Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IN.042.2.2021 Diagnoza cyberbezpieczeństwa

Mariusz Demiańczuk
Gmina Prostki
Termin:
Zamieszczenia : 09-09-2022 14:31:00
Składania : 16-09-2022 12:00:00
Otwarcia : 16-09-2022 12:10:00
Tryb: Zapytanie o cenę
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się drogą elektroniczną.

 

Przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 442.9 2022-09-09 14:31:00 Postępowanie
1. Formularz ofertowy.docx docx 223.13 2022-09-09 14:31:00 Postępowanie
2. Wykaz usług.docx docx 225.53 2022-09-09 14:31:00 Postępowanie
3. Wykaz personelu.docx docx 222.1 2022-09-09 14:31:00 Postępowanie
4. Projekt umowy.pdf pdf 459.03 2022-09-09 14:31:00 Postępowanie
5. Klauzula informacyjna do zapytania.docx docx 227.61 2022-09-09 14:31:00 Postępowanie
Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf pdf 602.46 2022-09-21 13:27:48 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-09-21 13:27 Mariusz Demiańczuk Zawiadomienie o wyborze oferty

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2022-09-16 12:09 Mariusz Demiańczuk Budżet zaplanowany na diagnozę cyberbezpieczeństwa zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie:
CENA NETTO: 6016,26 zł,
CENA BRUTTO: 7400,00 zł.
2022-09-16 12:00 Komunikat Zamawiającego Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2022-09-15 14:58 Mariusz Demiańczuk Sprostowanie: Oferty nie wysyłamy na maila.
Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć drogą elektroniczną przez platformę zakupową:
a) w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem elektronicznym;
b) lub skan oryginału podpisanych dokumentów papierowych.

Zamawiający informuje, że odpowiedzi na wnioski wykonawców, a także wyjaśnienia oraz zmiana treści zapytania stają się integralną częścią zapytania i są wiążące przy składaniu ofert. Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania (systemu teleinformatycznego) zmianę treści zapytania razem z wyjaśnieniami i odpowiedziami na wnioski wykonawców, bez dodatkowego wyodrębniania wprowadzonych zmian. W przypadku wystąpienia sprzeczności pomiędzy odpowiedziami i wyjaśnieniami udzielanymi różnym wykonawcom, zastosowanie mają odpowiedzi, wyjaśnienia lub zmiany – odpowiednio udzielone lub wprowadzone – w terminie późniejszym.

Wyjaśnienia treści zapytania nie powodują zmiany terminu składania ofert.
2022-09-15 14:50 Mariusz Demiańczuk Pytania Oferenta:
1. Ile jest lokalizacji - czy poza głównym adresem Urzędu są filie, oddziały, referaty zamiejscowe, które trzeba fizycznie odwiedzić z audytem? (jeśli jest kilka budynków w jednej miejscowości to traktujemy to jako jedną lokalizację)
2. Ilu jest pracowników?
3. Ile jest komputerów?
4. Ile jest serwerów (fizycznych i wirtualnych)?
5. Z jaką datą grantodawca podpisał Państwa umowę grantową i czy w związku z tym są możliwości negocjacji terminu realizacji, jeśli całość działań zamknie się w sześciu miesiącach od tej daty?
6. Jaki budżet wpisali Państwo we wniosku grantowym na realizację samej Diagnozy cyberbezpieczeństwa?
7. Wraz z ofertą należy złożyć „Zatwierdzony projekt umowy – załącznik nr 4 do zapytania ofertowego” – czy dołączając umowę do oferty i podpisując całość profilem zaufanym będzie ona uznana za zatwierdzoną, czy trzeba drukować i zaparafować odręcznie jak w przypadku skanu dokumentów?

Odpowiedź Zamawiającego:
1. Posiadamy jedną lokalizcję.
2. Pracowników - 30?
3. Komputerów - 40?
4. Serwerów fizycznych - 3, wirtualnych nie posiadamy?
5. Podpisaliśmy umowę 07.03.2022 r., termin ralizacji nie podlega negocjacjom?
6. Budżet na diagnozę cyberbezpieczeństwa zostanie podany po zakończeniu składania ofert?
7. Zatwierdzony projekt umowy – załącznik nr 4 do zapytania ofertowego wystarczy podpisać profilem zaufanym?
2022-09-12 09:34 Mariusz Demiańczuk Pytanie Oferenta: Czy termin wykonania zamówienia podlega negocjacjom? Czy jest możliwość wydłużenia go o jakikolwiek czas?
Odpowiedź Zamawiającego: Termin wykonania został podany w zapytaniu ofertowym i nie podlega negocjacjom.
2022-09-12 07:59 Mariusz Demiańczuk Pytanie Oferenta: Czy Zamawiający przewiduje diagnozę na miejscu w Urzędzie czy dopuszcza również w formie zdalnej?
Odpowiedź Zamawiającego: Dopuszcza się też formę zdalną.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z wykazaniem podstaw utajnienia. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 471