Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 5/21 Budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby stacji uzdatniania wody w Nowym Tomyślu- o mocy 0,0704 MW

Termin:
Zamieszczenia : 09-07-2021 14:00:00
Składania : 30-07-2021 09:00:00
Otwarcia : 30-07-2021 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Tomyślu Spółka z o.o.  zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie "przetargu" na budowę  instalacji fotowoltaicznej  na potrzeby stacji uzdatniania wody  w Nowym Tomyślu  o mocy 0,0704 MW

Budowa obejmuje montaż konstrukcji wsporczych oraz 176 szt. paneli fotowoltaicznych  o mocy jednego panelu 400Wp. Zastosowane panele będą współpracowały z 4 inwerterami każdy o mocy 15,0kW. Moc projektowanej instalacji po stronie zmiennoprądowej wynosi 60kWp (AC).

Konstrukcja wsporcza ma być dostosowana do   paneli proponowanych przez Wykonawcę.

Panele zamontowane zostaną na konstrukcjach wsporczych na gruncie, nachylone pod kątem 25° do poziomu i skierowane w stronę południową - azymut 180°.

Do połączenia  instalacji fotowoltaicznej wykonane zostaną linie kablowe DC i AC oraz instalacja teletechniczna, które zostaną wprowadzone i przyłączone w rozdzielnicy głównej nn.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany , specyfikacja warunków zamówienia, specyfikacja  techniczna wykonania i odbioru robót, projekt umowy.

Oprócz prac budowlanych  zamówienie obejmuje także:


1. dostosowanie  układu  rozliczeniowo pomiarowego do do transmisji pomiarów i stanów urządzeń zgodnie z   IRiESD oraz montaż stacji pogodowej

2. sporządzenie powykonawczej dokumentacji wraz ze schematami działania oraz monitoringu systemu,

3. dokonania technicznych i niezbędnych badań, pomiarów i sprawdzeń potwierdzonych protokołami,

4. przygotowanie i złożenie wniosku  w imieniu  Zamawiającego do zakładu energetycznego (ENEA)  o przyłączenie instalacji do sieci w terminie 14 dni od daty  zakończenia prac objętych niniejszym postępowaniem  wraz z  przeprowadzeniem  wszystkich działań związanych z  przyłączeniem do sieci zakładu energetycznego (ENEA). 

5. obsługa geodezyjna inwestycji – tyczenie, obmiar powykonawczy, wykonanie inwentaryzacji  powykonawczej  zatwierdzonej  przez Powiatowy Ośrodek Geodezyjno Kartograficzny 

6.  zapewnienie  utylizacji odpadów powstałych w trakcie prac oraz ich transport na  miejsce utylizacji

7. sporządzenie i uzgodnienie z zakładem energetycznym instrukcji współpracy ruchowej urządzeń, instalacji  i sieci.

8.  odpowiednie zabezpieczenie terenu wykonywanych prac i miejsc składowania materiałów

9. w przypadku konieczności rozbudowy węzła teleinformatycznego zainstalowany zostanie  modem GSM LT wraz z switchem. Kartę GSM  dostarczy Wykonawcy Zamawiający,


Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu na podstawie Regulaminu Udzielania Zamówień Zamawiającego. Zamówienie niniejsze nie jest zamówieniem publicznym  w rozumieniu ustawy  Prawo zamówień publicznych gdyż dotyczy zamówienia sektorowego o wartość  poniżej progu unijnego, który dla robót budowlanych wynosi  5.350.000 euro a dla dostaw 428.000 euro

Zamówienie udzielane jest  przez przedsiębiorstwo udzielające zamówienia sektorowe

Termin związania ofertą wynosi 60 dni.

Zamawiający  informacje o warunkach  zmiany treści umowy zawarł  w projekcie umowy.

W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, przed upływem terminu do składania ofert zmienić treść specyfikacji   warunków zamówienia. Wprowadzone w ten sposób zmiany lub uzupełnienia będą wiążące przy składaniu ofert.

