Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wynajem sceny wraz z nagłośnieniem i obsługą

Marta Janik
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Oddział: DPF
Termin:
Zamieszczenia : 10-03-2017 15:30:57
Składania : 14-03-2017 14:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Piotrków Tryb, dnia 10.03.2017r.
CIT.271.2.2017

ZAPYTANIE OFERTOWEw postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych
prowadzonym przez Miasto Piotrków Trybunalski na:
NA PRZEPROWADZENIE DZIAŁAŃ ORGANIZACYJNYCH ZWIĄZANYCH Z MIĘDZYNARODOWYMI TARGAMI TURYSTYKI KULINARNEJ REALIZOWANYMI W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO NA LATA 2014-2020, OSI PRIORYTETOWEJ II: INNOWACYJNA I KONKURENCYJNA GOSPODARKA, DZIAŁANIA II.2: INTERNACJONALIZACJA PRZEDSIĘBIORSTW, PODDZIAŁANIA II.2.2: PROMOCJA GOSPODARCZA REGIONU,W ZAKRESIE OBSŁUGI ORGANIZACYJNEJ MIĘDZYNARODOWYCH TARGÓW TURYSTYKI KULINARNEJ – wynajem sceny z wyposażeniem

1. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonawca zapewnia scenę bez zadaszenia, standardowe nagłośnienie, monitory sceniczne,
8 mikrofonów ze statywami, okablowanie, technik, akustyk w terminie od godz. 10:00 do godz. 18:00 w dniach 23-25.03.2017r.
Miejsce realizacji: Piotrków Trybunalski, Al. Gen.W.Sikorskiego 7, Hala Muszkieterów.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
Złożenie oferty na formularzu obejmującej scenę 8 x 6 metrów, podesty sceniczne 24 sztuki, schody 1 sztuka, standardowe nagłośnienie typu PA, monitory sceniczne, 8 mikrofonów ze statywami, okablowanie, technik, akustyk w terminie od godz. 10:00 do godz. 18:00 w dniach 23-25.03.2017r.
Nagłośnienie minimum: Rider: 2 mikrofony pojemnościowe ( skrzypce + klarnet) oraz 3 przewody XLR do wpięcia się do kontrabasu (1) i akordeonu(2). 3 mikrofony dynamiczne na froncie.
oraz sposób dokonywania oceny ich spełniania:
na etapie postępowania na podstawie deklaracji.
3. Istotne warunki realizacji zamówienia:
1) termin wykonania: od godz. 10:00 do godz. 18:00 w dniach 23-25.03.2017r.
2) terminy i warunki płatności: po zakończeniu prawidłowego przeprowadzonego wykonania usługi w terminie 14 dni od daty przekazania prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu.
3) długość rękojmi / gwarancji: ........................................................................................................
4) inne (należy wymienić jakie): ...........................................................................................................
4. Możliwość dokonania istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia: nie
5. Zamówienia uzupełniające: Nie
6. Kryteria oceny ofert i ich waga:
x cena 80 waga %
x Zapewnienie dodatkowych podestów scenicznych w ilości 6 sztuk. 20 waga %

Sposób obliczenia najkorzystniejszej oferty:
najniższa cena Cena najtańszej oferty
C = --------------------------------------- x 80pkt
Cena badanej oferty
Zapewnienie dodatkowego wyposażenia sceny (nagłośnienie) Tak: 20 pkt Nie: 0 pkt
7. Wymagania dotyczące oferty:
1) termin składania ofert: do dnia 14.03.2017r. do godziny 14:00
2) ofertę należy złożyć:
x elektronicznie*, tj.:
przesłać poprzez platformę www.platformazakupowa.pl
8. Załączniki do oferty:
1) wypełniony i podpisany formularz oferty,
2) inne dokumenty potwierdzające zaoferowane wyposażenie
3) podpisany i zaakceptowany wzór umowy

