Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP.271.1.30.2021 Modernizacja placu zabaw w Przedszkolu Miejskim nr 10 przy ul. Monte Cassino w Świnoujściu

Termin:
Zamieszczenia : 16-07-2021 14:44:00
Składania : 02-08-2021 12:00:00
Otwarcia : 02-08-2021 12:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
dokumentacja plac zabaw PM10.rar rar 108133.97 2021-07-16 14:44:00 Postępowanie
SWZ_rev.WK.docx docx 91.19 2021-07-16 14:44:00 Postępowanie
zal_1_formularz oferty_rev.WK.doc doc 81 2021-07-16 14:44:00 Postępowanie
zal_2_oswiadczenie o wykluczeniu.docx docx 19.81 2021-07-16 14:44:00 Postępowanie
zal_3_wykaz_prac.docx docx 18.8 2021-07-16 14:44:00 Postępowanie
zal_4_wykaz_osob_rev.WK.docx docx 19.17 2021-07-16 14:44:00 Postępowanie
zal_5_zobow do oddania zasobow.docx docx 20.9 2021-07-16 14:44:00 Postępowanie
zal_6_0_projekt umowy.pdf pdf 412.48 2021-07-16 14:44:00 Postępowanie
zal_6_1_OPZ.doc doc 51.5 2021-07-16 14:44:00 Postępowanie
zal_6_2_wykaz wycenionych elementów.doc doc 42.5 2021-07-16 14:44:00 Postępowanie
zal_6_3_wyk_dok_proj.docx docx 23.4 2021-07-16 14:44:00 Postępowanie
zal_6_4_karta gwarancyjna_rev.WK.doc doc 44.5 2021-07-16 14:44:00 Postępowanie
zał_7_oświadczenie_rev.WK.docx docx 22.34 2021-07-16 14:44:00 Postępowanie
08d9481f-39e3-ed56-8fa9-13000154b8da.pdf pdf 127.08 2021-07-16 14:44:39 Postępowanie
odpowiedź.pdf pdf 41.83 2021-07-26 14:46:17 Publiczna wiadomość
Odpowiedź2.pdf pdf 44.14 2021-07-28 15:30:58 Publiczna wiadomość
Informacja_z_otwarcia.pdf pdf 52.9 2021-08-02 13:51:42 Publiczna wiadomość
Info_www.pdf pdf 148.73 2021-09-10 15:13:32 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-10 15:13 Anna Poronis Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam informację z wyboru oferty.

Z poważaniem
Anna Poronis
Biuro Zamówień Publicznych

Info_www.pdf

2021-08-02 13:51 Anna Poronis W załączeniu przekazuję informację z otwarcia ofert.

Z poważaniem
Anna Poronis
Biuro Zamówień Publicznych

Informacja_z_otwarci [...].pdf

2021-08-02 12:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający przeznaczy na realizację zamówienia 270 000 zł brutto.
2021-08-02 09:28 Ewa Bimkiewicz Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację za zamówienia to 270 000 zł brutto.
2021-07-28 16:37 Ewa Bimkiewicz Na mocy uprawnień przysługujących Zamawiającemu w świetle postanowień art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 t.j.), w związku z wystąpieniem wykonawcy zawierającym pytania dotyczące treści SWZ, udzielam wyjaśnień przekazując treść pytań i odpowiedzi Zamawiającego wszystkim wykonawcom, biorącym udział w postępowaniu i publikując je również na platformie zakupowej.

Pytanie nr 1
Czy Zamawiający wymaga utylizacji urządzeń placu zabaw poddanych rozbiórce?
Czy przewidziany jest ich ponowny montaż w innym wskazanym przez Zamawiającego miejscu? Czy wymagane są dokumenty na utylizację piasku z piaskownic?
Odpowiedź 1
Tak, zamawiający przewiduje utylizację urządzeń poddanych rozbiórce.
Piasek należy zutylizować zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018r, poz. 992 z późn. zm.)

Pytanie nr 2
Proszę o określenie koloru mat przerostowych.
Odpowiedź 2
Zastosować maty koloru zielonego.

2021-07-28 15:30 Monika Kaczmarek Zamawiający przesyła odpowiedzi na pytania.

Odpowiedź2.pdf

2021-07-26 14:46 Monika Kaczmarek Zamawiający przesyła odpowiedź na pytanie.

odpowiedź.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 718