Piotrków Tryb, dnia 10.03.2017r.
CIT.271.2.2017
ZAPYTANIE OFERTOWEw postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych
prowadzonym przez Miasto Piotrków Trybunalski na:
NA PRZEPROWADZENIE DZIAŁAŃ ORGANIZACYJNYCH ZWIĄZANYCH Z MIĘDZYNARODOWYMI TARGAMI TURYSTYKI KULINARNEJ REALIZOWANYMI W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO NA LATA 2014-2020, OSI PRIORYTETOWEJ II: INNOWACYJNA I KONKURENCYJNA GOSPODARKA, DZIAŁANIA II.2: INTERNACJONALIZACJA PRZEDSIĘBIORSTW, PODDZIAŁANIA II.2.2: PROMOCJA GOSPODARCZA REGIONU,W ZAKRESIE OBSŁUGI ORGANIZACYJNEJ MIĘDZYNARODOWYCH TARGÓW TURYSTYKI KULINARNEJ – wynajem sceny z wyposażeniem
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonawca zapewnia scenę bez zadaszenia, standardowe nagłośnienie, monitory sceniczne,
8 mikrofonów ze statywami, okablowanie, technik, akustyk w terminie od godz. 10:00 do godz. 18:00 w dniach 23-25.03.2017r.
Miejsce realizacji: Piotrków Trybunalski, Al. Gen.W.Sikorskiego 7, Hala Muszkieterów.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
Złożenie oferty na formularzu obejmującej scenę 8 x 6 metrów, podesty sceniczne 24 sztuki, schody 1 sztuka, standardowe nagłośnienie typu PA, monitory sceniczne, 8 mikrofonów ze statywami, okablowanie, technik, akustyk w terminie od godz. 10:00 do godz. 18:00 w dniach 23-25.03.2017r.
Nagłośnienie minimum: Rider: 2 mikrofony pojemnościowe ( skrzypce + klarnet) oraz 3 przewody XLR do wpięcia się do kontrabasu (1) i akordeonu(2). 3 mikrofony dynamiczne na froncie.
oraz sposób dokonywania oceny ich spełniania:
na etapie postępowania na podstawie deklaracji.
3. Istotne warunki realizacji zamówienia:
1) termin wykonania: od godz. 10:00 do godz. 18:00 w dniach 23-25.03.2017r.
2) terminy i warunki płatności: po zakończeniu prawidłowego przeprowadzonego wykonania usługi w terminie 14 dni od daty przekazania prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu.
3) długość rękojmi / gwarancji: ........................................................................................................
4) inne (należy wymienić jakie): ...........................................................................................................
4. Możliwość dokonania istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia: nie
5. Zamówienia uzupełniające: Nie
6. Kryteria oceny ofert i ich waga:
x cena 80 waga %
x Zapewnienie dodatkowych podestów scenicznych w ilości 6 sztuk. 20 waga %
Sposób obliczenia najkorzystniejszej oferty:
najniższa cena Cena najtańszej oferty
C = --------------------------------------- x 80pkt
Cena badanej oferty
Zapewnienie dodatkowego wyposażenia sceny (nagłośnienie) Tak: 20 pkt Nie: 0 pkt
7. Wymagania dotyczące oferty:
1) termin składania ofert: do dnia 14.03.2017r. do godziny 14:00
2) ofertę należy złożyć:
x elektronicznie*, tj.:
przesłać poprzez platformę www.platformazakupowa.pl
8. Załączniki do oferty:
1) wypełniony i podpisany formularz oferty,
2) inne dokumenty potwierdzające zaoferowane wyposażenie
3) podpisany i zaakceptowany wzór umowy
9. Dodatkowe informacje:
1) Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianym
w zapytaniu ofertowym. W takim przypadku do opublikowanego zapytania ofertowego zostanie dołączona informacja o jego zmianie, która zawierać będzie co najmniej: datę upublicznienia zmienianego zapytania ofertowego, jego numer a także opis dokonanych zmian. Beneficjent przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3) Wykonawca może dokonać zmian lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu wyznaczonego
do składania ofert.
4) Oferty otrzymane po terminie składania ofert zostaną zwrócone wykonawcom bez otwierania.
5) Oferta niezgodna z zapytaniem ofertowym nie stanowi oferty ważnej.
6) Dla skuteczności niniejszego postępowania o zamówienie publiczne wystarczające jest otrzymanie przez zamawiającego jednej ważnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Uwaga: w przypadku zamówień współfinasowanych ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura
i Środowisko o wartości do od 2 000 zł do 50 000 zł netto, konieczne jest otrzymanie dwóch ważnych ofert
w przypadku postępowań o wartości prowadzonych poprzez skierowanie zapytania ofertowego
do potencjalnych wykonawców.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.
8) Zamawiający udostępnienia wnioskodawcy zestawienie ofert złożonych w postępowaniu:
na wniosek wykonawcy, który złożył ofertę,
wg własnego uznania na stronie, na której zostało upublicznione zapytanie ofertowe.
9) Informację o wyniku postępowania (co najmniej nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania wybranego wykonawcy, a także cenę wybranej oferty) zamawiający upublicznia w taki sposób,
w jakim zostało upublicznione zapytanie ofertowe (poprzez skierowanie do potencjalnych wykonawców / ogłoszenie na stronie internetowej).
10) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego z wyłonionym wykonawcą (udziela zamówienia).
10. Osoba do kontaktu:
Błażej Cecota, Centrum Informacji Turystycznej
44 732 60 50, b.cecota@piotrkow.pl
ul. Zamurowa 11, 97-300 Piotrków Trybunalski
Komunikaty