Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GUM2021 ZP0123 Dostawa mikroskopów oraz sprzętu laboratoryjnego dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.

Termin:
Zamieszczenia : 25-10-2021 10:44:00
Składania : 16-11-2021 09:00:00
Otwarcia : 16-11-2021 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu_25.10.2021.pdf pdf 174.46 2021-10-25 10:44:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 536.53 2021-10-25 10:44:00 Postępowanie
zał. 1 - formularz ofertowy.docx docx 33.26 2021-10-25 10:44:00 Postępowanie
zał. 2 - oświadczenie.doc doc 93.5 2021-10-25 10:44:00 Postępowanie
0123- Mikroskopy i sprzęt- 8 pakietów.7z 7z 59.17 2021-10-25 10:44:00 Postępowanie
zał. 4- projekt umowy.docx docx 55.01 2021-10-25 10:44:00 Postępowanie
zał. 5 - formularz cenowy.docx docx 18.22 2021-10-25 10:44:00 Postępowanie
ogłoszenie o zmianie_02.11.2021.pdf pdf 46.7 2021-11-02 10:37:42 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi_02.11.2021.docx docx 127.74 2021-11-02 10:37:42 Publiczna wiadomość
SWZ- modyfikacja z dnia 02.11.2021.pdf pdf 537.06 2021-11-02 10:37:42 Publiczna wiadomość
zał. 4- projekt umowy- modyfikacja z dnia 02.11.2021.docx docx 55.35 2021-11-02 10:37:42 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi_27.10.2021.docx docx 123.76 2021-10-27 09:46:56 Publiczna wiadomość
zał. 4- projekt umowy- modyfikacja z dnia 27.10.2021.docx docx 55.19 2021-10-27 09:46:56 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi_08.11.2021.docx docx 126.2 2021-11-08 10:55:23 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie_8.11.2021.pdf pdf 39.3 2021-11-08 10:55:23 Publiczna wiadomość
zał. 4- projekt umowy- modyfikacja z dnia 08.11.2021.docx docx 55.41 2021-11-08 10:55:23 Publiczna wiadomość
zestawienie_ofert_GUM2021 ZP 0123.docx docx 26.02 2021-11-16 10:18:25 Publiczna wiadomość
Wyniki.docx docx 131.91 2021-11-22 10:19:40 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-22 10:19 Paulina Kowalska Wyniki

Wyniki.docx

2021-11-16 10:18 Paulina Kowalska Zestawienie ofert_16.11.2021

zestawienie_ofert_GU [...].docx

2021-11-16 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto: 123 576,00 zł w tym:
Pakiet 1- 6 000,00 zł
Pakiet 2- 2 116,00 zł
Pakiet 3- 96 999,00 zł
Pakiet 4- 2 500,00 zł
Pakiet 5- 2 750,00 zł
Pakiet 6- 3 321,00 zł
Pakiet 7- 6 200,00 zł
Pakiet 8- 3 690,00 zł
2021-11-08 10:55 Paulina Kowalska Odpowiedzi_08.11.2021

Odpowiedzi_08.11.202 [...].docx

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

zał. 4- projekt umow [...].docx

2021-11-02 10:37 Paulina Kowalska Odpowiedzi_02.11.2021

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Odpowiedzi_02.11.202 [...].docx

SWZ- modyfikacja z d [...].pdf

zał. 4- projekt umow [...].docx

2021-10-27 09:46 Paulina Kowalska Odpowiedzi_27.10.2021

Odpowiedzi_27.10.202 [...].docx

zał. 4- projekt umow [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 835