Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-03-2024 11:14:00 |
Składania : | 15-04-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 15-04-2024 09:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-04-30 11:25 | Magdalena Oczkowicz | Zamawiający udostępnia w załączeniu informację o wyborze najkorzystniejszej oferty |
2024-04-15 13:48 | Magdalena Oczkowicz | Zamawiający udostępnia w załączeniu informację z otwarcia ofert |
2024-04-12 09:02 | Magdalena Oczkowicz |
Odpowiedzi
na
pytania
do
przetargu: Or.272.2.2024r. Pytania1: W związku z zapisami w materiałach o konieczności przekazania Zamawiającemu materiałów z rozbiórki oraz pozostałego humusu prosimy o określenie jaka odległość odwozu przedmiotowych materiałów należy przyjąć w ofercie? Odpowiedź : Należy przyjąć w ofercie do 1km w miejscu uzgodnionym z Wójtem. Pytanie 2. W związku z zapisami w materiałach o konieczności przekazania Zamawiającemu dłużyc drzew z wycinki prosimy o określenie jaka odległość odwozu przedmiotowych materiałów należy przyjąć w ofercie? Odpowiedź : Należy przyjąć w ofercie do 1km w miejscu uzgodnionym z Wójtem. Pytanie 3. Czy w trakcie prowadzenia przedmiotowych robót na poszczególnych drogach dopuszcza się ich wyłączenie z publicznego użytkowania? Odpowiedź : Niektóre z tych dróg są mało uczęszczane i nie zachodzi konieczność wyłączania ich z publicznego użytkowania a na drogach z większym ruchem należy uwzględnić z Wójtem organizację ruchu. Pytanie 4. Prosimy o podanie poszczególnych gatunków oraz rozmiarów drzew do nasadzeń kompensacyjnych dla uwzględnienia odpowiednich cen w ofercie. Odpowiedź : Drzewa liściaste: dąb,buk i jesion. Rozmiar sadzonek do 2 metrów. |
2024-04-09 10:07 | Magdalena Oczkowicz |
Zamawiający
publikuje
poniżej
pytania
i
odpowiedzi
do
postępowania: 1. Ze względu na rozległość dokumentacji projektowej, zwracamy się z prośbą o przekazanie jej w wersji edytowlanej (*.dwg, *.dxf *.dgn, lub innej). Ad.1 Wykonawca wyłoniony w postępowaniu przetargowym otrzyma wersję elektroniczną. 2. Na części przekrojów typowych brak jest parametrów odbiorowych które należy osiągnąć po wykonaniu danego asortymentu robót (przykład patrz: DR-10 w wsi Marcinkowice). Brak jest również specyfikacji na ww. roboty dla przykładowej ww. drogi. Zwracamy się z prośbą o potwierdzenie, że w takich przypadkach brak jest konieczności spełnienia jakichkolwiek parametrów dla podłoża ww. drogi? Ad.2 Wykonawca wykona prace na drogach do przetarcia - wyrównania zgodnie ze STWiORB D-02.01.01.00 Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych pkt. 5.4. Zamawiający nie stawia wymagań co do zagęszczenia gruntu w drogach ziemnych (gruntowych), zagęszczenie gruntu powinno umożliwiać przejazd pojazdem - samochodem osobowym w korzystnych warunkach atmosferycznych. 3. Czy w ramach umowy potencjalny Wykonawca będzie zobligowany uzyskać jakiekolwiek decyzje administracyjne po zakończeniu wszystkich robót tj. pozwolenie na użytkowanie i/lub zgłoszenie zakończenia robót, poza zgłoszeniem zakończenia ich Zamawiajacemu Ad.3 Wykonawca nie będzie zobligowany do uzyskania decyzji administracyjnych poza zgłoszeniem zakończenia ich Zamawiajacemu 4. § 7 pkt. c) – co Zamawiający rozumie poprzez dozór terenu budowy? Czy czas i miejsce jest w gestii Wykonawcy, czy Zamawiający ma szczegółowe wymagania w przedmiotowej kwestii? Ad. 4 Zamawiający rozumie przez to zabezpieczenie własnego sprzętu i materiałów Wykonawcy. 5. § 10 pkt. 1) – czy bez względu na ilość wykonanych robót wynagrodzenie będzie stanowić kwotę określoną w ww. punkcie, czy jednak w przypadku wykonania mniejszej ilości robót wynagrodzenie zostanie zmniejszone do ilości obmiarowych? Ad. 5 Zakres prac ma być zgodny z założeniami dokumentacji i wymaganiami technicznymi oraz prawem budowlanym |
2024-03-27 11:16 | Magdalena Oczkowicz |
Zamawiający
informuje,
że
kwota
zabezpieczona
na
realizację
niniejszego
zamówienia
wynosi:
Na
Część
I
-
3
308
416,57
zł
brutto.
Na
Część
II
-
3
983
991,16
zł
brutto. |
Komunikaty