Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZA.272.3.2023 Dostawa różnego sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu i innych jednostek organizacyjnych Powiatu Nowotarskiego w ramach środków własnych oraz środków pozyskanych ze źródeł zewnętrznych.

Biuro Zamówień Publicznych
Powiat Nowotarski
Termin:
Zamieszczenia : 02-02-2023 14:07:00
Składania : 07-03-2023 11:00:00
Otwarcia : 07-03-2023 11:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie wysłane do publikacji.pdf pdf 319.06 2023-02-02 14:07:00 Postępowanie
Specyfikacja warunków zamówienia.pdf pdf 513.13 2023-02-02 14:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularze oferty.zip zip 898.07 2023-02-02 14:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 7.1 - 7.15 - SzOPZ dla części nr 1-15.zip zip 3390.17 2023-02-02 14:07:00 Postępowanie
Załączniki nr 2-6 i 8 do SWZ.zip zip 190.57 2023-02-02 14:07:00 Postępowanie
Pytania - Odpowiedzi - 1.pdf pdf 83.32 2023-02-06 09:46:33 Publiczna wiadomość
Pytania - Odpowiedzi - 2.pdf pdf 76.72 2023-02-08 15:23:52 Publiczna wiadomość
Pytania - Odpowiedzi - 3.pdf pdf 92.74 2023-02-09 11:53:33 Publiczna wiadomość
Modyfikacja - pismo.pdf pdf 170.27 2023-02-17 13:23:07 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie - sprostowanie - ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji.pdf pdf 82.44 2023-02-17 13:23:07 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 8 - Projektowane postanowienia umowy.doc doc 84.5 2023-02-17 13:23:07 Publiczna wiadomość
Pytania - Odpowiedzi - 4,5,6.pdf pdf 96.49 2023-02-17 13:25:52 Publiczna wiadomość
Modyfikacja II - pismo.pdf pdf 118.84 2023-02-28 14:24:41 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie_sprostowanie wysłane do publikacji.pdf pdf 70.82 2023-02-28 14:24:41 Publiczna wiadomość
Pytania - Odpowiedzi - 7 i 8.pdf pdf 90.23 2023-02-28 14:28:43 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji_Sprostowanie II - opublikowane.pdf pdf 76.12 2023-03-01 09:07:56 Publiczna wiadomość
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT Z DNIA 07.03.2023..pdf pdf 159.81 2023-03-07 14:47:50 Publiczna wiadomość
Wybór najkorzystniejszej oferty_cz. 1 i 4.pdf pdf 106.12 2023-03-13 10:04:22 Publiczna wiadomość
Wybór najkorzystniejszej oferty_cz. 6.pdf pdf 101.48 2023-03-16 14:03:34 Publiczna wiadomość
Wybór najkorzystniejszej oferty_odrzucenie_cz. 2.pdf pdf 104.13 2023-03-20 14:38:04 Publiczna wiadomość
Wybór najkorzystniejszej oferty_cz. 5.pdf pdf 101.87 2023-03-22 11:50:14 Publiczna wiadomość
Wybór najkorzystniejszej oferty_cz. 3 i 11.pdf pdf 108.89 2023-03-23 13:18:55 Publiczna wiadomość
Wybór najkorzystniejszej oferty_cz. 12, 13 i 14.pdf pdf 111.18 2023-03-24 10:11:30 Publiczna wiadomość
UNIEWAŻNIENIE czynności CZ.3.pdf pdf 104.24 2023-03-27 14:55:09 Publiczna wiadomość
Wybór najkorzystniejszej oferty_cz. 15.pdf pdf 100.96 2023-03-28 12:43:29 Publiczna wiadomość
UNIEWAŻNIENIE czynności CZ.12, 13, 14.pdf pdf 645.25 2023-03-30 10:33:51 Publiczna wiadomość
Wybór najkorzystniejszej oferty_cz. 7.pdf pdf 104.23 2023-03-30 11:40:28 Publiczna wiadomość
UNIEWAŻNIENIE PRZETARGU CZ.12, 13, 14.pdf pdf 103.64 2023-03-31 14:41:45 Publiczna wiadomość
Wybór najkorzystniejszej oferty_odrzucenie_cz. 3, 8 i 10.pdf pdf 114.6 2023-04-03 13:35:44 Publiczna wiadomość
Wybór najkorzystniejszej oferty_odrzucenie_cz. 9 i 10.pdf pdf 374.72 2023-04-18 12:26:28 Publiczna wiadomość
Wybór najkorzystniejszej oferty_cz. 11.pdf pdf 350.27 2023-04-28 14:59:07 Publiczna wiadomość
Wybór najkorzystniejszej oferty_ponowny_cz. 7.pdf pdf 350.44 2023-05-04 11:16:23 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-05-04 11:16 Biuro Zamówień Publicznych W załączeniu zawiadomienie o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty w części nr 7 przedmiotowego postępowania.

