub w inny sposób niż określony w pkt VIII nie zostaną rozpatrzone.
3. Ocena zgodności złożonych dokumentów z wymaganiami Zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy dokumentów, jakie Wykonawca zawarł w ofercie.
4. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści oferty lub dokumentów wymaganych od Wykonawcy. Zamawiający może wezwać do złożenia brakujących dokumentów i oświadczeń oraz dokumentów umocowujących do działania w imieniu Wykonawcy.
5. Ze względu na założenia budżetowe i ograniczenia finansowe w przypadku, gdy kwoty przedstawione w odpowiedziach na zapytanie będą wyższe od zaplanowanych w budżecie lub gdy złożone oferty będą wskazywały taką samą cenę Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji z Wykonawcami na równych zasadach.
6. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożą ofertę w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w ofercie.
7. Od wyniku niniejszego postępowania Wykonawcy nie przysługują środki odwoławcze.
XII. ZAŁĄCZNIKI:
1. Załącznik Nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
2. Załącznik Nr 2 – Formularz ofertowy
3. Załącznik Nr 3 – Wykaz osób i sprzętu
4. Załącznik Nr 4 – Projekt umowy
2021-10-19 12:33 | Iwona Maciejowska |
W
postępowaniu
nr
ID.272.2.29.2021
na
wycinkę
68
drzew
rosnących
w
ciągu
dróg
powiatowych
na
terenie
powiatu
kamiennogórskiego,
wykonanie
sfrezowania
pni
oraz
uporządkowanie
terenu
po
przeprowadzonych
pracach
i
wykonanie
nasadzeń
zgodnie
z
opisem
zamieszczonym
w
przedmiocie
zamówienia
została
wybrana
firma
Pana
Patryka
Wróbla,
prowadzącego
działalność
pn.:
Alpinistyczna
Wycinka
Drzew
Trudnych
„STARODRZEW”
Patryk
Wróbel,
z/s
w
Starych
Bogaczowicach
(58-312)
przy
ul.
Głównej
286,
NIP:
886-288-70-28,
REGON:
369349917.
Była
to
najkorzystniejsza
oferta
cenowa. |
2021-10-15 09:21 | Iwona Maciejowska | Wypełniając rubryki "Opis przedmiotu zamówienia", gdzie należy wpisać uśrednioną cenę za 1 drzewo, proszę o podanie kwot z 6 miejscami po przecinku. Wtedy powstanie różnica 1 gr. między ofertą złożoną na formularzu ofertowym, a ceną wyliczoną przez platformę zakupową. Do oceny ofert zostanie przyjęta kwota podana w załączniku "Formularz ofertowy". |
Komunikaty