Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ADM.251.12.2021 Remont ośmiu pomieszczeń biurowych oraz dwóch toalet położonych na 1 piętrze budynku biurowego dla Ośrodka Sportu i Rekreacji „Wyspiarz” w Świnoujściu przy ul. Matejki 22

Katarzyna Wenderska
Ośrodek Sportu i Rekreacji "Wyspiarz" Oddział: Administracja
Termin:
Zamieszczenia : 17-09-2021 11:06:00
Składania : 30-09-2021 12:00:00
Otwarcia : 30-09-2021 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia,

- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez wyboru jakiejkolwiek oferty lub unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny,

- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 91 321 37 81 wew. 28 w dni robocze od 7:00 do 15:00

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik - klauzula RODO - KONTRAHENT.docx docx 15.92 2021-09-17 11:06:00 Postępowanie
Załącznik - klauzula RODO - OFERENT.docx docx 19.89 2021-09-17 11:06:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia.docx docx 19.91 2021-09-17 11:06:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe nr ADM 251 12 2021.docx docx 17.6 2021-09-17 11:06:00 Postępowanie

Komunikaty

2021-10-05 14:08 Katarzyna Wenderska Dzień dobry,
Niniejszym zawiadamiam o wyborze najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu.
Najkorzystniejszą (najtańszą) ofertę złożyła firma:
F.H.U. Rafał Gajowczyk
ul. Śląska 69/2
72-600 Świnoujście
NIP 6991710650

Wartość zamówienia wynosi 17920,00 zł netto / 22041,60 zł brutto,

z w/w Wykonawcą zostanie podpisana umowa.

Pozdrawiam
Katarzyna Wenderska
2021-09-30 14:36 Katarzyna Wenderska Dzień dobry,
Informuję, że w prowadzonym postępowaniu na remont ośmiu pomieszczeń biurowych oraz dwóch toalet położonych na 1 piętrze budynku biurowego dla Ośrodka Sportu i Rekreacji "Wyspiarz" w Świnoujściu przy ul. Matejki 22 otrzymano 1 ofertę.
Ofertę złożyła firma:
F.H.U. Rafał Gajowczyk
NIP 6991710650
Wartość złożonej oferty netto wynosi 17 920,00 zł netto / 22041,60 zł brutto.

Z poważaniem
Katarzyna Wenderska

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Remont ośmiu pomieszczeń biurowych oraz dwóch toalet Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) *należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacja zadania 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30 dni roboczych od otrzymania zamówienia, najpóźniej do dnia 10.12.2021. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie nr 1 - Zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
6 Oświadczenie nr 2 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując (2 klauzule RODO): TAK (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 339