Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZSP.DG.3420.2.2021 Doposażenie kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Lubawce

Monika Trojan
Gmina Lubawka Oddział: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Lubawce
Termin:
Zamieszczenia : 23-07-2021 10:37:00
Składania : 30-07-2021 12:00:00
Otwarcia : 30-07-2021 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków na realizację zamówienia oraz na warunkach określonych w pkt. II 3 i pkt. XIII zapytania ofertowego.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego". 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
02 zapytanie ofertowe na zakup wyposażenia stołówki.docx docx 35.39 2021-07-23 10:37:00 Postępowanie
02a załącznik nr 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków.docx docx 17.95 2021-07-23 10:37:00 Postępowanie
02b załącznik nr 2 Klauzula informacyjna RODO.docx docx 20.56 2021-07-23 10:37:00 Postępowanie
02c załącznik nr 3 Istotne dla stron postanowienia umowy - wzór umowy.docx docx 26.8 2021-07-23 10:37:00 Postępowanie
03 zestawienie ofert.docx docx 621.96 2021-07-30 13:04:09 Publiczna wiadomość
03 zestawienie ofert brutto i serwis.docx docx 622.29 2021-08-05 13:50:13 Publiczna wiadomość
04 wybór najkorzystniejszej oferty.docx docx 619.8 2021-08-06 11:05:52 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-06 11:05 Monika Trojan Szanowni Państwo,
w załączeniu informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu pn. "Doposażenie kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Lubawce”.

04 wybór najkorzystn [...].docx

2021-08-05 13:50 Monika Trojan Szanowni Państwo,
w załączeniu zestawienie ofert w postępowaniu pn. "Doposażenie kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Lubawce" z uwzględnieniem kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, tj. ceny brutto i obsługi serwisowej.

03 zestawienie ofert [...].docx

2021-08-02 11:12 Monika Trojan Szanowni Państwo,
informuję, że w ogłoszonym 30.07.2021r. zestawienieu ofert w postępowaniu pn. "Doposażenie kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Lubawce" podane są ceny netto a nie brutto.

Po formalnym zweryfikowaniu ofert zostanie ogłoszone zestawienie z kwotami brutto.

2021-07-30 13:04 Monika Trojan Szanowni Państwo,
w załączeniu zestawienie ofert w postępowaniu pn. "Doposażenie kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Lubawce".

