Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 31-05-2021 09:47:00 |
Składania : | 14-06-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | 14-06-2021 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Powiat Kamiennogórski zaprasza do złożenia oferty cenowej na opracowanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej w ramach zadania pn.: „Zabezpieczenie i stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 2745D relacji Janowice Wielkie – granica gminy – Marciszów w km 1+250 – 2+200”.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 5 – Karta rejestracyjna osuwiska, wykonana przez Państwowy Instytut Geologiczny – Państwowy Instytut Badawczy.
Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu realizacji zadań, zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty celem prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia.
1.2.Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.35.19.10-5 Usługi geologiczne
71.33.20.00-4 Geotechniczne usługi inżynieryjne
1.3.Zakres zamówienia obejmuje:
1) opracowanie aktualnej mapy sytuacyjno – wysokościowej do celów projektowania w skali 1:500 wraz z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Kamiennej Górze,
2) opracowanie projektu robót geologicznych oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii i decyzji administracyjnych zatwierdzających projekt,
3) wykonanie odwiertów zgodnie z zatwierdzonym projektem robót geologicznych,
4) opracowanie dokumentacji geologiczno – inżynierskiej,
5) zatwierdzenie dokumentacji geologiczno – inżynierskiej i uzyskanie opinii Państwowego Instytutu Geologicznego oraz uzyskanie pozytywnej opinii Wojewódzkiego Zespołu Nadzorującego Realizację Zadań w zakresie Przeciwdziałania Ruchom Osuwiskowym oraz Usuwania ich skutków,
6) określenie stanowiska, czy istnieje możliwość zabezpieczenia osuwiska,
7) wykonanie koncepcji zabezpieczenia osuwiska wraz z wyliczeniem szacunkowych kosztów realizacji,
8) uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii, decyzji administracyjnych, w szczególności musi uzyskać pozytywną opinię Państwowego Instytutu Geologicznego Wojewódzkiego Zespołu Nadzorującego Realizację Projektu Przeciwdziałania Ruchom Osuwiskowym oraz Usuwania ich Skutków przy Wojewodzie Dolnośląskim w zakresie wynikającym z przepisów.
1.4.Dokumentacja powinna być wykonana z należytą starannością, zgodnie z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami a w szczególności:
1) ustawą Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U. z 2020 r., poz. 1064 ze zm.),
2) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 1 lipca 2015 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących projektów robót geologicznych w tym robót, których wykonywanie wymaga uzyskania koncesji (Dz.U. z 2011 poz. 1696 ze zm.),
3) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2016 r. w sprawie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczno – inżynierskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 2033),
4) rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 4 grudnia 2020 r. w sprawie informacji dotyczących ruchów masowych ziemi (Dz.U. z 2020 r., poz. 2270 ze zm.),
5) wytycznymi Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji Ministra w sprawie zasad i trybu udzielania jednostkom samorządu terytorialnego dotacji celowych z budżetu państwa na dofinansowanie zadań własnych polegających na naprawie, odbudowie, budowie, przeniesieniu, stabilizacji i ulepszeniu infrastruktury publicznej zniszczonej, uszkodzonej bądź zagrożonej przez ruchy osuwiskowe ziemi lub erozję brzegu (dostępne na stronie internetowej MSWiA).
UWAGA! W przypadku zmiany wymienionych wyżej przepisów lub wejścia w życie nowych regulacji prawnych należy opracować poszczególne elementy dokumentacji i uzyskać decyzję według nowych unormowań w ramach wynagrodzenia umownego.
Mapa ewidencyjna dostępna jest na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze pod adresem: http://geoportal.kamienna gora.pl/geoportal/f?p=MAPA:113#
1.5. Opracowania powinny uwzględniać następujące elementy:
1) mapę dokumentacyjną geologiczno-inżynierską na podkładzie topograficznym w skali 1:500 zawierająca m.in. kontury terenu będącego w ruchu, miejsca zaobserwowanych uszkodzeń, miejsca odsłonięć geologicznych, zjawiska hydrologiczne, miejsca wyrobisk badawczych itp.,
2) przekroje geologiczne wzdłużne i poprzeczne zawierające: morfologię terenu, uwarstwienie gruntów, przejawy wód gruntowych, podstawowe parametry geotechniczne, głębokość występowania powierzchni poślizgu,
3) wykonanie między innymi odwiertów techniką wierceń pełnordzeniowych, o uzysku rdzenia minimum 85%. Otwory winny być zakończone w utworach nienaruszonych o głębokości od 3,0 do 5,0 m poniżej najniższej powierzchni poślizgu,
4) szczegółowe omówienie warunków geologicznych, parametrów gruntów i obliczeniową analizę stateczności zbocza w zastanych warunkach.
1.6. Podstawowy zakres rzeczowy zadania obejmuje:
1) projekt prac geologicznych,
2) dokumentację geologiczno – inżynierską.