Wybór najkorzystniej [...].pdf

2023-04-28 14:59 Biuro Zamówień Publicznych W załączeniu zawiadomienie o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty w części nr 11 przedmiotowego postępowania.

Wybór najkorzystniej [...].pdf

2023-04-18 12:26 Biuro Zamówień Publicznych W załączeniu zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty/odrzuceniu w części nr 9 oraz zawiadomienie o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty w części nr 10 przedmiotowego postępowania.

Wybór najkorzystniej [...].pdf

2023-04-03 13:35 Biuro Zamówień Publicznych W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/odrzuceniu w części nr 3, 8 i 10 przedmiotowego postępowania.

Wybór najkorzystniej [...].pdf

2023-03-31 14:41 Biuro Zamówień Publicznych W załączeniu zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części nr 12, 13 i 14.

UNIEWAŻNIENIE PRZETA [...].pdf

2023-03-30 11:40 Biuro Zamówień Publicznych W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w części nr 7 przedmiotowego postępowania.

Wybór najkorzystniej [...].pdf

2023-03-30 10:33 Biuro Zamówień Publicznych ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU CZYNNOŚCI WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: Dostawę różnego sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu i innych jednostek organizacyjnych Powiatu Nowotarskiego w ramach środków własnych oraz środków pozyskanych ze źródeł zewnętrznych.
Część nr 12 Dostawa sprzętu komputerowego (15 zestawów komputer wraz z monitorem) do nowo wybudowanego budynku Zespołu Szkół nr 1 im. Władysława Orkana w Nowym Targu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla w/w części stanowi załącznik nr 7.12 do SWZ.
Część nr 13 Dostawa sprzętu komputerowego (105 zestawów komputer wraz z monitorem) do nowo wybudowanego budynku Zespołu Szkół nr 1 im. Władysława Orkana w Nowym Targu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla w/w części stanowi załącznik nr 7.13 do SWZ.
Część nr 14 Dostawa sprzętu komputerowego (69 zestawów komputer wraz z monitorem) do nowo wybudowanego budynku Zespołu Szkół nr 1 im. Władysława Orkana w Nowym Targu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla w/w części stanowi załącznik nr 7.14 do SWZ.
Na podstawie art. 16 i 17 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022r., poz. 1710 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia czynność wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawcy w trzech w/w częściach i przystępuje do powtórzenia czynności badania i oceny ofert zmierzającej do wyboru oferty najkorzystniejszej.
Pismo w załączeniu.

UNIEWAŻNIENIE czynno [...].pdf

2023-03-28 12:43 Biuro Zamówień Publicznych W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w części nr 15 przedmiotowego postępowania.

