Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-09-2018 15:14:47 |
Składania : | 02-10-2018 08:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
1. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje remont pomieszczeń w budynku Ratusza we Wronkach, który został podzielony na 2 części:
Część I – Wyposażenie budynku Ratusza w system oddymiania.
Zakres zamówienia obejmuje m. in.:
- montaż centrali alarmowej – szt. 1,
- montaż gniazd – czujek – szt. 4,
- montaż przycisków ręcznych – szt. 4,
- ułożenie przewodów – 400 m,
- naprawa wytypowanych ościeżnic drzwiowych –szt. 10,
- wymiana okien dachowych na oddymiające – szt.1,
- wymiana drzwi – szt. 2,
- zmiana lokalizacji hydrantu – szt. 1,
- malowanie wyznaczonych pomieszczeń.
Część II – Remont budynku B.
Zakres zamówienia obejmuje m. in.:
- rozebranie części posadzki i ścianki,
- wykonanie ścianki gipsowo-kartonowej –3,167 m.,
- gruntowanie i gipsowanie ścian – 12,528 m.,
- malowanie sufitów i ścian – 81,863 m.,
- wykonanie posadzki – 3,968 m.,
- przesunięcie instalacji elektrycznej.
Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w załącznikach: w przedmiarach, kosztorysach ofertowych i projekcie budowlanym. Zakres projektów realizowany będzie zgodnie z przedmiarami robót budowlanych oraz kosztorysami ofertowymi. Wykonawca (gdy będzie to wymagane) dokona zgłoszenia prac i uzgodnienia z konserwatorem zabytków.Wszystkie terminy prac muszą być uzgodnieniu z Zamawiającym. Roboty uciążliwe – powodujące hałas, drgania,zapylenie, nieprzyjemne zapachy lub zanieczyszczenie powietrza substancjami toksycznymi – Wykonawca będzie realizował po godzinach pracy Urzędu tj. w poniedziałki od godz. 16.00 do godz. 22.00, od wtorku do piątku od godz. 15.30do godz. 22.00 oraz w soboty i niedziele. Inne nieuciążliwe prace mogą być prowadzone w godzinach pracy urzędu Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania pomieszczeń do remontu (w tym przestawiania i zabezpieczania mebli oraz innych przedmiotów i urządzeń znajdujących się w danym pomieszczeniu), utrzymania bieżącego porządku w miejscach prowadzonych prac oraz uporządkowania miejsca, w którym zakończono prace (w tym ustawienia mebli i sprzętu).
2. Kryteria oceny ofert i ich procentowa wartość: najniższa cena ogółem w zł brutto: 100% = 100 pkt.
3. Imię i nazwisko pracownika merytorycznie odpowiedzialnego za realizację zamówienia:Małgorzata Andrzejczak-Skrzypczak, tel. 67 25 49 521, adres e-mail: m.skrzypczak@wronki.ploraz Krzysztof Helpa, tel. nr: 67 25 49 358, adres e-mail: k.helpa@wronki.pl
4. Termin składania ofert przez platformę zakupową:
Dzień: 2 października 2018 r.
Godzina: 08:00
5. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
6. Termin wykonania zamówienia:
a) Część I - do dnia15.12.2018 r.
b) Część II – do dnia 20.10.2018 r.
7. Okres gwarancji: 36 miesięcy
8. Oferty częściowe:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących jedną z części lub więcej części. Maksymalna liczba części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden Wykonawca wynosi 2.Wybór najkorzystniejszej oferty lub unieważnienie postępowania zostanie dokonany odrębnie dla każdej części zamówienia
9. Warunki płatności: Wynagrodzenie Wykonawcy/ów będzie płatne na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę (po protokólarnym odbiorze) w ciągu 14 dni licząc od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. Za datę zapłaty uważać się będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
10. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Cenę ofertową należy obliczyć drogą sporządzenia kosztorysów ofertowych, opracowanych w oparciu o przedmiary robót Zamawiającego dla każdej z części stanowiących załączniki nr 5.
2) Wykonawca określa cenę ofertową poprzez wskazanie w formularzu ofertowym (załącznik nr1) cenę za wykonanie zamówienia, która to cena musi wynikać z załączonych kosztorysów ofertowych, sporządzonych w oparciu o przedmiary robót Zamawiającego.
11. Informacja o dokumentach i oświadczeniach, jakie mają załączyć Wykonawcy.
1) formularz ofertowy- sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
2) Kosztorys ofertowy – sporządzony w oparciu o przedmiar robót Zamawiającego
3) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art 13 lub art 14 RODO
12. Informacje dodatkowe:
Oferty, które złożone zostaną po terminie wyznaczonym na ich składanie lub nie będą zawierać istotnych elementów zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.
Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Projekt umowy
3. Obowiązek informacyjny RODO
4. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art 13 lub art 14 RODO
5. Przedmiar robót część 1Przedmiarrobót część 1 b. elektryczna Przedmiarrobót część 2
6. Projekt budowlano-wykonawczy
7. Projekt budowlany
2018-10-02 13:15 | Anita Krupa | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części 2 |
2018-10-02 13:13 | Anita Krupa | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania dla części 1 |
Komunikaty