1.7. Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń, sprawdzeń projektowych i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa w szczególności musi uzyskać pozytywną opinię Państwowego Instytutu Geologicznego we Wrocławiu oraz Wojewódzkiego Zespołu Nadzorującego Realizację Zadań w zakresie Przeciwdziałania Ruchom Osuwiskowym oraz Usuwania ich Skutków przy Wojewodzie Dolnośląskim,
2) Wykonawca zobowiązany jest wykonać w ramach ceny umownej wszystkie niezbędne poprawki i uzupełnienia do w/w opracowań, jakie wynikną po ich sprawdzeniu;
3) w ramach wynagrodzenia ofertowego Wykonawca pełnił będzie nadzór autorski w zakresie udzielania wyjaśnień w procedurze przetargowej wyboru wykonawcy oraz na etapie realizacji robót budowlanych, w formie kontaktu elektronicznego oraz wizyt na budowie obejmujący również wykonanie (w razie zajścia takiej potrzeby) rysunków uzupełniających, projektów zamiennych i dodatkowych.
UWAGA! Zamawiający przewiduje spotkania robocze na etapie realizacji zamówienia, celem przedstawienia proponowanych rozwiązań koncepcyjnych.
1.8. Sposób sporządzenia dokumentacji:
1) wszystkie opracowania projektowe należy przekazać Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej. W przypadku dokumentacji rysunkowej są to pliki z rozszerzeniem pdf i dwg, dokumentacji opisowej (tekstowej),
2) dokumentację należy przekazać Zamawiającemu w następującej liczbie egzemplarzy:
a) projekt prac geologicznych – w 3 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej na nośnikach CD zapisany w formacie PDF,
b)
dokumentacja
geologiczno – inżynierska – w 3 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz.
w wersji elektronicznej na nośnikach CD zapisany w formacie PDF.
2. Termin wykonania zamówienia:
do dnia 30 listopada 2021 r.
3. Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie – co najmniej dwie dokumentacje geologiczno – inżynierskie dotyczące stabilizacji lub zabezpieczenia osuwisk na drodze klasy Z lub wyższej, z których każda w swoim zakresie zawiera wykonanie wierceń pełnordzeniowych (podwójna rdzeniówka) a dokumentacje te uzyskały pozytywne opinie Państwowego Instytutu Geologicznego oraz Wojewódzkiego Zespołu Nadzorującego Realizację Zadań w zakresie Przeciwdziałania Ruchom Osuwiskowym oraz Usuwania ich Skutków lub w równorzędnych instytucjach.
Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
4. Sposób przygotowania oferty:
1) Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
2) Oferta powinna zawierać:
a) Wypełniony formularz „ FORMULARZ OFERTY” (załącznik nr 1),
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo,
b) Wypełniony wykaz usług (załącznik nr 2),
c) Dowody określające czy usługi wymienione w Wykazie usług zostały wykonane należycie.
3) Wszelkie poprawki, skreślenia i zmiany we wpisywanej przez Wykonawcę treści winny być parafowane przez osobę upoważnioną do podpisania oferty, w przeciwnym razie nie będą uwzględnione.
4) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Jeżeli przy obliczaniu ceny wykonawca pominie lub nie doszacuje prac, których wykonanie jest niezbędne przy realizacji przedmiotu zamówienia, nie zostaną one dodatkowo opłacone po ich wykonaniu. Zamawiający uważać będzie, że zostały ujęte w cenie oferty.
5. Termin złożenia oferty:
1) Ofertę należy
złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl do dnia: 14.06.2021 r. do godz. 11:00.
2) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
6. Opis sposobu obliczania ceny:
1) Cena oferty jest ceną ryczałtową zawiera obowiązujący podatek VAT (jeśli dotyczy) i jest nie zmienna do zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zgodnie z art. 632 § 1 Kodeksu cywilnego nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
2) Cena oferty winna obejmować wszelkie koszty niezbędne do wykonania całościowego zakresu zamówienia.
3) Cena oferty musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zaokrąglenia należy dokonywać zgodnie z regułą matematyczną.
4) Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w formularzu oferty.
7. Kryterium oceny ofert:
Cena oferty. Kryterium oznacza najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego.
Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru:
C = |
Cn |
x 100 pkt |
Co |
gdzie:
Cn – oznacza najniższą zaproponowaną cenę,
Co – oznacza cenę zaproponowaną w ofercie badanej,
C – liczbę punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena oferty”
Płatność nastąpi przelewem w terminie do 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku.
8. Unieważnienie postępowania:
Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku gdy:
1) żadna z ofert nie będzie spełniać wymogów określonych w zapytaniu ofertowym lub
2) cena najkorzystniejszej oferty przekroczy wartość, jaką Zamawiający może przeznaczyć na finansowanie zamówienia.
9. Osoba upoważniona do kontakt:
Ewa Exner, tel. 75 64 50 102
Agnieszka Ławniczak, tel. 75 64 95 452
10. Rozstrzygnięcie niniejszego zapytania zostanie opublikowane za pośrednictwem platformazakupowa.pl
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia ofert niekompletnych, zmiany warunków udziału w postępowaniu, przesunięcia terminu składania ofert, wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień i uzupełniania oferty o brakujące dokumenty.
12. Zamawiający powiadomi Wykonawcę którego ofertę uzna za najkorzystniejszą wskazując miejsce i termin podpisania umowy.
13. Załączniki:
Nr 1 – Formularz Ofertowy
Nr 2 – Wykaz Usług
Nr 3 – Klauzula informacyjna RODO
Nr 4 – Projektowane postanowienia umowy
Nr 5 – Karta rejestracyjna osuwiska
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny i nie przewiduje zwrotu kosztów poniesionych przez potencjalnych oferentów.
2021-06-14 11:20 | Agnieszka Ławniczak | Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
Komunikaty