Wybór najkorzystniej [...].pdf

2023-03-27 14:55 Biuro Zamówień Publicznych ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU CZYNNOŚCI WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: Dostawę różnego sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu i innych jednostek organizacyjnych Powiatu Nowotarskiego w ramach środków własnych oraz środków pozyskanych ze źródeł zewnętrznych.
Część nr 3
Dostawa zestawów komputerowych dla szkół - Konkurs Grantowy „Cyfrowy Powiat” w ramach Projektu pn. „Cyfrowa Gmina” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla w/w części stanowi załącznik nr 7.3 do SWZ.

Na podstawie art. 16 i 17 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(t. j. Dz. U. z 2022r., poz. 1710 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia czynność wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawcy i przystępuje do powtórzenia czynności badania i oceny ofert zmierzającej do wyboru oferty najkorzystniejszej.


Pismo w załączeniu.

UNIEWAŻNIENIE czynno [...].pdf

2023-03-24 10:11 Biuro Zamówień Publicznych W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w części nr 12, 13 i 14 przedmiotowego postępowania.

Wybór najkorzystniej [...].pdf

2023-03-23 13:18 Biuro Zamówień Publicznych W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w części nr 3 i 11 przedmiotowego postępowania.

Wybór najkorzystniej [...].pdf

2023-03-22 11:50 Biuro Zamówień Publicznych W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w części nr 5 przedmiotowego postępowania.

Wybór najkorzystniej [...].pdf

2023-03-20 14:38 Biuro Zamówień Publicznych W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/odrzuceniu w części nr 2 przedmiotowego postępowania.

Wybór najkorzystniej [...].pdf

2023-03-16 14:03 Biuro Zamówień Publicznych W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w części nr 6 przedmiotowego postępowania.

Wybór najkorzystniej [...].pdf

2023-03-13 10:04 Biuro Zamówień Publicznych W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w części nr 1 i 4 przedmiotowego postępowania.

Wybór najkorzystniej [...].pdf

2023-03-07 14:47 Biuro Zamówień Publicznych W załączeniu informacja z otwarcia ofert z dnia 7.03.2023r.

INFORMACJA Z OTWARCI [...].pdf

2023-03-07 11:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 1 866 717,52 brutto
dla części nr 1: 290 000,00 zł brutto
dla części nr 2: 66 000,00 zł brutto
dla części nr 3: 174 900,00 zł brutto
dla części nr 4: 290 000,00 zł brutto
dla części nr 5: 12 000,00 zł brutto
dla części nr 6: 8 000,00 zł brutto
dla części nr 7: 24 699,67 zł brutto
dla części nr 8: 2 490,34 zł brutto
dla części nr 9: 9 304,96 zł brutto
dla części nr 10: 41 161,80 zł brutto
dla części nr 11: 67 981,25 zł brutto
dla części nr 12: 50 692,50 zł brutto
dla części nr 13: 391 755,00 zł brutto
dla części nr 14: 358 524,00 zł brutto
dla części nr 15: 79 208,00 zł brutto
2023-03-01 09:07 Biuro Zamówień Publicznych W załączeniu opublikowane ogłoszenie – sprostowanie – ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji II.

Ogłoszenie zmian lub [...].pdf

2023-02-28 14:28 Biuro Zamówień Publicznych W załączeniu pytania - odpowiedzi do przetargu.

Pytania - Odpowiedzi [...].pdf

2023-02-28 14:24 Biuro Zamówień Publicznych Informuję, że zgodnie z art. 137 ustawy Prawo zamówień publicznych w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dokonuje modyfikacji SWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu. Pismo oraz ogłoszenie – sprostowanie – ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji w załączeniu.

