Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup i dostawa oraz usługi introligatorskie materiałów informacyjno-szkoleniowych (5 pozycji) dla MOSiBnDKwZ we Wrocławiu

Zabezpieczenie Szkolenia
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Termin:
Zamieszczenia : 17-05-2022 13:33:00
Składania : 19-05-2022 09:00:00
Otwarcia : 19-05-2022 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


2. Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu, ul. Obornicka 100-102 zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym realizacji zamówienia na zakup i dostawę oraz usługi introligatorskie materiałów informacyjno-szkoleniowych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i poglądowymi zdjęciami zawartymi z załącznikach nr 1 - 4 oraz stosownymi projektami graficznymi zamawianych materiałów udostępnionych Wykonawcy przez upoważnionego Przedstawiciela Zamawiającego. 

Termin realizacji zamówienia: do dnia 01.06.2022 r. 

W przypadku możliwości zrealizowania ww. zamówienia (w całości lub wybranych pozycji materiałów informacyjno-szkoleniowych zawartych w załącznikach nr 1 – 4) prosimy o wypełnienie FORMULARZA OFERTOWEGO - Załącznik_SZS oraz jego przesłanie e-mailem w odpowiedzi na przedmiotowe zapytanie ofertowe zamieszczone na platformie zakupowej OPEN NEXUS - www.platformazakupowa.pl, najpóźniej do dnia: 19.05.2022 r. godz. 09:00.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

  • niewystarczających środków na realizację przedmiotowego zamówienia;
  • zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

W przypadku pytań: 

  • merytorycznych proszę o kontakt poprzez platformę zakupową, poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego" lub z osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktu w sprawie przedmiotowego zamówienia: p. Dariusz OSTROWSKI pod nr tel.: 261 652 614 lub z p. Magdalena GRUSIECKA-SIWAK pod nr tel.: 261 656 630;

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02; e-mail: cwk@platformazakupowa.pl. 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik_SZS_FORMULARZ OFERTOWY.pdf pdf 1967.66 2022-05-17 13:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.docx docx 478.17 2022-05-17 13:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.docx docx 253.93 2022-05-17 13:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.docx docx 133.98 2022-05-17 13:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 4.docx docx 349.88 2022-05-17 13:33:00 Postępowanie
ZAPYTANIE OFERTOWE.pdf pdf 532.46 2022-05-17 13:33:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 NOTES A5 50-kartkowy z nadrukiem wg projektu Zamawiającego Załącznik nr 1 150 szt. - (0)
2 TECZKA PAPIEROWA A4 FOLIA MAT 2-bigowa wg projektu Zamawiającego Załącznik nr 2 70 szt. - (0)
3 TORBA PAPIEROWA A4 LAMINOWANA BŁYSZCZĄCA z nadrukiem wg projektu Zamawiającego Załącznik nr 3 150 szt. - (0)
4 ZAKŁADKI DO KSIĄŻKI Z NADRUKIEM – USZLACHETNIONE (poz. nr 1) wg projektu Zamawiającego Załącznik nr 4 poz. nr 1 150 szt. - (0)
5 ZAKŁADKI DO KSIĄŻKI Z NADRUKIEM – USZLACHETNIONE (poz. nr 2) wg projektu Zamawiającego Załącznik nr 4 poz. nr 2 150 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2930 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Forma płatności: przelew - faktura VAT z terminem płatności 14 dni roboczych bez naszego podpisu od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do dnia 01.06.2022 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Wycena - Cenę jednostkową netto/brutto proszę podać z dokładnością do 0,01 zł. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki dostawy - Dostawa realizowana na koszt Dostawcy. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości towaru do 30%. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 195