Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: AZP.25.1.43.2024 Dostawa urządzeń z podziałem na 4 części

Termin:
Zamieszczenia : 23-08-2024 07:42:00
Składania : 27-09-2024 09:00:00
Otwarcia : 27-09-2024 09:05:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 7a do SWZ - Instrukcja wypełniania JEDZ.pdf pdf 1672.65 2024-08-23 07:42:00 Postępowanie
SWZ i zał 7B, 8-10 do SWZ.docx docx 140.34 2024-08-23 07:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.docx docx 62.75 2024-08-23 07:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ - JEDZ.doc doc 170 2024-08-23 07:42:00 Postępowanie
cz 4 Stół rehabilitacyjny_KR.docx docx 34.19 2024-08-23 07:42:00 Postępowanie
cz 1 Urządzenie do analizy wzorca chodu_KR.docx docx 32.94 2024-08-23 07:42:00 Postępowanie
cz 2 Wózek inwalidzki sportowy, aktywny_KR.docx docx 32.44 2024-08-23 07:42:00 Postępowanie
cz 3 Wózek inwalidzki sportowy, aktywny_KR.docx docx 31.76 2024-08-23 07:42:00 Postępowanie
TED_23-08-2024.zip zip 85.94 2024-08-23 07:42:00 Postępowanie
wyjaśnienia i zmiana treści SWZ_17.09.2024.doc doc 65.5 2024-09-17 11:23:26 Publiczna wiadomość
cz 2 Wózek inwalidzki sportowy, aktywny_KR_MODYFIKACJA.docx docx 31.8 2024-09-17 11:23:26 Publiczna wiadomość
cz 3 Wózek inwalidzki sportowy, aktywny_KR_MODYFIKACJA.docx docx 31.6 2024-09-17 11:23:26 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert AZP. 25.1.43.2024.docx docx 20.69 2024-09-27 10:25:00 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu w cz. 1.docx docx 22.3 2024-09-27 13:35:08 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu w cz. 2.docx docx 22.51 2024-10-11 09:24:52 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-10-11 09:24 Kamila Kartaszow informacja o unieważnieniu postępowania w części 2

Informacja o unieważ [...].docx

2024-09-27 13:35 Kamila Kartaszow informacja o unieważnieniu postępowania w części 1

Informacja o unieważ [...].docx

2024-09-27 10:25 Kamila Kartaszow informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].docx

2024-09-27 09:00 Komunikat Zamawiającego zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:
Część nr 1 Urządzenie do śledzenia i analizy wzorca chodu 1 kpl 14 914,00 zł
Część nr 2 Wózek inwalidzki 1 szt. 4 000,00 zł
Część nr 3 Wózek inwalidzki aktywny 1 szt. 4 094,00 zł
Część nr 4 Stół rehabilitacyjny do pionizacji z elektryczną regulacją w pionie i poziomie 1 szt. 10 815,00 zł
RAZEM: 33 823,00 zł
2024-09-17 11:23 Kamila Kartaszow wyjaśnienia i zmiana treści SWZ

wyjaśnienia i zmiana [...].doc

cz 2 Wózek inwalidzk [...].docx

cz 3 Wózek inwalidzk [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 951