Modyfikacja II - pis [...].pdf

Ogłoszenie_sprostowa [...].pdf

2023-02-17 13:25 Biuro Zamówień Publicznych W załączeniu pytania i odpowiedzi do przetargu:

Pytania - Odpowiedzi [...].pdf

2023-02-17 13:23 Biuro Zamówień Publicznych Informuję, że zgodnie z art. 137 ustawy Prawo zamówień publicznych w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dokonuje następującej modyfikacji SWZ oraz ogłoszenia

pismo w załączeniu

Modyfikacja - pismo. [...].pdf

Ogłoszenie - sprosto [...].pdf

Załącznik nr 8 - Pro [...].doc

2023-02-09 11:53 Biuro Zamówień Publicznych Informuję, że zgodnie z art. 135 ustawy Prawo zamówień publicznych w przedmiotowym postępowaniu do Zamawiającego wpłynęły następujące zapytania:

Pytanie 1
Dotyczy: Zgodność ze standardami - Energy Starcz. Cz. 3,13,14.
Prosimy o usunięcie warunku spełniania przez komputer stacjonarny w części 3, 13 i 14 wymogu dotyczącego Energy Star w związku z wygaśnięciem programu na terenie Unii Europejskiej. Zgodnie z informacją zawartą na stronie internetowej ttps://ec.europa.eu/energy/en/energy-star z dnia 20.02.2018 r. wygasła umowa z dnia 26 czerwca 2001 między Stanami Zjednoczonymi Ameryki a Wspólnotą Europejską w sprawie koordynacji programów etykietowania w odniesieniu do efektywności energetycznej urządzeń biurowych. Tym samym zgodnie z informacjami zamieszczonymi na stronie https://ec.europa.eu/energy/en/energy-star nie ma możliwości oznaczenia urządzeń produkowanych na rynek europejski logo EnergyStar (mogą być wyprzedane jedynie zapasy magazynowe oznaczone tym logo). Prawo oznaczenia logo EnergyStar dotyczy wyłącznie zakwalifikowania takich urządzeń wprowadzonych na rynek amerykański (USA), a informacje dotyczące zakwalifikowania takich urządzeń do programu mogą być zamieszczane jedynie na amerykańskiej stronie https://www.energystar.gov/. Pomimo, że odniesienie do
programu ENERGY STAR nie zostało usunięte z Aneksu III do Dyrektywy Efektywności Energetycznej, jako że Porozumienie ENERGY STAR wygasło, zaleca się od tej chwili nie stosowanie tego kryterium w procedurach przetargowych. W zaistniałej sytuacji, wobec wygaśnięcia programu ENERGY STAR na terenie Unii Europejskiej oraz wobec braku na chwilę obecną programu alternatywnego (równoważnego) prosimy o wykreślenie z treści SIWZ wszelkich wymogów i odniesień w zakresie certyfikacji lub spełniania wymogów związanych z programem ENERGY STAR.
Równoważnym certyfikatem odpowiadającym za system zarządzania energią
stanowić będzie ISO 50001, co w połączeniu z dwoma wymagającymi przez
Zamawiającego certyfikatami (ISO 9001 oraz ISO 14001) znacząco dba o jakość oraz
standard zaoferowanego sprzętu. Norma ISO 50001 dotyczy nie tylko efektywnego
zarządzania energią, ale odnosi się również do ochrony środowiska naturalnego.
Ponadto certyfikat ten cechuję się zwiększoną dostępnością na rynku co znacznie
zwiększy konkurencyjność.
W związku z powyższym uprzejmie prosimy o usunięcie warunku spełniania przez
komputery wymogów norm Energy Star oraz wyrazi zgodę na zaoferowanie ISO
50001.
Odpowiedź:
Zamawiający kategorycznie odmawia usunięcia wymogów ze specyfikacji.
Przytoczone w pytaniu informacje rażąco odbiegają od realnego, obecnie obowiązującego porządku porwanego. Zamawiający informuje, że zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronach Ministerstwa Aktywów Państwowych, zgodnie z art. 11 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej ( tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 264), minister właściwy do spraw energii zamieszcza w Biuletynie Informacji Publicznej wytyczne dotyczące sposobu uwzględniania kryterium efektywności energetycznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami krajowym związanymi z systemem zamówień publicznych, każdy zamawiający ma możliwość wyboru wyrobów i usług spełniających wysokie standardy ochrony środowiska. W ramach aspektów środowiskowych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego może też być uwzględnione kryterium efektywności energetycznej.
Ze względu na interes społeczny, w tym potrzebę poprawy jakości życia oraz stanu środowiska przyrodniczego pożądane i celowe jest, aby w zamówieniach publicznych kryteria efektywności energetycznej były uwzględniane w jak najszerszym zakresie. Podejmowane działania powinny dotyczyć w szczególności wspierania rozwiązań energooszczędnych i materiałooszczędnych, które w dużej mierze są także efektywne kosztowo, tym samym mogą być atrakcyjne dla zamawiających z uwagi na korzyści ekonomiczne w krótko- i w długookresowej perspektywie.
Rozporządzenie Energy Star ustanawia wymagania na zakup efektywnych energetycznie urządzeń biurowych, w tym w szczególności specyfikacji dla komputerów, monitorów komputerowych oraz urządzeń do przetwarzania obrazu.
W dniu 20 lutego 2018 r. wygasła umowa zawarta między rządem Stanów Zjednoczonych Ameryki a Unią Europejską w sprawie koordynacji programów znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych, która to w załączniku C określała specyfikacje techniczne dla wybranych grup produktów z kategorii biurowego sprzętu komputerowego. Jednak Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 106/2008 z dnia 15 stycznia 2008 r. w sprawie unijnego programu znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych (Dz. Urz. UE L 39 z 13.2.2008 r., str. 1, z późn. zm.), które to ustanowiło zasady znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych dla Unii Europejskiej, jest aktem prawnym nadal obowiązującym.
Przewodnik po obowiązujących przepisach w obszarze zielonych zamówień publicznych, na stronie Urzędu Zamówień Publicznych również sugeruje wykorzystywanie w/w normy. Dodatkowo zgodnie z wymogami Zawartymi w Rekomendacjach Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych odnośnie udzielania zamówień publicznych na dostawę zestawów komputerowych, Zamawiający dostosował opis przedmiotu zamienia dopuszczając wprost rozwiązania równoważne rekomendowane przez UZP dla w/w certyfikatu, podając dokładny wymóg zasad równoważności.

