Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-11-2023 15:27:00 |
Składania : | 20-11-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 20-11-2023 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
1) Przedmiotem zamówienia jest „ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU Z OPROGRAMOWANIEM Cz. I zestaw komputerowy, Cz. II rzutnik multimedialny, Cz. III urządzenia wielofunkcyjne, Cz. IV pakiety biurowe”
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:
Numer części | Nazwa części |
1 | Dostawa zestawu komputerowego – 1 sztuka |
2 | Dostawa rzutnika multimedialnego – 1 sztuka |
3 | Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego – 2 sztuki |
4 | Dostawa pakietów biurowych – 4 sztuki |
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymaganych parametrów stanowią: załączniki nr 1a – 1d do SWZ tj. Opis parametrów zamówienia, zestawienie asortymentowo - cenowe oraz załączniki nr 5a lub 5b do SWZ tj. wzór umowy.
4) Podane w załącznikach nr 1a – 1d do SWZ minimalne wymagania i parametry sprzętu/oprogramowania wynikają z potrzeby zachowania jednolitości sprzętu/oprogramowania. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za ich kompatybilność.
5) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także konfigurację i uruchomienie urządzeń wielofunkcyjnych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
6) UWAGA! Zakres zamówienia w części I obejmuje sprzęt komputerowy przeznaczony do celów dydaktycznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1570 z późn. zm.), pod warunkiem uzyskania zgody wydawanej przez Ministerstwo Edukacji i Nauki. Zamawiający przekaże wyłonionemu Wykonawcy pisemną informację o uzyskaniu zgody wydanej przez Ministerstwo Edukacji i Nauki, na podstawie której Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury korygującej. Składając ofertę dot. ww. części Wykonawca zobowiązany jest zastosować podstawową stawkę podatku VAT, zastosowanie w ofercie preferencyjnej 0% stawki podatku VAT uznane będzie za błąd w obliczeniu ceny, oferta taka zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 10 ustawy PZP.
7) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane części, lecz nie dopuszcza możliwości składania ofert na dowolnie wybrane pozycje w danej części. W poszczególnych częściach musi być wyceniony pełen asortyment w ilościach podanych przez Zamawiającego.
8) Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części
9) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
10) Dostarczany przedmiot zamówienia w momencie dostawy, winien być fabrycznie nowy, kompletny i gotowy do użycia – bez dodatkowych nakładów finansowych ze strony Zamawiającego.
11) Dostawę należy wykonać do siedziby Zamawiającego, tj. 34-400 Nowy Targ, ul. Kokoszków 71, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
12) Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepowystawowe, bez wad i uszkodzeń i pochodzić z bieżącej produkcji tj. wyprodukowane w 2022 i 2023 roku. Urządzenia muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1854) o ile sprzęt takie dokumenty posiada. Dokumenty te muszą być dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy.
13) Do wszystkich urządzeń (sprzętu) musi być dołączona szczegółowa instrukcja obsługi w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz karty gwarancyjne.
14) Warunki wykonania zamówienia oraz serwisu gwarancyjnego zawarte są we wzorach umów stanowiących załączniki nr 5a i 5b do SWZ.
Ofertę należy złożyć poprzez platformazakupowa.pl, do dnia 20.11.2023 r. do godziny 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.11.2023 r. o godzinie 10:30.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-11-24 17:30 | Maciej Hryc | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - komunikat z dnia 24.11.2023 r. |
2023-11-20 23:49 | Maciej Hryc | Informacja z otwarcia ofert z dnia 20.11.2023 r. |
2023-11-20 23:48 | Maciej Hryc |
Kwoty,
jakie
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
-
KZP.382.14.2023 |
Komunikaty