 Zamawiający wymaga dokonanie wizji lokalnej terenu, na którym  ma być  wykonana  budowa instalacji fotowoltaicznej.  Termin wizji lokalnej  podano  w punkcie nr 4 SWZ.

Wykonawcy składający ofertę  mają dołączyć do oferty karty katalogowe podstawowych urządzeń (paneli, inwerterów), które  wykonawca planuje  zamontować  w instalacji fotowoltaicznej.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 44 21 507, 61 44 21 512

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Klauzula RODO.pdf pdf 141.92 2021-07-09 14:00:00 Postępowanie
obmiar.pdf pdf 187.19 2021-07-09 14:00:00 Postępowanie
Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.docx.pdf pdf 123.75 2021-07-09 14:00:00 Postępowanie
Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.docx.pdf pdf 121.41 2021-07-09 14:00:00 Postępowanie
Oświadczenia, że osoby posiadają uprawnienia.docx.pdf pdf 166.22 2021-07-09 14:00:00 Postępowanie
Oświadczenie o posiadanym ubezpieczeniu.docx.pdf pdf 128.78 2021-07-09 14:00:00 Postępowanie
oświadczenie wykaz wykonanych robót.docx.pdf pdf 134.07 2021-07-09 14:00:00 Postępowanie
Oświadczenie Wykonawcy o uprawnieniech pracowników.docx.pdf pdf 131.74 2021-07-09 14:00:00 Postępowanie
projekt SUW NOWY TOMYŚL.pdf pdf 6674.01 2021-07-09 14:00:00 Postępowanie
specyfikacja techniczna.pdf pdf 379.38 2021-07-09 14:00:00 Postępowanie
Umowa- projekt.pdf pdf 200.23 2021-07-09 14:00:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 583.82 2021-07-09 14:00:00 Postępowanie
pozwolenie na budowe.pdf pdf 167.74 2021-07-09 14:00:00 Postępowanie
konstrukcja wsporcza.pdf pdf 620.66 2021-07-09 14:13:46 Postępowanie
odpowiedzi na pytania.pdf pdf 64.09 2021-07-19 10:21:00 Publiczna wiadomość
wyciąg z umowy przyłączeniowej.pdf pdf 208.18 2021-07-19 10:21:00 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia.pdf pdf 51.71 2021-07-30 14:31:50 Publiczna wiadomość
wynik postępowania.pdf pdf 62.29 2021-08-06 13:18:48 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-06 13:18 Irena Hojsler Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Tomyślu Spółka z o.o. umieszcza w załączeniu wynik postępowania.

wynik postępowania.p [...].pdf

2021-07-30 14:31 Dorota Zimna Zamawiający zamieszcza informację z otwarcia ofert w postępowaniu.

informacja z otwarci [...].pdf

2021-07-19 10:21 Irena Hojsler Zamawiający umieszcza w załączeniu odpowiedzi na pytania do treści Specyfikacji Warunków Zamówienia.

odpowiedzi na pytani [...].pdf

wyciąg z umowy przył [...].pdf

2021-07-16 09:33 Irena Hojsler UWAGA!
Zamawiający informuje, że ulega zmianie termin składania ofert.

