Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup wraz instalacją oraz wdrożeniem systemu zarządzania obradami oraz transmisji i nagrywania obrad sesji Rady Gminy Grudziądz.

Marcin Maryniak
Gmina Grudziądz Oddział: Referat finansów i podatków
Termin:
Zamieszczenia : 05-07-2018 08:50:17
Składania : 12-07-2018 14:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Gminy Grudziądz zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na zakup wraz instalacją oraz wdrożeniem systemu zarządzania obradami oraz transmisji i nagrywania obrad sesji Rady Gminy Grudziądz.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

1. Opis przedmiotu zamówienia Zakup wraz instalacją oraz wdrożeniem systemu zarządzania obradami oraz transmisji i nagrywania obrad sesji Rady Gminy.
Zapytanie ofertowe obejmuje zakup i wdrożeniem systemu zarządzania oraz transmisji i nagrywania obrad sesji Rady Gminy Grudziądz. Zapytanie podzielone jest na 3 zadania/bloki:

1) Zakup i wdrożenie systemu zarządzania obradami i głosowaniami, w skład którego wchodzą:
• terminale do głosowania i debat dla Radnych w wersji przewodowej mobilnej dla radnych – 15 szt.
• terminale do głosowania i debat dla Radnych w wersji przewodowej mobilnej dla Vip-ów – 3 szt.
• koncentrator systemu mikroprocesorowych sterowników mikrofonowych – 1 szt.
• konsola mikserska źródeł dźwięku – 1 szt.
• układ wyciszenia wbudowanym w konsolę mikserską – 1 szt.
• karta zbliżeniowa identyfikująca użytkownika – 36 szt.
• czytnik autoryzacji wbudowany w terminal – 18 sz.
• notebook do obsługi systemu Full HD z systemem operacyjnym Win10 Professional x64 – 1 szt.
• aplikacja, moduł Głosowania i Debaty – 18 lic.
• aplikacja, moduł Wizualizacji – 1 lic.
• aplikacja, moduł Cyfrowej Rejestracji Dźwięku – 1 lic.
• okablowanie systemowe – 1 kpl
• montaż systemu z konfiguracją modułów – 1 kpl
• szkolenie administratora systemu, radnych oraz prezydium – 1 kpl
• asysta techniczna na pierwszej sesji z wykorzystaniem systemu – 1 kpl

2) Zakup zestawu kamer szybkoobrotowych wraz z zestawem urządzeń umożliwiających uruchomienie i realizację transmisji audio-video z obrad do sieci Internet:
W założeniu zakupiony sprzęt powinien: bezobsługowo kadrować aktualnie przemawiającego oraz prezydium na podstawie danych z systemu zarządzania obradami, automatycznie wybierać informacji oraz źródła transmitowanego sygnału video na podstawie danych z systemu zarządzania obradami, bezpośrednio prezentować wyniki głosowania za pomocą sygnału ze źródła systemu zarządzania obradami, umożliwić transmisji prezentacji odbywających się w trakcie realizacji transmisji, transmisję dźwięku uzyskanego z systemu zarządzania obradami, umożliwić bieżący podgląd realizowanej transmisji na monitorze kontrolnym, skalować wszystkie sygnały wejściowe do jednolitego standardu wyjściowego HDMI z automatycznym bezszwowym przełączaniem źródła, sterowanym przez system zarządzania obradami, transmisja winna być realizowana w oparciu o sprzętowy zminiaturyzowany enkoder.
W skład zestawu wchodzą:
• kamera szybkoobrotowa typu Dahua HDCVI wraz z zasilaczem – 2 kpl
• statyw – 2 szt.
• konwerter CVI/HDMI – 2 szt.
• Przełącznik kamer 4xHDMI "HD Kamera" – 1 szt.
• Rozdzielacz HDMI 1x4 – 2 szt.
• Enkoder teradek Vidiu – 1 szt.
• Monitor 9' do podglądu realizowanych transmisji – 1 szt.
• Okablowanie zasilające i sygnałowe – 1 kpl.
• Montaż urządzeń i okablowania – 1 kpl
• Konfiguracja urządzeń z systemem zarządzania obradami – 1 kpl

3) Zakup sprzętu umożliwiającego system projekcji, w skład którego wchodzą:
• Ekran elektryczny ze sterowaniem Avers Stella 24/18 MWE, Kauber RC – 1 szt.
• Projektor NEC V-302H – 1 szt.
• Uchwyt do projektora – 1 szt.
• Montaż urządzeń – 1 kpl

2. Termin realizacji zamówienia: 20 września 2018 r.

3. Okres gwarancji: 12 miesięcy

4. Warunki płatności: przelew 30 dni

5. Inne istotne warunki zamówienia: -

6. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 12 lipca 2018 r. w formie elektronicznej na Platformie Zakupowej Gminy Grudziądz (https://www.platformazakupowa.pl/grudziadz)

W formularzu ofertowym do każdego zadania, w załącznikach, znajdują się tabele w formacie .docx do uzupełnienia poszczególnych cen, za wyżej wymienione towary i usługi. W pozycji "Cena szacowana brutto" należy podać łączną sumę za wszystkie towary i usługi z danego zadania.

W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel (56) 45 11 116.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zadanie 1 - lista rzeczy.docx docx 13.38 2018-07-05 08:50:17 Przedmiot zamówienia
Zadanie 2 - lista rzeczy.docx docx 13.55 2018-07-05 08:50:17 Przedmiot zamówienia
Zadanie 3 - lista rzeczy.docx docx 12.49 2018-07-05 08:50:17 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2018-07-11 09:35 Marcin Maryniak Do Zamawiającego wpłynęły następujące pytania:

"Witam,
co należy rozumieć pod pojęciami:
• koncentrator systemu mikroprocesorowych sterowników mikrofonowych
• konsola mikserska źródeł dźwięku
• układ wyciszenia wbudowanym w konsolę mikserską
Jaką rolę mają pełnić wspomniane urządzenia względem oferowanego systemu".

Zamawiający udziela następujące odpowiedzi:
1.Koncentrator jest jednostką zarządzającą pulpitami radnych oraz pozostałych uczestników obrad.

2. Jest to mikser audio, który spina system zarządzania obradami z innymi źródłami audio ( np. mikrofony bezprzewodowe, laptop do prezentacji)

3. Układ wyciszenia jest integralną części koncentratora. Urządzenie to może lub nie musi występować w zależności od zaproponowanego rozwiązania

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup i wdrożenie systemu zarządzania obradami i głosowaniami -

Zadanie 1 - lista rz [...].docx

1 dostawa - (0)
2 Zakup zestawu kamer szybkoobrotowych wraz z zestawem urządzeń umożliwiających uruchomienie i realizację transmisji audio-video z obrad do sieci Internet -

Zadanie 2 - lista rz [...].docx

1 dostawa - (0)
3 Zakup sprzętu umożliwiającego system projekcji -

Zadanie 3 - lista rz [...].docx

1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin instalacji i wdrożenia systemu - do 20 września 2018 r., proszę potwierdzić (0)
2 Koszt dostawy, montażu i wdrożenia systemu - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
3 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
4 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 483