Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-09-2022 15:37:00 |
Składania : | 30-09-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | 30-09-2022 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej dla zadania p.n. „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu gastronomicznego na mieszkanie dla osoby niepełnosprawnej w budynku przy ul. Rynek 10, 58-420 Chełmsko Śląskie”.
2.
Pełny zakres robót budowlanych, dokumentacja budowlana
itd. dostępne w treści postępowania na roboty budowlane pod linkiem https://platformazakupowa.pl/transakcja/662951.
3. Ogólny zakres zamówienia:
a. Zgodnie z art 25 Ustawy Prawo budowlane, do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie należało:
- reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
- sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 Ustawy Prawo budowlane;
- sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
- potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.
b. Zgodnie z art 26 Ustawy Prawo budowlane Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie miał prawo:
- wydawać Kierownikowi Budowy lub Kierownikowi Robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10 Ustawy Prawo budowlane, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych;
- żądać od Kierownika Budowy lub Kierownika Robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
4. Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego:
1) uczestniczenie w przekazaniu terenu wykonawcy robót budowlanych;
2) dojazd i pobyt na terenie budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia robót budowlanych (Zamawiający wymaga obecności Inspektora na placu budowy przynajmniej 2 razy w tygodniu (w tym 2 obecności wymagane przez Zamawiającego i ……… obecności zaoferowane dodatkowo przez Wykonawcę) oraz na każde wezwanie Zamawiającego w sprawach wymagających niezwłocznego zajęcia stanowiska przez nadzór inwestorski) - obecność Inspektora każdorazowo dokumentowana będzie wpisami do prowadzonego dziennika budowy;
3) reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, przepisów techniczno-budowlanych oraz umowy o wykonanie robót budowlanych;
4) wnioskowanie do Zamawiającego o dokonanie zmian lub uzupełnień w dokumentacji projektowej;
5) pełny nadzór nad dostawami i robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych;
6) kontrola jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów i ich zgodność z obowiązującymi przepisami i normami;
7) akceptacja materiałów budowlanych i urządzeń;
8) zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
9) kontrola zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, umową i innymi dokumentami;
10) rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót;
11) żądanie od Kierownika Budowy lub Kierownika Robót budowlanych dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem budowlanym;
12) sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie;
13) sprawdzanie wykonania robót zanikowych;
14) uczestnictwo w Radach Budowy organizowanych nie częściej niż 4 razy w miesiącu przez Zamawiającego;
15) uczestnictwo w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń;
16) kontrola terminowości wykonywania robót i każdorazowe powiadamianie Zamawiającego o ewentualnym zagrożeniu terminowego wykonania robót;
17) zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach;
18) kompletowanie dokumentów związanych z odbiorem końcowym;
19) potwierdzanie gotowości do odbioru robót;
20) uczestnictwo w czynnościach odbioru robót i przekazania ich do użytku;
21) uczestnictwo w 2 przeglądach w okresie gwarancji wynoszącej ……… miesięcy oraz kontrola usunięcia ujawnionych wad.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 517 298 167.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-10-03 09:32 | Maciej Kosal | Szanowni Państwo! Dziękujemy za złożenie ofert w postępowaniu. W załączniku zestawienie złożonych ofert. |
Komunikaty