03 zestawienie ofert [...].docx

2021-07-30 12:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi 63.200 PLN brutto.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup, dostawa i montaż pieca konwekcyjno-parowego 7x GN 1/1 (7-półkowy) - 1 szt. w zestawie z podstawą pod piec konwekcyjno-parowy - 1 szt., automatycznym zmiękczaczem do wody - 1 szt., zestawem blach do pieca konwekcyjno-parowego GN 1/1 - 1 kpl. wysokość: 823 mm - głębokość: 752 mm - szerokość: 907 mm, dotykowy panel sterowania, uniwersalne prowadnice na GN 1/1 i EN 600x400, rozstaw prowadnic 74mm, możliwość zaprogramowania, 3 prędkości wentylatora, iniekcyjne wytwarzanie pary, tryb pracy: gotowanie w parze, pieczenie, funkcja kombi, elektrycznie sterowana, klapa do odprowadzania wilgotności z komory, elektrozawór, timer półek, funkcja EasyService – obróbka termiczna i wydawanie produktów w tym samym czasie, funkcja utrzymywania – przechowywanie w piecu gotowych produktów bez zmiany ich konsystencji do momentu wydania, automatyczne schładzanie komory między krokami programu, automatyczne mycie, możliwość połączenia z chmurą wi-fi, temperatura pracy 50-300 st., wstępne rozgrzewanie komory, funkcja szybkiego uruchamiania programów, moc kW 13, gwarancja minimum 24 miesiące 1 szt. - (0)
2 Zakup, dostawa i motaż okapu wyciągowego przyściennego skrzyniowego - 1 szt. wymiary 1600/1000/450, FI 250 labiryntowe łapacze tłuszczu, rynna ociekowa z zaworem spustowym, króciec do montażu rur FI 150, gwarancja minimum 24 miesiące 1 szt. - (0)
3 Zakup, dostawa i montaż kuchni gazowej 6-palnikowej - 1 szt. żeliwne ruszty, stała świeczka, wanna pod palnikami, dysze na gaz ziemny, ochrona pokręteł, palniki typu full flex dwurzędowe, 4x7,5kw i 2x4,5kw, otwarta szafka, gwarancja minimum 24 miesiące 1 szt. - (0)
4 Zakup, dostawa i motaż zmywarki do szkła i naczyń 400V - 1 szt. w zestawie z automatycznym zmiękczaczem do wody - 1 szt. program samoczyszczenia, sterowanie elektroniczne, wymiary kosza 500x500mm, dwupłaszczowe drzwi, bojler ciśnieniowy, górne i dolne ramiona myjąco-płuczące, sterowanie elektroniczne, licznik cykli mycia, automatyczny start po zamknięciu drzwi, termostop – gwarantowana temperatura płukania wg HACCP, autodiagnostyczny system wykrywania usterek z komunikatorem błędów, dozownik środka myjącego i płuczącego sterowany przez panel, gwarancja minimum 24 miesiące 1 szt. - (0)
5 Zakup, dostawa i montaż szatkownicy do warzyw - 1 szt. w zestawie z kompletem tarcz, w tym kostka - 1 szt. zasilanie jednofazowe 230V 50Hz i regulacja obrotów, stal nierdzewna, chromowana, moc 550W, regulowane obroty tarczy tnącej, średnica tarczy tnącej 264mm, gwarancja minimum 24 miesiące 1 szt. - (0)
6 Zakup i dostawa garnków wysokich 70-72l bez pokrywek - 3 szt. stal nierdzewna, korpusowe dno wielowarstwowe, nienagrzewające się wielopunktowo mocowane uchwyty, gwarancja minimum 24 miesiące 3 szt. - (0)
7 Zakup, dostawa i montaż stołu przyściennego korpusowego z drzwiami skrzydłowymi - 1 szt. wymiary 1300x700x850, blat wzmocniony płytą laminowaną, gwarancja minimum 24 miesiące 1 szt. - (0)
8 Zakup, dostawa i montaż stołu przyściennego bez półki - 2 szt. wymiary 1600x600x850, blat wzmocniony płytą laminowaną, gwarancja minimum 24 miesiące 2 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 70% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Obsługa serwisowa 30% Łącznie: serwis całodobowy, czas reakcji serwisu 6h, czas usunięcia usterki do 24h. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy do 31.08.2021r., szczegółowe terminy zostaną ustalone i potwierdzone telefonicznie lub mailowo. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Dodatkowe czynności i środki - Wszelkie dodatkowe czynności i środki, w tym wniesienie, rozładunek, montaż, siła robocza oraz wszystkie środki techniczne potrzebne do realizacji zamówienia, po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Oświadczenie o spełnieniu warunków - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w ust. VI pkt 1 na podstawie złożonego oświadczenia na druku stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Proszę o załączenie skanu dokumentu. Preferowany format pdf. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Klauzula informacyyjna RODO - Wykonawca wraz z ofertą winien przedstawić zaparafowaną klauzulę informacyjną RODO odnośnie przetwarzania danych osobowych stanowiącą Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Proszę o załączenie skanu. Preferowany format pdf. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Istotne dla stron postanowienia umowy – wzór umowy - Wykonawca wraz z ofertą winien przedstawić zaparafowane na każdej stronie Istotne dla stron postanowienia umowy – wzór umowy, stanowiące Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Proszę o załączenie skanu. Preferowany format pdf. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 817