Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 107/ZP/2023 (48/WIR/2023) Przegląd i konserwacja kominów w jednostkach Policji garnizonu mazowieckiego

Deadlines:
Published : 18-07-2023 11:21:00
Placing offers : 24-07-2023 12:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w nieruchomościach podległych Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu w zgodnie z wykazem - załącznik 1 oraz zakresem wskazanym w projekcie umowy - załącznik nr 4.

Możliwość składania ofert na pojedyncze zadania (zadanie 1 - 5).


Dopuszcza się składanie ofert do Wydziału Inwestycji i Remontów KWP zs. w Radomiu ul. 11 Listopada 37/59 w terminie składania ofert na PZ tj. do dnia 24.07.2023r. godz. 12.00.


Cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu umowy.

Podpisanie umowy nastąpi w terminie do 10 dni roboczych (poniedziałek-piątek), licząc od dnia ukazania się na Platformie Zakupowej informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 500 670 753 lud (047) 701 24 36

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
ZAŁĄCZNIK NR 1 Wykaz obiektów.pdf pdf 560.43 2023-07-18 11:21:00 Proceeding
ZAŁĄCZNIK NR 4 Projekt umowy.pdf pdf 261.89 2023-07-18 11:21:00 Proceeding
ZAŁĄCZNIK NR 2a Formularz ofertowy zadanie 1.docx docx 33.15 2023-07-18 11:21:00 Subject of the order
ZAŁĄCZNIK NR 2a Formularz ofertowy zadanie 1.pdf pdf 927.17 2023-07-18 11:21:00 Subject of the order
ZAŁĄCZNIK NR 2b Formularz ofertowy zadanie 2.docx docx 30.86 2023-07-18 11:21:00 Subject of the order
ZAŁĄCZNIK NR 2b Formularz ofertowy zadanie 2.pdf pdf 871.72 2023-07-18 11:21:00 Subject of the order
ZAŁĄCZNIK NR 2c Formularz ofertowy zadanie 3.docx docx 22.57 2023-07-18 11:21:00 Subject of the order
ZAŁĄCZNIK NR 2c Formularz ofertowy zadanie 3.pdf pdf 754.87 2023-07-18 11:21:00 Subject of the order
ZAŁĄCZNIK NR 2d Formularz ofertowy zadanie 4.docx docx 27.15 2023-07-18 11:21:00 Subject of the order
ZAŁĄCZNIK NR 2d Formularz ofertowy zadanie 4.pdf pdf 811.34 2023-07-18 11:21:00 Subject of the order
ZAŁĄCZNIK NR 2e Formularz ofertowy zadanie 5.docx docx 29 2023-07-18 11:21:00 Subject of the order
ZAŁĄCZNIK NR 2e Formularz ofertowy zadanie 5.pdf pdf 852.4 2023-07-18 11:21:00 Subject of the order
ZAŁĄCZNIK NR 3 Oświadczenie.PDF PDF 73.55 2023-07-18 11:21:00 Criterion

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Zadanie nr 1 - rejon radomski Zadanie dotyczy jednostek Policji: KPP Białobrzegi, KPP Grójec, KPP Kozienice, KPP Lipsko, KPP Przysucha, KMP Radom, KPP Szydłowiec, KPP Zwoleń, KWP Radom. Szczegółowy opis czynności zawarto w projekcie umowy - ZAŁĄCZNIK NR 4. Proszę uzupełnić i dołączyć ZAŁĄCZNIK NR 2a.

ZAŁĄCZNIK NR 2a Form [...].docx

ZAŁĄCZNIK NR 2a Form [...].pdf

1 set - (0)
2 Zadanie nr 2 - rejon płocki Zadanie dotyczy jednostek Policji: KPP Gostynin, KMP Płock, KPP Sierpc, KPP Sochaczew, KPP Żyrardów, KPP Żuromin, SPPP Płock, KWP zs. w Radomiu (o/z w Płocku). Szczegółowy opis czynności zawarto w projekcie umowy - ZAŁĄCZNIK NR 4. Proszę uzupełnić i dołączyć ZAŁĄCZNIK NR 2b

ZAŁĄCZNIK NR 2b Form [...].docx

ZAŁĄCZNIK NR 2b Form [...].pdf

1 set - (0)
3 Zadanie nr 3 - rejon ostrołęcki Zadanie dotyczy jednostek Policji: KPP Ostrów Mazowiecka, KPP Wyszków, KWP zs. w Radomiu (o/z w Ostrołęce). Szczegółowy opis czynności zawarto w projekcie umowy - ZAŁĄCZNIK NR 4. Proszę uzupełnić i dołączyć ZAŁĄCZNIK NR 2c

ZAŁĄCZNIK NR 2c Form [...].docx

ZAŁĄCZNIK NR 2c Form [...].pdf

1 set - (0)
4 Zadanie nr 4 - rejon siedlecki Zadanie dotyczy jednostek Policji: KMP Siedlce, KPP Łosice, KPP Garwolin, KPP Sokołów Podl., KPP Węgrów, KWP zs. w Radomiu (o/z w Siedlcach). Szczegółowy opis czynności zawarto w projekcie umowy - ZAŁĄCZNIK NR 4. Proszę uzupełnić i dołączyć ZAŁĄCZNIK NR 2d

ZAŁĄCZNIK NR 2d Form [...].docx

ZAŁĄCZNIK NR 2d Form [...].pdf

1 set - (0)
5 Zadanie nr 5 - rejon ciechanowski Zadanie dotyczy jednostek Policji: KPP Ciechanów, Maków Mazowiecki, KPP Mława, KPP Płońsk, KPP Pułtusk, KPP Przasnysz. Szczegółowy opis czynności zawarto w projekcie umowy - ZAŁĄCZNIK NR 4. Proszę uzupełnić i dołączyć ZAŁĄCZNIK NR 2e

ZAŁĄCZNIK NR 2e Form [...].docx

ZAŁĄCZNIK NR 2e Form [...].pdf

1 set - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Przegląd ,czyszczenie kominów wentylacyjnych, spalinowych, dymowych należy wykonać do dnia 15.10.2023r. Ponowne czyszczenie kominów dymowych i spalinowych należy wykonać w terminie 15.03.-30.04.2024r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołami z przeprowadzonych czynności. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Ustrukturyzowane faktury elektroniczne - Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z ustawą z 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych , koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno prawnym. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Oświadczenie - Oświadczenie o niezaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Proszę dołączyć. Attachment required

ZAŁĄCZNIK NR 3 Oświa [...].PDF

(0)
7 Odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia zawodowe - Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "OŚWIADCZAM" (0)
(0)

The number of page views: 320