Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-06-2021 14:55:00 |
Składania : | 18-06-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 18-06-2021 13:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni przy użyciu emulsji i grysów przy realizacji zadania pn.: Remonty jezdni dróg gminnych i dróg wewnętrznych o nawierzchni z masy bitumicznej na terenie Gminy Giżycko, dla których zarządcą jest Wójt Gminy Giżycko.
Przewidywana szacunkowa ilość do wbudowania emulsji i grysów: 70 ton.
Ogólne wymagania dla materiałów:
Do wykonania remontu nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami należy
zastosować emulsję asfaltową kationową szybkorozpadową klasy C 65 BP3 PU/RC
oraz grysów płukanych o frakcji 2-5 mm i 2-8 mm (frakcje 2-8 należy stosować
przy większych głębokościach wyboju). Kationowa modyfikowana emulsja asfaltowa
musi posiadać aktualną deklarację własności użytkowych o dopuszczeniu do
stosowania na drogach i odpowiadać wymaganiom normy PN EN 13808. Grysy powinny
odpowiadać wymaganiom normy
PN EN 13043 oraz posiadać aktualną deklarację własności użytkowych.
Ogólne zasady realizacji przedmiotu zamówienia:
Przedmiotowy remont nawierzchni bitumicznych
należy wykonać samochodem-remonterem typu „patcher”
przystosowanym do:
· oczyszczenia naprawionego miejsca,
· wbudowania grysów kamiennych otoczonych emulsją asfaltową pod ciśnieniem.
Przed przystąpieniem do realizacji zadania remontery typu „patcher” będą zważone na bazie Wykonawcy celem określenia wagi netto pojazdu na koszt Wykonawcy. Każdego dnia paragon z ważenia pojazdu załadowanego wraz z nazwą remontowanego odcinka drogi należy dostarczyć przedstawicielowi Urzędu Gminy Giżycko.
Wykonawca z chwilą przejęcia placu budowy
odpowiada za wszelkie ubytki występujące w nawierzchni jezdni oraz nowo
powstałe, dlatego Wykonawca z pełnym zaangażowaniem winien przystąpić na
naprawy celem ich wyeliminowania co doprowadzi do bezpiecznego przejazdu. W
przypadku uszkodzenia pojazdów po przejęciu placu budowy wykonawca robót jest
odpowiedzialny za pokrycie kosztów ich napraw związanych
z ubytkami nawierzchni i odpryskami grysu luźnego. Zamawiający dopuszcza
przekazanie całej sieci drogowej do remontu lub jego części. Zamawiający
przekaże a Wykonawca ma obowiązek przejęcia następnego etapu w ciągu 14 dni od przekazania
etapu poprzedniego. Zamawiający każdorazowo wskaże zakres dróg do remontu. UWAGA:
Zamawiający nie dopuszcza wykonywania remontów przy użyciu skrapiarki i
ręcznego rozsypywania grysów.
Szczegółowy zakres, opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy zakres, opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia dla robót drogowych zawierają załącznik do warunków zapytania ofertowego, tj.:
· Wykaz dróg … wytypowanych do naprawy - załącznik nr 1,
· SSTWiOR - załącznik nr 2,
· projekt umowy - załącznik nr 3.
a) do kierowania ruchem przy wprowadzonej czasowej organizacji ruchu w pobliżu strefy prowadzonych napraw,
b) obsługa maszyn i urządzeń budowlanych.
3. Termin realizacji zamówienia:
· w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy - nie później niż od 01 lipca 2021 r.,
· 3 miesiące - nie później niż do 30 września 2021 r.,
Zamawiający przewiduje możliwość:
na zasadach określonych z projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszych warunków zapytania ofertowego.
4. Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert:
cena 100 %,
o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto.
6. Sposób przygotowania ofert:
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej (skan PDF podpisany), w języku polskim.
Zamawiający nie dopuszcza złożenie ofert częściowych.
7. Miejsce i termin złożenia ofert:
· pocztą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej,
· do dnia 18 czerwca 2021 r. do godziny 12.00.
8. Termin otwarcia ofert:
w dniu 18 czerwca 2021 r. o godzinie 13.00.
9. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
podinspektor Referatu Rozwoju Gospodarczego Urzędu Gminy Giżycko – Marcin Wójcik.
11. Oświadczenie Wykonawcy:
Wykonawca, oświadcza, że cena podana w ofercie
jest obowiązująca w całym okresie ważności umowy
i zawiera wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia
wynikające wprost z:
· Wykazu dróg gminnych i dróg wewnętrznych o nawierzchniach z masy bitumicznej wytypowanych do naprawy;
· SSTWiOR.
jak również inne koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
12. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień.
Kod CPV: 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg.
13. Postępowanie oznaczone jest jako - RRG.271.7.2021.MW.PZ3.
14. Informacja Zamawiającego o podziale zamówienia:
Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Uzasadnienie: Zamawiający, po przeanalizowaniu zakresu oraz wielkości zamówienia, a także Wykonawców którzy biorą udział w tego rodzaju zamówieniach (małe i średnie przedsiębiorstwa) uznał iż, podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty