Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KZP/9/VII/2022 Konserwacja terenów zieleni miejskiej w Zabrzu w latach 2022 - 2023

Termin:
Zamieszczenia : 11-07-2022 10:55:00
Składania : 09-08-2022 09:00:00
Otwarcia : 09-08-2022 09:10:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie.pdf pdf 243.67 2022-07-11 10:55:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 937.53 2022-07-11 10:55:00 Postępowanie
SWZ.docx docx 138.23 2022-07-11 10:55:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 - Standardy zakładania utrzymania i pielęgnacji.pdf pdf 323.88 2022-07-11 10:55:00 Postępowanie
Załącznik nr 9 - Wykaz terenów 2022-2023 zad. 1-6.xls xls 129.5 2022-07-11 10:55:00 Postępowanie
Załącznik 10 - harmonogramy robót i fakturowania rok 2022-2023.xlsx xlsx 34.41 2022-07-11 10:55:00 Postępowanie
Załącznik nr 11 - Przedmiar robót zad. 1-6 na okres 2022-2023.xlsx xlsx 113.06 2022-07-11 10:55:00 Postępowanie
JEDZ.pdf pdf 74.45 2022-07-11 10:55:00 Postępowanie
Jedz.xml.xml xml 80.67 2022-07-11 10:55:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 225.84 2022-08-09 14:33:25 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania zad. 1.pdf pdf 223.78 2022-08-31 12:44:36 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania zad. 2,3,4.pdf pdf 234.47 2022-09-06 14:54:24 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania zad. 5 i 6.pdf pdf 233.72 2022-09-14 13:37:13 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-09-14 13:37 Iwona Gołkowska Ogłoszenie o wyniku postępowania na zadanie nr 5 i 6.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2022-09-06 14:54 Iwona Gołkowska Ogłoszenie o wyniku postępowania na zadanie nr 2,3,4.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2022-08-31 12:44 Iwona Gołkowska Ogłoszenie o wyniku postępowania na zadanie nr 1.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2022-08-09 14:33 Agnieszka Misiak (menager) Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-08-09 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia wynosi 2 844 647,96 zł brutto w tym podatek VAT. Na poszczególne zadania Zamawiający zamierza przeznaczyć:

Zadanie 1 – 548 756,75 zł netto, 43 900 54 zł (VAT 8%): 592 657,29 zł brutto
Zadanie 2 – 640 233,43 zł netto, 51 218,67 zł (VAT 8%): 691 452,10 zł brutto
Zadanie 3 – 390 536,66 zł netto, 31 242,93 zł (VAT 8%): 421 779,59 zł brutto
Zadanie 4 – 426 596,70 zł netto, 24 127,74 zł (VAT 8%): 460 724,44 zł brutto
Zadanie 5 – 201 648,40 zł netto, 16 131,87 zł (VAT 8%): 217 780,27 zł brutto
Zadanie 6 – 426 161,36 zł netto, 34 092,91 zł (VAT 8%): 460 254,27 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1338