Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-03-2023 15:24:00 |
Składania : | 27-03-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 27-03-2023 09:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-04-05 11:25 | Zamówienia Publiczne | Informacja o unieważnieniu postępowania - ZP-05-SKW-2023 dot. części nr 2. |
2023-04-05 11:13 | Zamówienia Publiczne | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz o odrzuceniu oferty. |
2023-03-27 10:52 | Zamówienia Publiczne | Informacja z otwarcia ofert - ZP-05-SKW-2023 |
2023-03-27 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
Kwota
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
przedmiotu
zamówienia
wynosi
160
025,00
zł
brutto,
w
tym: - część nr 1 w wysokości 61 625,00 zł (brutto) - część nr 2 w wysokości 67 650,00 zł (brutto) - część nr 3 w wysokości 30 750,00 zł (brutto) |
2023-03-24 14:32 | Zamówienia Publiczne |
Zamawiający
–
Służba
Kontrwywiadu
Wojskowego
z
siedzibą
przy
ul.
Wojciecha
Oczki
1
w Warszawie, na podstawie art. 284 ust. 2 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) informuje, że do Zamawiającego wpłynęło pytanie do treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) od potencjalnego Wykonawcy, w brzmieniu przytoczonym poniżej, na które udziela odpowiedzi: Pytanie nr 5: Zgodnie z brzmieniem art. 29 pkt 3 ustawy PZP Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Z treści SIWZ nie wynika wprost jak Zamawiający interpretuje wskazanie nazw handlowych, w opisach przedmiotu zamówienia posłużył się określeniem „NP.” (czyt. Na przykład). Jednocześnie w odpowiedzi na zapytanie jednego z wykonawców Zamawiający wskazał, że nie zezwala na oferowanie zamienników, chociaż nie zostało to uzasadnione w treści SIWZ. Mając na uwadze powyższe prosimy o poprawienie zapisów w zakresie oferowania produktów równoważnych tak by nie utrudniały uczciwej konkurencji. Prosimy również o zweryfikowanie opisu przedmiotu zamówienia, w załączniku 2a produkty nie pokrywają się z produktami z załącznika nr 1a. Odpowiedz Zamawiającego: Zamawiający w treści SWZ określił, iż przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (zgodnie z potrzebami) dostawa materiałów budowlanych (wraz z chemią budowlaną), elektrycznych, hydraulicznych i sanitarnych, malarskich, materiałów stolarki drzwiowej i okiennej oraz metalowych a także materiałów pomocniczych i chemii warsztatowej niezbędnych do prawidłowej obsługi, konserwacji i naprawy obiektów budowlanych, których zakres został wskazany w Załącznikach nr 2a, 2b, 2c do SWZ. W wymienionych załącznikach, odpowiednio dla każdej części zamówienia, została podana zarówno ogólna jak i bardziej szczegółowa charakterystyka zamawianego asortymentu, w tym przykładowe nazwy materiałów. Opis przedmiotu zamówienia w żaden sposób nie utrudnia uczciwej konkurencji. W związku z faktem, iż zamawiane materiały będą służyły do bieżącej konserwacji i napraw Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć ile, jakich materiałów zamówi u Wykonawcy a Wykonawca oświadcza, że w trakcie trwania umowy zobowiązuje się na zlecenie Zamawiającego do sukcesywnego dostarczania materiałów podanych w tabeli (dla każdej części zamówienia oddzielnie) o parametrach nie gorszych oraz w ilościach faktycznie zlecanych do realizacji (ilości podane w tabeli są jedynie orientacyjne i nie zobowiązują Zamawiającego). Mając powyższe na uwadze, w celu rzetelnej oceny ofert i możliwości dokonania wyboru najkorzystniejszej cenowo oferty Zamawiający, spośród wyspecyfikowanego w OPZ asortymentu wybrał przykladowy tzw. „koszyk reprezentatywny”, aby móc porównać koszt dokładnie takich samych materiałów u każdego Wykonawcy składającego ofertę. Zgodnie z tym nie dopuszcza zastosowania zamienników w Formularzu ofertowym przedstawionym przez Wykonawcę. Asortyment oraz jego ilości zawarte w Formularzach ofertowych oraz Opisie przedmiotu zamówienia nie pokrywają się, ponieważ informacje wskazane w tabelach OPZ i FO są informacjami orientacyjnymi. Stanowią asortyment reprezentatywny służący jedynie do przedstawienia potrzeb Zamawiającego oraz porównania i oceny ofert. Wybór Wykonawcy zamówienia nastąpi na podstawie wyceny koszyka reprezentatywnego asortymentu w formularzu ofertowym. Na pozostałe materiały nieuwzględnione w formularzu ofertowym, wybrany Wykonawca po podpisaniu umowy przedstawiać będzie zaktualizowany katalog asortymentu wraz z detalicznymi cenami jednostkowymi (m.in. poprzez posiadaną przez Wykonawcę stronę internetową lub poprzez e-mail). W przypadku konieczności pozyskania asortymentu spoza formularza ofertowego i katalogu asortymentu, Zamawiający w formie zapytania, po podaniu niezbędnych danych identyfikujących materiał, ustali z Wykonawcą jednostkową cenę detaliczną pozyskania i dostarczenia asortymentu. Po podpisaniu umowy Zamawiający będzie zamawiał materiały, zgodne z wymaganiami/parametrami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia do wyczerpania kwot przeznaczonych na ich realizację, które również zostały podane w poszczególnych OPZ. |
2023-03-21 12:40 | Zamówienia Publiczne |
Zamawiający
–
Służba
Kontrwywiadu
Wojskowego
z
siedzibą
przy
ul.
