Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 224/ZP/2022 (80/WIR/2022) Dostawa krat na potrzeby KPP w Sierpcu

Deadlines:
Published : 22-09-2022 11:54:00
Placing offers : 30-09-2022 09:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Przedmiotem zamówienia jest dostawa krat stalowych rozwiernych o wymiarach ok.:

- 1500x1800 mm – 2 kpl. (krata dwuskrzydłowa)

- 1000x18000 mm – 4 kpl.

Szczegółowe wytyczne zostały zawarte w ZAŁĄCZNIKU NR 1.

Cena oferty winna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją dostawy, w tym także jej koszty (koszty transportu, dostawy winny być wkalkulowane w koszt poszczególnych elementów zamówienia).

Gwarancja na przedmiot zamówienia: 12 miesięcy (zgodnie ze wzorem umowy - ZAŁĄCZNIK NR 5).

Adres dostawy: KPP w Sierpcu, ul. Kilińskiego 24 C, 09-200 Sierpc

Podpisanie umowy nastąpi w terminie do 10 dni roboczych (poniedziałek-piątek), licząc od dnia ukazania się na Platformie Zakupowej informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.


Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. (47) 701 21 68 (p. Zygmunt Wolszczak)

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
ZAŁĄCZNIK NR 1 Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 412.57 2022-09-22 11:54:00 Proceeding
ZAŁĄCZNIK NR 5 WZÓR UMOWY dostawa krat.pdf pdf 426.12 2022-09-22 11:54:00 Proceeding
ZAŁĄCZNIK NR 2 Formularz ofertowy Sierpc.docx docx 24.17 2022-09-22 11:54:00 Subject of the order
ZAŁĄCZNIK NR 2 Formularz ofertowy Sierpc.pdf pdf 488.96 2022-09-22 11:54:00 Subject of the order
ZAŁĄCZNIK NR 3 Oswiadczenie nr 1.pdf pdf 250 2022-09-22 11:54:00 Criterion
ZAŁĄCZNIK NR 4 Oświadczenie nr 2.pdf pdf 42.34 2022-09-22 11:54:00 Criterion

Announcements

2022-09-28 09:43 Anna Olszowiec Zamawiający przedłużył termin składania ofert do dnia 30.09.2022r. godz. 9.00.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Kraty stalowe Przedmiotem zamówienia jest dostawa krat stalowych rozwiernych o wymiarach ok.: - 1500x1800 mm – 2 kpl. (krata dwuskrzydłowa) - 1000x18000 mm – 4 kpl. Szczegółowy opis znajduje się w ZAŁĄCZNIKU NR 1. Proszę uzupełnić i dołączyć ZAŁĄCZNIK NR 2.

ZAŁĄCZNIK NR 2 Form [...].docx

ZAŁĄCZNIK NR 2 Form [...].pdf

1 set - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem odbioru lub innym dokumentem potwierdzającym dostawę. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 56 dni od dnia zawarcia umowy. (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenia - Oświadczenie o niezaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Oświadczenie RODO. Proszę dołączyć. Attachment required

ZAŁĄCZNIK NR 3 Oswia [...].pdf

ZAŁĄCZNIK NR 4 Oświa [...].pdf

(0)
6 Ustrukturyzowane faktury elektroniczne - Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z ustawą z 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych , koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno prawnym. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

The number of page views: 407