Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-10-2021 11:59:00 |
Składania : | 19-10-2021 13:00:00 |
Otwarcia : | 19-10-2021 13:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez podania przyczyny.
Informacje o postępowaniu będą udzielane TYLKO w formie pisemnej poprzez platformę zakupową.
Zamawiający informuje, że w przypadku Zapytania ofertowego, jakim jest to postępowanie, nie ma obowiązku wysyłania ani publikacji informacji z otwarcia, zamknięcia czy wyboru ofert.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza wysłanie faktur elektronicznych na adres: faktura@insp.pl lub przy pomocy Platformy Elektronicznego Fakturowania, z zastrzeżeniem art. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1666, ze zm.), zawierającej prawidłowy numer rachunku bankowego, znajdujący się w wykazie podatników VAT udostępnianym w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw finansów publicznych.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-10-15 14:07 | Mariusz Czyż |
Zamawiający – Instytut Sportu - Państwowy Instytut Badawczy, uprzejmie informuję iż wpłynęły następujące pytania w postępowaniu: Pytanie 1. Gdzie znajdziemy specyfikacje techniczną o której mowa w załączniki 2, ptk. 1 paragraf 5? W odpowiedzi na pytanie Zamawiający informuje iż omyłkowo nie zamieścił specyfikacji, natomiast specyfikacja ta wygląda następująco: Maszyna wirtualna na VMWare - 2x Core, 2GB RAM System: CentOS 7 x64 w przyszłości Rocky Linux min. 8.4 WWW: Apache 2,4 PHP: 7.4 Baza: MySQL 5.7 Pytanie 2. Czy możemy prosić o przedłużenie terminu składania oferty? W odpowiedzi na pytanie Zamawiający informuje iż wyraża zgodę na przedłużenie terminu składania ofert. Nowy termin składania ofert to 19 października 2021 roku, do godz. 13:00. Z poważaniem Mariusz Czyż |
2021-10-11 12:55 | Mariusz Czyż |
Zamawiający
–
Instytut
Sportu
-
Państwowy
Instytut
Badawczy,
uprzejmie
informuję
iż
wpłynęły
następujące
pytania
w
postępowaniu:
Pytanie
1.
Czy
każdy
z
serwisów
wymienionych
w
wykazie
usług
musi
spełniać
wszystkie
warunki
wymienione
przez
Zamawiającego,
tzn: 1) oparty o otwartoźródłowy system CMS (np. Wordpreass / Joomla) 2) stworzony od podstaw layout 3) wykonana migracja treści z poprzedniej wersji strony w minimalnej ilości 150 artykułów 4) zawierający moduł sklepu / płatności on-line 5) zawierająca moduł wymiany / pobierania danych z zew. serwisów (np. BIP). Czy zamawiający dopuszcza jako punktowane realizacje nie spełniające jednego z warunków nr 4 lub 5, tzn. bez BIP lub bez sklepu internetowego? W odpowiedzi na pytanie Zamawiający informuje iż punkty 1), 2) i 3) są obowiązkowe. Co do punktów 4), 5) to może występować tylko jeden z nich pod warunkiem, że każdy z punktów 4), 5) będzie zaimplementowany w przynajmniej 25% zgłoszonych realizacji. Na przykład (realizacje zawierające BIP - realizacje zawierające Sklep): 9 - 3, 5 - 7, 6 - 6. Pytanie 2. Wśród dokumentów brakuje Nowa strona INSP.pdf. o którym jest mowa w Szczegółowym Opisie Przedmiot Zamówienia. Bardzo proszę o udostępnienie tego dokumentu? W odpowiedzi na pytanie Zamawiający informuje iż nastąpiła pomyłka ze strony Zamawiającego i Załącznik nr 2 zawiera w sobie to co było w wymienionym w pytaniu pliku. Z poważaniem Mariusz Czyż |
Komunikaty