Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP.271.1.12.2022 "Obsługa i bieżące utrzymanie ogólnodostępnych toalet publicznych w Świnoujściu"

Termin:
Zamieszczenia : 28-02-2022 10:33:00
Składania : 15-03-2022 12:00:00
Otwarcia : 15-03-2022 12:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie_o_zamówieniu.pdf pdf 165.78 2022-02-28 10:33:00 Postępowanie
SWZ_rev.WK.docx docx 84.49 2022-02-28 10:33:00 Postępowanie
zal_1_formularz oferty_do publ.doc doc 84 2022-02-28 10:33:00 Postępowanie
ogłoszenie_o_zmianie_ogłoszenia.pdf pdf 44.07 2022-02-28 10:33:00 Postępowanie
zal_2_oswiadczenie o wykluczeniu_dopubl.docx docx 18.31 2022-02-28 10:33:00 Postępowanie
zal_3__Wycena usług.xlsx xlsx 16 2022-02-28 10:33:00 Postępowanie
zal_4_wykaz usług.docx docx 19.71 2022-02-28 10:33:00 Postępowanie
zal_5_zobow do oddania zasobow.docx docx 20.81 2022-02-28 10:33:00 Postępowanie
zal_6.1_OPZ.doc doc 171 2022-02-28 10:33:00 Postępowanie
Zał_6_Umowa_toalety_rev.WK_popr.doc doc 123 2022-02-28 10:33:00 Postępowanie
zał_7_oświadczenie.docx docx 20.75 2022-02-28 10:33:00 Postępowanie
odpowiedź_3.03.2022r..pdf pdf 58.36 2022-03-03 12:34:35 Publiczna wiadomość
odpowiedź_4.03.2022r..pdf pdf 59.12 2022-03-04 14:18:29 Publiczna wiadomość
08da0052-7fb5-d993-62f9-5400010de82a.pdf pdf 42.33 2022-03-07 17:07:05 Publiczna wiadomość
zal_1_formularz oferty_do publ_zmiana1.doc doc 85.5 2022-03-07 17:07:05 Publiczna wiadomość
zal_3__Wycena usług_zmiane 1.xlsx xlsx 16.2 2022-03-07 17:07:05 Publiczna wiadomość
Zał_6_Umowa_toalety_rev.WK_popr.doc doc 131.5 2022-03-07 17:07:05 Publiczna wiadomość
informacja_z_otwarcia.pdf pdf 73.96 2022-03-16 12:09:47 Publiczna wiadomość
unieważnienie.pdf pdf 43.78 2022-03-18 14:38:35 Publiczna wiadomość
pismo_www.pdf pdf 59.45 2022-03-24 13:44:34 Publiczna wiadomość
info_www.pdf pdf 264.55 2022-04-22 14:18:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-04-22 14:18 Monika Kaczmarek Zamawiający przekazuje informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.

info_www.pdf

2022-03-24 13:44 Monika Kaczmarek Zamawiający przekazuje zawiadomienie o unieważnieniu czynności unieważnienia postępowania.

pismo_www.pdf

2022-03-24 12:18 Monika Kaczmarek Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2022-03-18 14:38 Monika Kaczmarek Zamawiający przekazuje informację o unieważnieniu postępowania.

unieważnienie.pdf

2022-03-16 12:09 Monika Kaczmarek Zamawiający przekazuje informację z otwarcia ofert.

informacja_z_otwarci [...].pdf

2022-03-15 12:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 300 000, 00 zł brutto.
2022-03-07 17:07 Monika Kaczmarek Zamawiający na mocy przysługujących mu, w świetle przepisu art. 286 ust. 1, 2, 4 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 roku, 1129 ze zm.), uprawnień, zmienia dokumenty zamówienia publikując je również na stronie internetowej.

