Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-07-2024 15:05:00 |
Składania : | 08-07-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Gmina – Miasto Płock z siedzibą Stary Rynek 1, 09-400 Płock zaprasza do składania ofert na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania (laptop z oprogramowaniem biurowym, oprogramowaniem antywirusowym wraz z torbą, urządzenie wielofunkcyjne z tonerami, tablety, oprogramowanie biurowe do prowadzenia zajęć) do Lokalnego Ośrodka Wiedzy i Edukacji w ramach projektu pn. „Płocki Lokalny Ośrodek Wiedzy i Edukacji” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027.
Wymagane dokumenty:
· Zamawiający wymaga załączenia do oferty, złożonej przez Platformę Zakupową, skanu wypełnionego i podpisanego przez uprawnioną osobę, formularza oferty oraz wymaganych załączników.
· Oferent wypełniając ofertę na Platformie Zakupowej (https://platformazakupowa.pl/um_plock) wskazuje cenę jednostkową netto oraz określa właściwą stawkę podatku VAT.
· W przypadku, gdy cena oferowana brutto na platformie zakupowej jest inna niż podana w formularzu oferty, Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto z formularza ofertowego. W takiej sytuacji Zamawiający dokona edycji oferty zgodnie z załączonym przez Oferenta formularzem.
· W przypadku oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej Zamawiający wezwie Oferenta do złożenia wyjaśnień złożonej oferty.
· W przypadku, gdy Oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami Ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia, przy czym wezwanie kierowane jest tylko oferentów, których oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.
· Oferent do oferty załączy specyfikację techniczną proponowanego sprzętu lub wydruki, opisy, foldery, karty katalogowe itp., które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia.
· W przypadku podpisania formularza oferty przez Pełnomocnika, do oferty należy załączyć skan pełnomocnictwa osoby lub osób podpisujących ofertę.
· Oferent jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.
· W przypadku złożenia oferty, której cena przewyższa środki przeznaczone przez Zamawiającego na realizację zamówienia, Zamawiający może unieważnić postępowanie.
· Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania bez podania przyczyny, bądź zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert.
· Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
· Ogłoszenie, a także warunki postępowania mogą być zmienione lub odwołane.
· W sprawach nieuregulowanych niniejszym ogłoszeniem zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.
· Uwaga! Zamawiający zwraca uwagę na możliwość wyboru stawki VAT przy składaniu oferty (rozwinięcie przy domyślnej stawce 23%).
Kryteria oceny ofert – cena - 100%
Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową Zamawiającego, która znajduje się na stronie https://platformazakupowa.pl/um_plock do dnia i godziny wskazanej na platformie.
W załączeniu przekazuję:
· Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1
· Formularz oferty – załącznik nr 2
· Wzór umowy
· Oświadczenia
· Klauzule informacyjne RODO (3 załączniki)
Z poważaniem
Magdalena Rębelska-Jóźwiak
Komunikaty