Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 16/zp/22 Dostawa do Szkoły Wyższej Wymiaru Sprawiedliwości urządzeń oraz asortymentu służącego dostosowaniu obiektów publicznych dla osób niepełnosprawnych - nr sprawy 16/zp/22

Termin:
Zamieszczenia : 28-10-2022 18:02:00
Składania : 07-11-2022 10:00:00
Otwarcia : 07-11-2022 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

Zamawiający – Szkoła Wyższa Wymiaru Sprawiedliwości zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym na dostawę do Szkoły Wyższej Wymiaru Sprawiedliwości urządzeń oraz asortymentu służącego dostosowaniu obiektów publicznych dla osób niepełnosprawnych - nr sprawy 16/zp/22

W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2022_BZP 00416665_01-ogloszenie o zamowieniu.pdf pdf 174.39 2022-10-28 18:02:00 Postępowanie
swz_16_22 _sprzęt dla niepełnosprawnych.pdf pdf 987.44 2022-10-28 18:02:00 Postępowanie
pytanie oraz odpowiedź.pdf pdf 357.54 2022-11-02 14:39:44 Publiczna wiadomość
odpowiedź.pdf pdf 431.49 2022-11-04 15:47:30 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 495.45 2022-11-07 14:27:43 Publiczna wiadomość
unieważnienie część 2.pdf pdf 471.08 2022-11-10 11:53:40 Publiczna wiadomość
wybór.docx.pdf pdf 483.19 2022-11-10 11:58:02 Publiczna wiadomość
zestawienie części 1,3,4,6.pdf pdf 326.91 2022-11-10 11:58:02 Publiczna wiadomość
unieważnienie część 5.pdf pdf 471.16 2022-11-14 14:34:30 Publiczna wiadomość
unieważnienie część 3.pdf pdf 471.13 2022-11-18 13:44:46 Publiczna wiadomość
unieważnienie część 4.pdf pdf 502.97 2022-11-18 13:44:46 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-11-18 13:44 Mariusz Duda Dzień dobry,

w załączeniu informacje o unieważnieniu części 3 oraz części 4.

z poważaniem

kpt. Mariusz Duda

unieważnienie część [...].pdf

unieważnienie część [...].pdf

2022-11-14 14:34 Mariusz Duda Dzień dobry,

w załączeniu informacja o unieważnieniu postepowania w części 5.

Z poważaniem

kpt. Mariusz Duda

unieważnienie część [...].pdf

2022-11-14 14:07 Mariusz Duda Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2022-11-10 11:58 Mariusz Duda Dzień dobry,
w załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w części 1, 3, 4, 6 oraz zestawienie .

Z poważaniem

kpt. Mariusz Duda

wybór.docx.pdf

zestawienie części 1 [...].pdf

2022-11-10 11:53 Mariusz Duda Dzień dobry,

w załączeniu informacja odnośnie unieważnienia części 2.

Z poważaniem

kpt. Mariusz Duda

unieważnienie część [...].pdf

2022-11-07 14:27 Mariusz Duda Dzień dobry,
w załączeniu informacja po otwarciu ofert.

z poważaniem

kpt. Mariusz Duda

informacja z otwarci [...].pdf

2022-11-07 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia 717.763,43 zł brutto
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych częściach poniżej wymienione kwoty:
część 1 - 137200,00 zł brutto
część 2 - 111000,00 zł brutto
część 3 - 72478,50 zł brutto
część 4 - 43800,00 zł brutto
część 5 - 319084,92 zł brutto
część 6 - 34200,00 zł brutto
2022-11-04 15:47 Mariusz Duda Dzień dobry, informuję, że w postępowaniu wpłynęło pytanie od Wykonawcy. W załączeniu treść pytania oraz odpowiedź Zamawiającego. Z poważaniem kpt. Mariusz Duda

odpowiedź.pdf

2022-11-02 14:39 Mariusz Duda Dzień dobry,
informuję, że w postępowaniu wpłynęło pytanie od Wykonawcy. W załączeniu treść pytania oraz odpowiedź Zamawiającego.

Z poważaniem

kpt. Mariusz Duda

pytanie oraz odpowie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 665