1. Zamawiający zmienia Wzór umowy poprzez dodanie do paragrafu 1 zał. 6 Umowa ustępów 3 - 10 następującej treści:
"3. Zamawiający jest uprawniony do wydłużenia czasu realizacji usługi („Prawo opcji”).
4. W ramach Prawa opcji Zamawiający przewiduje, wydłużenie czasu realizacji usługi o dwa kolejne roczne okresy ponad przewidziany w Umowie Okres minimalny odpowiednio o:
- 12 miesięcy – 1 rok prawa opcji;
- 12 miesięcy – 2 rok prawa opcji.
5. Zamawiający jest uprawniony do złożenia oświadczenia o skorzystaniu z Prawa opcji nie później niż na 7 dni przed upływem terminu, na jaki Umowa została zawarta.
6. Zamówienie realizowane w ramach prawa opcji (w całości lub w części) jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, a nie zobowiązaniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji (w całości lub w części) nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego z tego tytułu.
7. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga sporządzenia aneksu do Umowy.
8. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji (w całości lub w części) Wykonawca ma obowiązek wykonania wszystkich ciążących na nim obowiązków wynikających z realizacji zamówienia podstawowego.
9. Zamawiający zastrzega możliwości zmian lokalizacji lub ilości szaletów w okresie wydłużonym i jednocześnie określa gwarantowany poziom świadczenia usługi na poziomie 70% wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 2 lit a.
10. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. W konsekwencji do zlecania dodatkowej usługi będącej przedmiotem prawa opcji stosuje się odpowiednio postanowienia odnoszące się do pozostałego zakresu Przedmiotu umowy, w szczególności w zakresie sposobu wykonywania Umowy, odbiorów, zasad płatności wynagrodzenia, rękojmi, kar umownych oraz zasad odpowiedzialności."

2. W związku z powyższym zmienia się też paragraf 3 ust. 2 zał. 6 Umowa i otrzymuje on brzmienie:
"1. Wynagrodzenie całkowite stanowi maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy za realizację Umowy, tj. Sumy za podstawowy okres umowy oraz Sumy za 1 rok prawa opcji i Sumy za 2 rok prawa opcji okres umowy.
a) Wynagrodzenie podstawowe Wykonawcy, należne mu niezależnie wynosić będzie: …………………… zł netto (słownie: ……………………..00/100 złotych netto) + VAT ….% w kwocie ………….. zł (słownie: …………………………………… 00/100 złotych), tj. …………….. zł brutto (słownie: ……………………. 00/100 złotych brutto);
b) Wynagrodzenie za 1 rok prawa opcji wynosić będzie: …………………… zł netto (słownie: ……………………..00/100 złotych netto) + VAT …..% w kwocie ………….. zł (słownie: …………………………………… 00/100 złotych), tj. …………….. zł brutto (słownie: ……………………. 00/100 złotych brutto).
c) Wynagrodzenie za 2 rok prawa opcji wynosić będzie: …………………… zł netto (słownie: ……………………..00/100 złotych netto) + VAT …..% w kwocie ………….. zł (słownie: …………………………………… 00/100 złotych), tj. …………….. zł brutto (słownie: ……………………. 00/100 złotych brutto)."

3. Powyższe zmiany wpływają również na zmianę załącznika nr 1 Formularz oferty oraz załącznika nr 3 Wycena usług.

4. Powyższe zmiany prowadzą również do zmiany ogłoszenia.

5. Jednocześnie Zamawiający zmienia termin składania i otwarcia ofert - na 15 marca 2022 r. (miejsce i godzina bez zmian). Ponadto zamawiający zmienia termin związania ofertą - na 13 kwietnia 2022 r.


08da0052-7fb5-d993-6 [...].pdf

zal_1_formularz ofer [...].doc

zal_3__Wycena usług_ [...].xlsx

Zał_6_Umowa_toalety_ [...].doc

2022-03-04 14:18 Monika Kaczmarek Zamawiający publikuje odpowiedź na pytanie wykonawcy.

odpowiedź_4.03.2022r [...].pdf

2022-03-03 12:34 Monika Kaczmarek Zamawiający publikuje odpowiedź na pytanie Wykonawcy.

odpowiedź_3.03.2022r [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 916