„Za równoważny Zamawiający uważa certyfikat wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę badawczą, który potwierdza roczne zużycie energii ogółem, według ROZPORZĄDZENIA KOMISJI (UE) NR 617/2013. Oznacza to energię elektryczną zużytą przez produkt w określonych okresach w ramach zdefiniowanych trybów i stanów poboru mocy.”

Pytanie 2
Dotyczy: Części 13
Czy Zamawiający dopuści procesor, który posiada 19 800 punktów (a więc o 100
punktów mniej niż wymagane), a jednocześnie znacząco przekraczając wymagany
wynik w teście Crossmark ?
Odpowiedź:
Nie. Zamawiający dopuści jedynie procesory spełniające minimalne parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia.

Pytanie 3
Dotyczy: Części 3
W kategorii System operacyjny Zamawiający wpisał w wymaganiach system Microsoft Windows 11 EDU. Prosimy o sprostowanie, czy Zamawiający nie miał na myśli systemu operacyjnego Microsoft Windows 11 Professional Education dostępnego dla uczestników programu Shape The Future. Windows 11 w wersji EDU jest wyższą wersją niż Enterprise do użytku w wielkich korporacjach.
Odpowiedź:
Zamawiający miał na myśli na przykład system dedykowany dla edukacji. Należy jednak pamiętać, że w wymogach dla systemów operacyjnych są dokładnie określone zapisy odnośnie równoważności. Z uwagi na powyższe Zamawiający w odpowiedzi, nie może wskazywać jedynego słusznego systemu operacyjnego, gdyż było by to rażące naruszenie wymogów UZP.

