Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IZ.271.3.2023 Dostawa materiałów biurowych na bieżące potrzeby Urzędu Gminy Wiązownica

Termin:
Zamieszczenia : 12-01-2023 08:41:00
Składania : 17-01-2023 10:00:00
Otwarcia : 17-01-2023 10:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Specyfikacja zapytania ofertowego.docx docx 45.14 2023-01-12 08:41:00 Postępowanie
Formularz ofert.docx docx 18.03 2023-01-12 08:41:00 Postępowanie
Istotne postanowienia umowy.docx docx 18.36 2023-01-12 08:41:00 Postępowanie
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.docx docx 15.38 2023-01-12 08:41:00 Postępowanie
Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych.docx docx 17.25 2023-01-12 08:41:00 Postępowanie
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.docx docx 15.71 2023-01-12 08:41:00 Postępowanie
zestawienie art. biurowych 2023.xlsx xlsx 16.45 2023-01-12 08:41:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.docx docx 16.32 2023-01-17 11:11:06 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty.doc doc 37 2023-01-19 10:52:54 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-01-19 10:52 Józef Osowski Informacja o wyborze oferty.

informacja o wyborze [...].doc

2023-01-17 11:11 Józef Osowski Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa materiałów biurowych Przedmiotem wyceny jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych na bieżące potrzeby UG Wiązownica. 1 dostawa Urząd Gminy Wiązownica
Warszawska 15
37-522, Wiązownica
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 344