Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-12-2021 14:32:00 |
Składania : | 10-12-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 10-12-2021 10:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-12-29 09:55 | Waldemar Kościukiewicz | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w całości |
2021-12-17 09:28 | Waldemar Kościukiewicz | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
2021-12-10 12:47 | Waldemar Kościukiewicz | Informacja z otwarcia ofert |
2021-12-08 12:39 | Waldemar Kościukiewicz |
Informacja
o
kwocie
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia. Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy pzp informuje, że zamierza przeznaczyć następujące kwoty na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia pn.: „Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 4 im. H. Sienkiewicza w Barlinku w ramach programu Laboratoria Przyszłości”: 1) Część 1 – Drukarka 3D z akcesoriami oraz robotyka – 64.000,00 zł brutto 2) Część 2 – Sprzęt audio-video z akcesoriami – 52.600,00 zł brutto 3) Część 3 – Specjalistyczne urządzenia i narzędzia, materiały edukacyjne oraz oprogramowanie, w tym z zakresu robotyki i mikroelektroniki – 100.000,00 zł brutto. Łącznie na sfinansowanie powyższego zamówienia Zamawiając zamierza przeznaczyć kwotę 216.600,00 zł brutto. |
2021-12-08 10:13 | Waldemar Kościukiewicz |
Wyjaśnienie
nr
1
do
SWZ Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie: „Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 4 im. H. Sienkiewicza w Barlinku w ramach programu Laboratoria Przyszłości”, prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), ogłoszonego w dnia 02 grudnia 2021 r. pod nr 2021/BZP 00296833/01. Na podstawie ary. 284 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający udziela odpowiedzi na poniższe pytanie zadane przez Wykonawcę. Treść niniejszego wyjaśnienia, bez ujawniania źródła zapytania zamieszcza na stronie internetowej prowadzonego postepowania. Treść i forma pytania jest niezmieniona w stosunku do przesłanej przez Wykonawcę. Pytanie 1: „Witam, w dokumentacji brak załącznika nr 2a o którym mowa w SWZ.” Odpowiedź 1: W treści rozdziału XV ust. 2 SWZ znalazł się przez pomyłkę zapis: „Uwaga! Załącznik 2A do SWZ – wyliczenie ceny brutto stanowi integralną część Formularza ofertowego”. Należy powyższy zapis pominąć. Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi stają się integralną częścią Specyfikacji Warunków Zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert. Termin składania ofert pozostaje bez zmian, to jest 10 grudnia 2021 r., do godz. 1000. |
Komunikaty