Pytanie 4
Dotyczy: Części 3
W kategorii Procesor, Zamawiający oczekuje Procesora dedykowanego do pracy w komputerach mini PC – gdzie przedmiotem postępowania jest komputer w obudowie typu Tower. Jednocześnie pragniemy zauważyć iż w komputerach MiniPC powszechne jest stosowanie standardowych procesorów montowanych w komputerach Desktop oraz Tower.
Odpowiedź:
Zamawiający proponuje ponowne zapoznanie się o opisem przedmiotu zamówienia. Zgodnie z przyjętym nazewnictwem, dokumentacja przedstawia wymagane, minimalne parametry techniczne. Oznacza to, że podane są minimalne wymogi dla każdego z podzespołów. Państwa firma sama odpowiedziała sobie na to pytanie. Procesory montowane w komputerach Desktop czy też Tower spełnią wymogi Zamawiającego o ile będą również spełniały pozostałe wymagania



Pytania - Odpowiedzi [...].pdf

2023-02-08 15:23 Biuro Zamówień Publicznych Informuję, że zgodnie z art. 135 ustawy Prawo zamówień publicznych w przedmiotowym postępowaniu do Zamawiającego wpłynęło następujące zapytanie:

W wymaganiach dot. macierzy dyskowych dla Części 1 oraz 4 znajduje się zapis: "4. Macierz umożliwia aktualizację oprogramowania wewnętrznego, kontrolerów RAID i dysków bez konieczności wyłączania macierzy i bez konieczności wyłączania ścieżek logicznych FC/iSCSI/ dla podłączonych serwerów." Według najlepszej wiedzy wykonawcy dostępne na rynku rozwiązania macierzy dyskowych dwukontrolerowych active-active Netapp, IBM , HPE, DellEMC realizują aktualizację oprogramowania wewnętrzengo kontrolerów RAID w sposób w którym najpierw jeden z kontrolerów aktualizuje się następnie w przypadku niektórych poprawek restartuje co powoduje chwilowe wyłącznie ścieżek do tego kontrolera, natomiast dzięki oprogramowaniu do multipathingu systemy operacyjnie działają nieprzerwanie na ścieżkach do drugiego kontrolera i dopiero gdy aktualizacja przebiegnie pomyślnie i wszystkie ścieżki są dostępne aktualizuje się drugi kontroler w ten sam sposób. Oczywiścnie nie wymaga to żadnej interewncji i wyłączania ścieżek logicznych przez administratora - za wszystko odpowiada oprogramowanie do Multipathingu. Prosimy o potwierdzenie że Zamawiający dopuszcza zaoferowanie macierzy realizującej aktualizację firmware w ten sposób?

W załączeniu odpowiedź Zamawiającego.

Pytania - Odpowiedzi [...].pdf

2023-02-06 09:46 Biuro Zamówień Publicznych Informuję, że zgodnie z art. 135 ustawy Prawo zamówień publicznych
w przedmiotowym postępowaniu do Zamawiającego wpłynęły następujące zapytania:
W nawiązaniu do ogłoszonego przez Państwa ww. postępowania, którego przedmiotem jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o udzielenie odpowiedzi na poniżej zadane pytania dotyczące oprogramowania: wszystkie zamawiane komputery z części nr 3, 6, 7, 11, 12, 13 oraz 14.
Pytanie 1 Czy Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego
/ oprogramowania biurowego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu? Pytanie 2 Czy Zamawiający wymaga by oprogramowanie systemowe
/ biurowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera?
Pytanie 3 Czy Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności, na przykład z tzw. naklejkami GML (Genuine Microsoft Label) lub naklejkami COA (Certi􀀇cate of Authenticity)stosowanymi przez producenta sprzętu lub inną formą uwiarygodniania oryginalności wymaganą przez producenta oprogramowania stosowną w zależności od dostarczanej wersji?
Pytanie 4 Czy zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wery􀀇kacji oryginalności dostarczonych programów komputerowych u Producenta oprogramowania w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jego legalności?"
W załączeniu odpowiedź Zamawiającego:

Pytania - Odpowiedzi [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 2845