Oferty należy złożyć do dnia 30 lipca 2021 roku godzina 9:00, otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 lipca 2021 roku godzina 9:05.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 montaż paneli fotowoltaicznych wartość robót wraz z kosztem materiałów i urządzeń (należy dołączyć karty katalogowe paneli i inwerterów) 1 robota budowlana Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Tomyślu Spółka z o.o.
Targowa 8
64-300, Nowy Tomyśl
(0)
2 budowa konstrukcji wsporczych wartość robót wraz z kosztem materiałów i urządzeń 1 robota budowlana Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Tomyślu Spółka z o.o.
Targowa 8
64-300, Nowy Tomyśl
(0)
3 wykonanie prac elektrycznych wartość robót wraz z kosztem materiałów i urządzeń 1 robota budowlana Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Tomyślu Spółka z o.o.
Targowa 8
64-300, Nowy Tomyśl
(0)
4 montaż falowników wartość robót wraz z kosztem materiałów i urządzeń 1 robota budowlana Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Tomyślu Spółka z o.o.
Targowa 8
64-300, Nowy Tomyśl
(0)
5 montaż stacji pogodowej wartość robót wraz z kosztem materiałów i urządzeń 1 robota budowlana Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Tomyślu Spółka z o.o.
Targowa 8
64-300, Nowy Tomyśl
(0)
6 wykonanie pozostałego zakresu przedmiotu zamówienia nie ujętego w pozostałych pozycjach wyceny oferty wartość prac nie będących robotą budowlaną ani dostawą a wymaganych przez Zamawiającego 1 komplet Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Tomyślu Spółka z o.o.
Targowa 8
64-300, Nowy Tomyśl
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Okres gwarancji 10% Należy podać o jaki okres zostanie wydłużony podstawowy 36 miesięczny okres gwarancji . Należy podać w miesiącach. Ocenie podlegać będzie okres od 1 do 24 miesięcy. (0)
3 Termin realizacji - 60 dni licząc od dnia przekazaniu Wykonawcy placu budowy. Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie do 7 dni licząc od dnia zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Termin płatności - Przelew 14 dni, Wynagrodzenie będzie wypłacane na podstawie: a/ faktury częściowej w wysokości 80% wynagrodzenia, po wykonaniu prac budowlanych stanowiących element przedmiotu umowy, na podstawie protokołu częściowego odbioru robót określającego zakres zrealizowanych prac. b/ faktury końcowej w wysokości 20% wynagrodzenia po wykonaniu całego zakresu przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem odbioru końcowego. (0)
5 Wykonawca oświadcza, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w myśl § 9 Regulaminu Udzielania Zamówień Zamawiającego oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Udział podwykonawców - Wykonawca ma wpisać jaką część zamówienia wykonywał będzie z udziałem podwykonawcy. W przypadku nie korzystania z udziału podwykonawców należy wpisać "nie dotyczy" (0)
7 Warunek - zdolność do występowania w obrocie gospodarczym, - Zamawiający nie określa wymagań w zakresie tego warunku. Oświadczenie należy złożyć poprzez platformę zakupową. Proszę potwierdzić spełnianie warunku (0)
8 Warunek - sytuacji ekonomicznej lub finansowej, - Wykonawca ma posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w wysokości, co najmniej 500 000 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca ma złożyć oświadczenie o posiadaniu wymaganego ubezpieczenia. Oświadczenie należy złożyć poprzez platformę zakupową. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy przedłożyć do wglądu polisę ubezpieczeniową. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Wadium - Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,- (dziesięć tysięcy złotych) w jednej z form określonych w punkcie nr 9.2 specyfikacji warunków zamówienia. Należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium a w przypadku wniesienia go w innej formie niż gotówka skan dokumentu należy przesłać przez platformę zakupową potwierdzony podpisem elektronicznym. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Warunek - zdolności technicznej lub zawodowej. - O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe wymagania: a/ wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy nie mniejszej niż 50 kWp b/ monterzy wykonujący prace powinni mieć właściwe uprawnienia SEP-owskie oraz badania lekarskie; c/ wykonawca dysponuje osobami w zakresie niżej przedstawionym, które będą pełniły niżej wskazane funkcje: Kierownika Budowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie oświadczenia z wykazem robót, oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
11 Zasady wykonywania napraw gwarancyjnych - Wykonawcą będzie zobowiązany w okresie gwarancji się do nieodpłatnego usunięcia wad zgłoszonych przez Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia. Wykonawca będzie też zobowiązany do podjęcia prac związanych z usunięciem wad w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii. Należy potwierdzić zapewnienie wykonywania tego wymogu (0)
12 pełnomocnictwo - należy dołączyć pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę w imieniu Wykonawcy (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1161