9. Dodatkowe informacje:
1) Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianym
w zapytaniu ofertowym. W takim przypadku do opublikowanego zapytania ofertowego zostanie dołączona informacja o jego zmianie, która zawierać będzie co najmniej: datę upublicznienia zmienianego zapytania ofertowego, jego numer a także opis dokonanych zmian. Beneficjent przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3) Wykonawca może dokonać zmian lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu wyznaczonego
do składania ofert.
4) Oferty otrzymane po terminie składania ofert zostaną zwrócone wykonawcom bez otwierania.
5) Oferta niezgodna z zapytaniem ofertowym nie stanowi oferty ważnej.
6) Dla skuteczności niniejszego postępowania o zamówienie publiczne wystarczające jest otrzymanie przez zamawiającego jednej ważnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Uwaga: w przypadku zamówień współfinasowanych ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura
i Środowisko o wartości do od 2 000 zł do 50 000 zł netto, konieczne jest otrzymanie dwóch ważnych ofert
w przypadku postępowań o wartości prowadzonych poprzez skierowanie zapytania ofertowego
do potencjalnych wykonawców.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.
8) Zamawiający udostępnienia wnioskodawcy zestawienie ofert złożonych w postępowaniu:
 na wniosek wykonawcy, który złożył ofertę,
 wg własnego uznania na stronie, na której zostało upublicznione zapytanie ofertowe.
9) Informację o wyniku postępowania (co najmniej nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania wybranego wykonawcy, a także cenę wybranej oferty) zamawiający upublicznia w taki sposób,
w jakim zostało upublicznione zapytanie ofertowe (poprzez skierowanie do potencjalnych wykonawców / ogłoszenie na stronie internetowej).
10) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego z wyłonionym wykonawcą (udziela zamówienia).
10. Osoba do kontaktu:
Błażej Cecota, Centrum Informacji Turystycznej
44 732 60 50, b.cecota@piotrkow.pl
ul. Zamurowa 11, 97-300 Piotrków Trybunalski

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2_formularz oferty scena.docx docx 31.07 2017-03-10 15:30:57 Postępowanie
4_ umowa scena.pdf pdf 252.41 2017-03-10 15:30:57 Postępowanie
1_zapytanie ofertowe scena.pdf pdf 440.51 2017-03-13 08:04:37 Postępowanie

Komunikaty

2017-03-14 13:17 Marta Janik Szanowni Państwo,
tylko kompletne oferty złożone przez platformę zakupową będą rozpatrywane.
Prosimy o nie przesyłanie ofert na maila bez wcześniejszego złożenia ich przez platformę.
Z poważaniem
Marta Janik
2017-03-14 13:15 Marta Janik Szanowni Państwo,
tylko oferty złożone przez platformę zakupową będą rozpatrywane.
Oferty złożone mailowo czy w inny sposób nie będą podlegały ocenie.
Z poważaniem
Marta Janik
2017-03-14 08:55 Marta Janik Szanowni Państwo,
prosimy o załączenie do składanych przez Państwa ofert dokumentów wymaganych zapytaniem, tj. podpisanego i zeskanowanego formularza oferty oraz podpisanego z klauzulą "Akceptuję" wzoru umowy.
Tylko tak złożone oferty będą mogły być przez nas rozpatrywane.
Dokumenty ponownie załączam.
Z poważaniem
Marta Janik

4_ umowa scena.docx

2_formularz oferty s [...].

2017-03-13 13:16 Marta Janik Dokonano edycji następujących elementów postępowania: opis pozycji numer 1

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Scena 6x8m bez zadaszenia wraz z nagłośnieniem i obsługą 8 x 6 metrów, podesty sceniczne 24 sztuki, schody 1 sztuka, standardowe nagłośnienie typu PA, monitory sceniczne, 8 mikrofonów ze statywami, okablowanie, technik, akustyk w terminie od godz. 10:00 do godz. 18:00 w dniach 23-25.03.2017r. Nagłośnienie minimum: Rider: 2 mikrofony pojemnościowe ( skrzypce + klarnet) oraz 3 przewody XLR do wpięcia się do kontrabasu (1) i akordeonu(2). 3 mikrofony dynamiczne na froncie. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - - (0)
2 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy (0)
3 Dodatkowe wyposażenie 20% Zapewnienie dodatkowych podestów scenicznych w ilości 6 sztuk. (0)
4 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1229