Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ID.272.2.23.2022 Dostawa słupków do znaków drogowych na potrzeby Powiatu Kamiennogórskiego

Iwona Maciejowska
Powiat Kamiennogórski
Termin:
Zamieszczenia : 10-10-2022 10:22:00
Składania : 17-10-2022 09:00:00
Otwarcia : 17-10-2022 09:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dostawa słupków do znaków drogowych na potrzeby Powiatu Kamiennogórskiego

 

 

I. Zamawiający:

Powiat Kamiennogórski

ul. Wł. Broniewskiego 15

58-400 Kamienna Góra

NIP: 614-14-74-708

 

Strona prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora

email: powiat@kamienna-gora.pl

Numer telefonu: 75 64 50 100

Numer faksu: 75 64 50 111

II. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienie jest dostawa słupków do znaków drogowych zgodnie z poniższym zestawieniem:

Lp.

Nazwa produktu

Ilość

1

Słupek do znaku drogowego 3,5m dł.– cienkościenny ocynkowany

15

2

Słupek do znaku drogowego 4m dł.– cienkościenny ocynkowany

15

 

Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Siedziby Referatu Drogownictwa Starostwa Powiatowego
w Kamiennej Górze (58 – 400) przy ul. Towarowej 43.

III. Termin realizacji zamówienia i warunki płatności:

1.       Termin dostawy: w ciągu 7 dni od wysłania zamówienia.

2.       Płatność: podstawą wystawienia faktury dostarczenie zamówienia potwierdzone podpisem Zamawiającego. Termin płatności faktury – do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej Fa VAT.

IV. Warunki udziału w postępowaniu:

1.       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
w okolicznościach wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).

V. Kryterium oceny ofert:

1.       Cena oferty – kryterium oznacza najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.

VI. Opis sposobu obliczania ceny oferty:

1.       Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia Formularza Ofertowego.

2.       Wykonawca nie może samodzielnie zmieniać i wprowadzać dodatkowych pozycji do Formularza Ofertowego.

3.       Oferta musi zawierać łączną cenę brutto przedmiotu zamówienia, zwana dalej „ceną brutto oferty” lub także „ceną”.

4.       Cenę należy rozumieć jako cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 09.05.2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług(Dz.U. z 2019 r., poz. 178).

5.       Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w tym z kosztem transportu przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego.

6.       Wykonawca określi cenę do dwóch miejsc po przecinku(tj. setnych części złotego) zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.

VII. Zawartość oferty:

1.       Wypełniony formularz Ofertowy – załącznik nr 1.

2.       Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu w przypadku, gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEiDG (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia).

VIII. Tryb, miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

1.       Ofertę w formie elektronicznej wraz z wymaganymi dokumentami należy zamieścić na Platformie zamawiającego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora do dnia 17.10.2022 r. do godz. 9:00

2.       O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na platformie zakupowej Zamawiającego.

3.       Po upływie terminu składania ofert dodanie oferty lub inne czynności zmierzające do złożenia oferty nie będą możliwe.

4.       Otwarcie ofert jest niejawne.

5.       Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 17.10.2022 r. o godz. 9:15

6.       Niezwłocznie po otwarciu ofert, Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postepowania informacje o:

a)      nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej, których oferty zostały otwarte,

b)      cenach lub kosztach zawartych w ofertach.

VIII. Pozostałe informacje:

1.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji treści zapytania ofertowego, jak również może zakończyć prowadzone postępowanie bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert bez podania przyczyny.

2.       Informacja o wprowadzeniu zmian lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego zostanie opublikowane na stronie prowadzonego postepowania pod adresem:  https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora.

3.       Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego będą wymagały zmiany treści oferty, zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny do dokonania zmian w ofercie.

4.       Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, bądź uzupełnienia wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie.

5.       Do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 r.  Prawo zamówień publicznych.

6.       Osoba upoważniona do kontaktu: Iwona Maciejowska, tel. kontaktowy (75) 64 50 120.

IX. Ochrona danych osobowych:

1.       Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje że:

1)      administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiat Kamiennogórski z/s ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra;

2)      z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@kamienna- gora.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;

3)      Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;

4)      odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022.1710 t.j.), dalej „ustawa pzp”;

5)      Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;

6)      obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;

7)      w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

2.       Posiada Pani/Pan:

1)      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

2)      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

3)      na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

4)      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.       Nie przysługuje Pani/Panu:

1)      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

2)      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

3)      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

X. Załączniki:

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

 

 

 

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
formularz ofertowy.docx docx 15.49 2022-10-10 10:22:00 Postępowanie
zapytanie ofertowe.docx docx 245.16 2022-10-10 10:22:00 Postępowanie
formularz ofertowy.docx docx 15.49 2022-10-10 10:22:00 Kryterium

Komunikaty

2022-10-17 14:32 Iwona Maciejowska Zamawiający informuje, że w postępowaniu na: "Dostawę słupków do znaków drogowych na potrzeby Powiatu Kamiennogórskiego" wybrany został następujący Wykonawca:
APLIKUZ Piotr Pindel, z/s w Magnuszowicach 8, 49-156 Magnuszowice.
2022-10-17 10:29 Iwona Maciejowska INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT:
Nazwa zamówienia: Dostawa słupków do znaków drogowych na potrzeby Powiatu Kamiennogórskiego.
Zamawiający zawiadamia, że otwarcie ofert odbyło się w dniu 17 października 2022 r. na platformie elektronicznej. Oferty złożyli następujący Wykonawcy:
1. APLIKUZ Piotr Pindel, z/s w m. Magnuszowice 8, 49-156 Magnuszowice - 4.151,25 zł
2.Reznak Sp. z o.o., z/s w Opolu (45-839) przy ul. Wspólnej 1S - 4.372,65 zł
3. Znak-Bis Sp. z o.o., z/s w Jeleniej Górze (58-570) przy ul. Kamiennogórskiej 16/1 - 4.612,50 zł
4. GRUPA iKOM Katarzyna Basiak, z/s w Legnicy (59-220) przy ul. Lwowskiej 2/18 - 4.797,00 zł
5. TIOMAN GROUP Sp. z o.o., z/s w m. Ostaszewo 57 E, 87-148 Łysomice - 4.907,70 zł
6. WIMED Sp. z o.o.., Sp. K., z/s Tuchowie (33-170) przy ul. Tarnowskiej 48 - 5.055,30 zł

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Słupki do znaków drogowych Słupek do znaku drogowego 3,5m dł.– cienkościenny ocynkowany - 15 szt. 15 szt. Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze
Władysława Broniewskiego 15
58-400, Kamienna Góra
(0)
2 Słupki do znakow drogowych oraz Słupek do znaku drogowego 4m dł.– cienkościenny ocynkowany 15 szt. 15 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2933 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

formularz ofertowy.d [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 7 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 220