Wojciecha
Oczki
1
w
Warszawie,
na
podstawie
art.
284
ust.
2
i
6
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2022
r.
poz.
1710)
informuje,
że
do
Zamawiającego
wpłynęło
pytanie
do
treści
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia
(SWZ)
od
potencjalnego
Wykonawcy,
w
brzmieniu
przytoczonym
poniżej.
Pytanie nr 2: Dzień dobry, zwracamy się o wyjaśnienie do części 2 - materiały elektryczne. Formularz ofertowy - zał. 1b zawiera 9 pozycji do wyceny, natomiast opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 2b wskazuje na 31 pozycji. Czy wycenić należy jedynie pozycje wynikające z formularza? Odpowiedz Zamawiającego: Zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia wybór Wykonawcy nastąpi na podstawie wyceny asortymentu podanego w Formularzu Ofertowym. Pytanie nr 3: Dzień dobry. Zamawiający w §8 projektu umowy wyznaczył kary za zwłokę w dostawie towaru na poziomie "20% za każdy dzień wartości niedostarczonego w terminie asortymentu". Z uwagi na fakt, że termin dostawy został określony "do 3 dni roboczych" a asortyment jest zróżnicowany i wymaga w niektórych szczególnych przypadkach zapytań o dostępność pod konkretną ofertę wysokość kar wydaje się asymetryczna i nieproporcjonalna, czy Zamawiający podtrzymuje tak drastyczną wysokość kar? Odpowiedz Zamawiającego: Zamawiający podtrzymuje wysokość kar umownych z tytułu nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę. Jednocześnie Zamawiający zwraca uwagę na § 3. ust. 7 Projektu Umowy tj. dopuszczenie możliwości przedłużenia terminu dostarczenia asortymentu w przypadku udokumentowania przyczyny spóźnienia nie leżącego po stronie Wykonawcy. Pytanie nr 4: Dzień dobry, czy w części 3 zamówienia - materiały hydrauliczne i sanitarne - można zastosować alternatywne produkty od innych producentów? Odpowiedz Zamawiającego: Zamawiający nie dopuszcza zastosowania zamienników w formularzu ofertowym przedstawionym przez Wykonawcę. |
2023-03-20 13:05 | Zamówienia Publiczne |
Zamawiający
–
Służba
Kontrwywiadu
Wojskowego
z
siedzibą
przy
ul.
Wojciecha
Oczki
1
w
Warszawie,
na
podstawie
art.
284
ust.
2
i
6
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2022
r.
poz.
1710)
informuje,
że
do
Zamawiającego
wpłynęło
pytanie
do
treści
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia
(SWZ)
od
potencjalnego
Wykonawcy,
w
brzmieniu
przytoczonym
poniżej.
“Dzień dobry Czy możemy zaproponować zamienniki tych produktów ? oczywiście podobnej jakości. I czy przewody mają być okrągłe ?” Odpowiedz Zamawiającego: Zamawiający nie dopuszcza zastosowania zamienników w Formularzu ofertowym przedstawionym przez Wykonawcę. Wybrane przez Zamawiającego reprezentatywne materiały mają na celu otrzymanie od Wykonawców wyceny jednakowego asortymentu i zostały określone w celu porównania ofert. Po podpisaniu umowy Zamawiający będzie zamawiał materiały, zgodne z wymaganiami/parametrami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia. W Formularzu ofertowym Część nr 2 poz. 6 i poz. 7 wyszczególniono kable instalacyjne okrągłe. |
Komunikaty